Dat zal mij iig niet overkomen met mijn jonge koppie en mijn brilquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.
Vraag me af wat er in waldeck eigenlijk was bij deMaurice Ravelweg, was een drukte van publiek en zag meerdere politiebusjes, brandweer en ambulance
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?
Lag je op je gat?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Onder andere inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Walter-Ego het volgende:
Omdat voetbal voor lompe, achtergestelde Neanderthalers is?
Waarom bel je haar dan niet gewoon !quote:Op zondag 11 januari 2009 21:02 schreef Walter-Ego het volgende:
Pfff, ik verveel me! Ik hoopte dat ik vanavond cocktails met een leuk meisje kon drinken, maar ze heeft nog niet op m'n SMS'je gereageerd. Grrr!
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarom bel je haar dan niet gewoon !
Geen verbinding , daar bedoel je mee dat haar telefoon uitstaat? Nou in dat geval geduld dan maarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...
Dat! Gutemorgenquote:
Irritant is dat hèquote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
MoggeLekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]das in de buurt idd, alleen stonden ze meer richting George Bizetstraat (richting die school bij de oude buslus zeg maar) Maar zou idd goed kunnen, te zien op P2000 was het ook omstreeks die tijd
quote:Man overleden
Den Haag (Loosduinen) – Een 65-jarige Hagenaar is zondagavond 11 januari overleden aan de gevolgen van een val op het ijs. De man was zondagmiddag omstreeks 15.30 uur in de tuin, van zijn woning die aan het water ligt, aan de Albert Rousselstraat, een boom aan het snoeien. Tijdens het snoeiwerk brak een tak af en viel de man met zijn hoofd op het ijs. De man raakte bij de val zwaargewond en hij werd met ernstig hoofdletsel vervoerd naar het Leyenburgziekenhuis. Hier overleed hij in de loop van de avond aan zijn verwondingen.
Ah, vandaar dat jij de Goudenregenstraat altijd mijdt...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Welkom Sp00k13Als ik gold en shower in 1 zin lees krijg ik altijd van die rare ideeen
Lol zo had ik die zin nog niet eens bekeken hahahaha terwijl ik zoiets bijna altijd door hebquote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Welkom Sp00k13Als ik gold en shower in 1 zin lees krijg ik altijd van die rare ideeen
De wens is de vader van de gedachte. En: waar het hart vol van is, loopt de mond van over...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
jawol, weekje ziek geweest, dus moet wel ff knallen vandaag en morgenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sp00k13 het volgende:
en natuurlijk goedemorgen allemaal iedereen weer "hard" aan het werk??
Spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer terug van de verloskundige, waarschijnlijk laatste keer controle geweest
lol das ranzig hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. En: waar het hart vol van is, loopt de mond van over...
Vooral dat laatste hèquote:
Heb ik nou geen last van 's ochtends.. om 6:15quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
Ut was idd naar op de weg vanmorgen ... waar ik normaal een uur over doe, was het nu 1 uur en driekwartier ... bleh ... en dat alles omdat er bij de kruising A9 / A2 een beest op de A9 was aangereden, zo suf ...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Qrious het volgende:
[..]
thnx
En scheelt niet veelTering wat heb ik een hekel aan die bak.. Mn vrienden vroegen of ik wel een vrachtwagen rijbewijs had met al dat lawaai dat dat pokke ding maakt
Verder op zich wel relaxt; maar 2 x te hoeven tanken op eigen kosten terwijl de rest elke 400 km de tank weer vol moet gooien
![]()
Beetje fransozen en duitsers in files van de weg zitten drukken.. Ze dachten dat het me boeide als er een krasje op dat ding kwam en dat ze hun auto er voor konden krijgen, mooi nietKom uit DH en dat hebben ze geweten
Sommige mensen verdienen het gewoon om de rest van hun leven uitgelachen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Epic winquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Die debielen laten niks van zich horenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ondertussen al wel iets anders geregeld met het leasebedrijf?
Jeetje dus je hebt nu echt een ransbak.. alhoewel alles is beter als rookgeur in je autoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Die debielen laten niks van zich horen![]()
Ze wilden t verwijderen van de rookgeur vergoeden, dus heb t duurste bedrijf uit de omgeving gezocht die m op de stoep op kwam halen en dezelfde dag nog terug kwam brengen
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Qrious het volgende:
Naja die geur is er ook alweer bijna helemaal uit hoor, wel ff met een doekje doorheen gegaan![]()
Ben te netjes van mezelf, hier thuis ook
Whehe ken ik op zich wel, mn spul moet gewoon netjes zijn punt uitquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wordt echt helemaal gek als er rommel wordt gemaakt in mijn huis of auto. Terwijl ik echt niet altijd even opruimerig ben .
Neem een poes.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik probeer mn auto netjes te houden, maarja hond die graag naar het strand en bos gaat en daarna lekker door de auto stuitert.....it's never gonna be clean again.
Katten zijn er om plat te rijdenquote:
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Een beetje baas heeft ze natuurlijk gewoon onder de duimquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...
Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!
Gelukkig ben je een kluizenaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buiten
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
Ik vind het ook heel zielig, maar als ik met 130 over de snelweg rij en er steekt een kat over ga ik daar écht niet voor in de ankers. Indien mogelijk wellicht uitwijken maar als dat ook niet kan dan maar er vol overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot scheldenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Sp00k13 het volgende:
en als er nou een kind oversteekt![]()
(ik noem dus geen koter dus het mag)
Owja daarvoor ga je wel remmenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot schelden
Pfff voor jou is het morgen alweer vrijdag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Katten en honden zijn lief.
Ik heb vandaag de hele dag van mijn collega's te horen gekregen dat het bijna weekend is en nu heb ik een vrijdag gevoel.
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehboquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huh, wablief, wa zegge gij en nog meer van dat soort prut, meen je dat nou? Goed nieuws om te horen dat je wellicht lekker blijft maar om dat nou direct bij ons te doen.....:):)
Nee zonder dollen ik vind het leuk. Maar vertel gerust wat meer (wat voor werk etc )
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehbo
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harsesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niks
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harses.
Bij jouw zou ik er van in de lach schieten en vlug roepen dat ik te licht ben voor jouw smaak
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:Pquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nieten het tweede is ook niet waar want je weet precies waar ik op val en dat is NIET dik
Achtja, prioriteiten hèquote:
Hahaha een heerlijke verwarring dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |