Heb ik nou geen last van 's ochtends.. om 6:15quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
MoggeLekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
Ut was idd naar op de weg vanmorgen ... waar ik normaal een uur over doe, was het nu 1 uur en driekwartier ... bleh ... en dat alles omdat er bij de kruising A9 / A2 een beest op de A9 was aangereden, zo suf ...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
MoggeLekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Qrious het volgende:
[..]
thnx
En scheelt niet veelTering wat heb ik een hekel aan die bak.. Mn vrienden vroegen of ik wel een vrachtwagen rijbewijs had met al dat lawaai dat dat pokke ding maakt
Verder op zich wel relaxt; maar 2 x te hoeven tanken op eigen kosten terwijl de rest elke 400 km de tank weer vol moet gooien
![]()
Beetje fransozen en duitsers in files van de weg zitten drukken.. Ze dachten dat het me boeide als er een krasje op dat ding kwam en dat ze hun auto er voor konden krijgen, mooi nietKom uit DH en dat hebben ze geweten
Sommige mensen verdienen het gewoon om de rest van hun leven uitgelachen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Epic winquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Die debielen laten niks van zich horenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ondertussen al wel iets anders geregeld met het leasebedrijf?
Jeetje dus je hebt nu echt een ransbak.. alhoewel alles is beter als rookgeur in je autoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Die debielen laten niks van zich horen![]()
Ze wilden t verwijderen van de rookgeur vergoeden, dus heb t duurste bedrijf uit de omgeving gezocht die m op de stoep op kwam halen en dezelfde dag nog terug kwam brengen
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Qrious het volgende:
Naja die geur is er ook alweer bijna helemaal uit hoor, wel ff met een doekje doorheen gegaan![]()
Ben te netjes van mezelf, hier thuis ook
Whehe ken ik op zich wel, mn spul moet gewoon netjes zijn punt uitquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wordt echt helemaal gek als er rommel wordt gemaakt in mijn huis of auto. Terwijl ik echt niet altijd even opruimerig ben .
Neem een poes.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik probeer mn auto netjes te houden, maarja hond die graag naar het strand en bos gaat en daarna lekker door de auto stuitert.....it's never gonna be clean again.
Katten zijn er om plat te rijdenquote:
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Een beetje baas heeft ze natuurlijk gewoon onder de duimquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |