Het lukt mij echt bijna nooit om tijdens werktijd te fokken , ja heel soms.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:54 schreef Atreidez het volgende:
Best leuk zo'n drukke werkdag dat je niet eens kan fokken... Is toch alweer een paar jaar terug dat ik dat heb meegemaakt
en bedankt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterkte.
Geflitst op de Melis Stokelaan ..ach ik vind mijn telefoon een stuk vervelender . In dat ding stond mijn halve leven aan afspraken verjaardagen etcetera en nu is hij ineens kapot .quote:
Dat is dus 2 wkn niet FOKKEN op het werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik hem terug zeggen ze ,, dus daar ga ik vanuit.
Positive thinking.
40 euro maar? Ik had laatst een bon omdat ik te dicht bij een kruising geparkeerd stond. Hatsaa, ¤65,-quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
40 euroDus valt mee en tja het is een leermomentje meer niet
.
Of had je het over de telefoon? Die valt nog onder de garantie volgens mij.
Sorry, de waarheid doet soms gewoon even pijnquote:
Ziggo was idd kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Spooky!!! Ik woon niet in Scheveningen maar Ziggo lag er vanavond wel een paar keer uit.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee alleen in ons gebouw. Ze zijn naast ons aan het bouwen en die zitten opdezelfde stroomaansluiting, als ze dus (zoals vandaag) een extra kacheltje aansluiten dan klapt de boel eruit. Nouja niet alles, want mn computer enzo deed het wel, maar de telefoons en de servers dus niet. Kon ik nog niets doen, want moest op de server wezen![]()
Manneke van de Eneco moest dus komen en dan ook het mannetje wat onze computers doet, want door dat alles eruit klapt, krijgt de server een opdonder en snapt ie niet alles meer. Yay moderne technologie
quote:DEN HAAG - In de omgeving van de Badhuisweg in Den Haag hebben donderdagavond zo’n duizend huizen en gebouwen een tijd lang zonder stroom gezeten. Het ging voornamelijk om woonhuizen. Dat heeft een woordvoerder van Stedin, het voormalige Eneco NetBeheer, donderdag gezegd.
Rond negen uur ontstond de stroomstoring, om elf uur waren alle aansluitingen weer voorzien van stroom. Voor zover bekend hebben zich geen grote problemen voorgedaan als gevolg van de storing, aldus de zegsman.
-6 gaf de mijnes ook aan! Maar het krabben viel wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:46 schreef Elegy het volgende:
Het was -6 bij mij in de straat volgens mijn auto
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook zo aantrekkelijk ouder worden als Becky (ik ga mijn haar blond verven)!
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Bij mij was t ook -5,5Eerste keer zo koud 's ochtends. Toen Limburg -20 had stond t bij mij in de plus.. Baal alleen een beetje dat ik plannen heb gemaakt voor t weekend, kan ik nog niet schaatsen.
Ons kantoor zit helemaal aan de andere kant, we hebben er niets mee te makenquote:
Bij de Waterpartij kon je aardig schaatsen. Zelfs woensdag toen er een flinke laag water op het ijs lag, schaatste er nog 20 man. Gekkenwerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkDat is echt al meer dan 15 jaar geleden
Kan wel naar de Uithof maar kunstijs rondjes maken is zo...saai.
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekparkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef Elegy het volgende:
Hmm, ik zou wel eens zo'n molentocht willen maken. Lijkt me geweldig, kilometers schaatsen
Jaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekpark
Tof! Ik kom niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Dus, zaterdag schaatsmeet van Den Haag topic in het westbroekpark! Om 13.00 verzamelen
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
Tof! Ik kom niet!
Als je nou regelt dat T. mee komt om mij weer te helpen dan kom ik wel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Atreidez het volgende:
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |