Ja inderdaad jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Arme ook_gek, eerst z'n auto kapot, en nu krijgt-ie op z'n flikker van het Den Haag-topic.
Nieuwe NCIS net binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm qua tv-series is het nog niet heel boeiend, bijna alles begint volgende week pas. Behalve Grey's Anatomy die komt morgen al. Heroes en Dollhouse starten pas in februari...btje jammer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Je tropische huisgenoten?
He ! Morgen dus gebakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
tja ik vind ook van niet. Maar mijn collega's kennelijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
Hahahaha mmmmm peachesquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik werk ook keihard!D Ik werk part time en dan doe ik thuis ook nog alles
,dat weet je
en perzik is een vrouwenlucht!
Dan hadden we vandaag dezelfde autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja![]()
Op me werk snappen ze het al helemaal niet meer. Eerst een cabrio dan een blauwe peug 206 en dan zullen ze morgen helemaal schrikken als ik met m'n pa z'n auto kom
ik heb het laatste model in de aanbieding voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag dezelfde auto
Regel ook even een ML voor mij morgen....is wel eens leuk voor de afwisseling....of je m ooit weer terug krijgt weet ik alleen niet
Jij blijft jong natuurlijkquote:
al vast gefeliciteerd met je 21ste verjaardagquote:
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterktequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef becky27 het volgende:
thanx! heel jong blijf ik......21 en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |