Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!
Gelukkig ben je een kluizenaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buiten
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
Ik vind het ook heel zielig, maar als ik met 130 over de snelweg rij en er steekt een kat over ga ik daar écht niet voor in de ankers. Indien mogelijk wellicht uitwijken maar als dat ook niet kan dan maar er vol overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot scheldenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Sp00k13 het volgende:
en als er nou een kind oversteekt![]()
(ik noem dus geen koter dus het mag)
Owja daarvoor ga je wel remmenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot schelden
Pfff voor jou is het morgen alweer vrijdag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Katten en honden zijn lief.
Ik heb vandaag de hele dag van mijn collega's te horen gekregen dat het bijna weekend is en nu heb ik een vrijdag gevoel.
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehboquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huh, wablief, wa zegge gij en nog meer van dat soort prut, meen je dat nou? Goed nieuws om te horen dat je wellicht lekker blijft maar om dat nou direct bij ons te doen.....:):)
Nee zonder dollen ik vind het leuk. Maar vertel gerust wat meer (wat voor werk etc )
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehbo
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harsesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niks
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harses.
Bij jouw zou ik er van in de lach schieten en vlug roepen dat ik te licht ben voor jouw smaak
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:Pquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nieten het tweede is ook niet waar want je weet precies waar ik op val en dat is NIET dik
Achtja, prioriteiten hèquote:
Hahaha een heerlijke verwarring dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |