Dat zal mij iig niet overkomen met mijn jonge koppie en mijn brilquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.
Vraag me af wat er in waldeck eigenlijk was bij deMaurice Ravelweg, was een drukte van publiek en zag meerdere politiebusjes, brandweer en ambulance
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?
Lag je op je gat?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Onder andere inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Walter-Ego het volgende:
Omdat voetbal voor lompe, achtergestelde Neanderthalers is?
Waarom bel je haar dan niet gewoon !quote:Op zondag 11 januari 2009 21:02 schreef Walter-Ego het volgende:
Pfff, ik verveel me! Ik hoopte dat ik vanavond cocktails met een leuk meisje kon drinken, maar ze heeft nog niet op m'n SMS'je gereageerd. Grrr!
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarom bel je haar dan niet gewoon !
Geen verbinding , daar bedoel je mee dat haar telefoon uitstaat? Nou in dat geval geduld dan maarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |