abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 16:13:07 #251
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64953498
Ik ook niet. Dus ga ik _nu_ naar huus
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 12 januari 2009 @ 16:31:17 #252
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64954247
ik ga ook zo naar mijn hotelletje!! en het is pas maandag.....
pi_64954346
Ik was vanmiddag lekker vrij . En ik heb wel zin om te werken morgen .
pi_64957618
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
Mogge Lekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
Heb ik nou geen last van 's ochtends.. om 6:15
Just being curious.. ofzo
pi_64958292
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
Mogge Lekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
Ut was idd naar op de weg vanmorgen ... waar ik normaal een uur over doe, was het nu 1 uur en driekwartier ... bleh ... en dat alles omdat er bij de kruising A9 / A2 een beest op de A9 was aangereden, zo suf ... .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64959459
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Qrious het volgende:

[..]

thnx

En scheelt niet veel Tering wat heb ik een hekel aan die bak.. Mn vrienden vroegen of ik wel een vrachtwagen rijbewijs had met al dat lawaai dat dat pokke ding maakt Verder op zich wel relaxt; maar 2 x te hoeven tanken op eigen kosten terwijl de rest elke 400 km de tank weer vol moet gooien
Beetje fransozen en duitsers in files van de weg zitten drukken.. Ze dachten dat het me boeide als er een krasje op dat ding kwam en dat ze hun auto er voor konden krijgen, mooi niet Kom uit DH en dat hebben ze geweten
Ondertussen al wel iets anders geregeld met het leasebedrijf?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64959473
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64959543
quote:
Sommige mensen verdienen het gewoon om de rest van hun leven uitgelachen te worden
pi_64962837
Die inbraak was inderdaad zeldzaam stom!
  maandag 12 januari 2009 @ 20:20:11 #260
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64963448
quote:
Epic win
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64967074
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ondertussen al wel iets anders geregeld met het leasebedrijf?
Die debielen laten niks van zich horen
Ze wilden t verwijderen van de rookgeur vergoeden, dus heb t duurste bedrijf uit de omgeving gezocht die m op de stoep op kwam halen en dezelfde dag nog terug kwam brengen
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troep Nu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
pi_64967883
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:

[..]

Die debielen laten niks van zich horen
Ze wilden t verwijderen van de rookgeur vergoeden, dus heb t duurste bedrijf uit de omgeving gezocht die m op de stoep op kwam halen en dezelfde dag nog terug kwam brengen
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troep Nu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
Jeetje dus je hebt nu echt een ransbak.. alhoewel alles is beter als rookgeur in je auto .
pi_64967930
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:

[..]

pi_64968411
Naja die geur is er ook alweer bijna helemaal uit hoor, wel ff met een doekje doorheen gegaan
Ben te netjes van mezelf, hier thuis ook
pi_64968698
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Qrious het volgende:
Naja die geur is er ook alweer bijna helemaal uit hoor, wel ff met een doekje doorheen gegaan
Ben te netjes van mezelf, hier thuis ook

Ik wordt echt helemaal gek als er rommel wordt gemaakt in mijn huis of auto . Terwijl ik echt niet altijd even opruimerig ben .
pi_64968916
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik wordt echt helemaal gek als er rommel wordt gemaakt in mijn huis of auto . Terwijl ik echt niet altijd even opruimerig ben .
Whehe ken ik op zich wel, mn spul moet gewoon netjes zijn punt uit Hoef ook mn troep nooit op te ruimen, want maak t gewoon niet
Anyway, ik vind t wel weer mooi geweest voor vandaag, wekker staat weer op half 6.. Truste mensen
pi_64969430
Ik probeer mn auto netjes te houden, maarja hond die graag naar het strand en bos gaat en daarna lekker door de auto stuitert.....it's never gonna be clean again.
pi_64970959
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik probeer mn auto netjes te houden, maarja hond die graag naar het strand en bos gaat en daarna lekker door de auto stuitert.....it's never gonna be clean again.
Neem een poes.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 07:13:10 #269
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64978312
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Neem een poes.
Katten zijn er om plat te rijden

Kutbeesten
pi_64978440
nah katten zijn wel chill zolang ze maar niet teveel zeuren
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  dinsdag 13 januari 2009 @ 07:43:37 #271
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64978479
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 07:56:01 #272
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64978558
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:09:02 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64978627
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...
Een beetje baas heeft ze natuurlijk gewoon onder de duim
pi_64979216
Nouja die van mij heeft wel formaat rat, maar denk dat ze een grote hond is. In het begin altijd een hartverzakking, want hoe groter en enger de hond - hoe meer ze er naar toe wil om te spelen. Als 1 van die honden denk 'Ey lunch' is ze weg.

En idd, zelf ook helemaal nix met katten. Als iemand ze heeft tolereer ik ze, maar vriendjes zullen we niet worden. Ws denk de kat er hetzelfde over
pi_64979443
Morguh

Vroeger had ik ook een afkeer tegen katten, maar die beesten zijn best grappig. Je hebt er totaal geen last van in een huishouden. Behalve dat ze af en toe ff bij je komen staan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')