Nee, heb het uiterlijk van een nederlander.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geweigerd worden bij Danzigwhehe heb je noord-afrikaans uiterlijk ofzo
Dat was vroeger (weet niet hoe het nu is) een gay saunaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:23 schreef zeemonster het volgende:
@ Elegy , ik heb het even gevraagd. Het schijnt Blue River Sauna te zijn op de Valkenboslaan.
thnxquote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welkom terug, nog bloedende oren overgehouden aan je 14-uurige roadtrip in je kutleasebak?
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tentquote:Op zondag 11 januari 2009 01:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan zit er nog ergens 1 vlakbij de weimarstraat in dat gebied, zal het morgen even aan een vriendin vragen .
Die is klein geloof ik.
Maar wat is er mis met groot , heerlijk ongegeneerd rondkijken.
Tot een paar jaar geleden ging ik heel veel naar Vitalizee , moet maar weer eens gaan.
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Handig zo'n pasquote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatWerkt al jaren, studeer al vijf jaar niet meer
Ik moet alleen wel elke keer even mezelf scherenquote:
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorpquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
Oooh, ze hebben een caldariumquote:Op zondag 11 januari 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorp
http://www.centredulac.nl
Centre du Lac in Pijnacker is erg ok!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendjequote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er nou leuk is aan een sauna .. naakt tussen allemaal onbekende, veelal vieze mannetjes en uitgezakte ouwe taarten rondlopen ... niet mijn ding.
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Wanneer gaan we samenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Schaam je je ergens voorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.
Nee hoor, bedankt!
Samen naar DuLac?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewilquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewil.
@Ratmen : Het tegenkomen van de vader van een exvriendje was best een grappig moment. En dan gewoon kwebbelen he . Hallo hoe gaat het met u, waar is uw vrouw en hoe gaat het met [zoon].
DuLac Meet, de schaamte voorbijquote:
quote:
Ik schaam mij daar niet voor hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
DuLac Meet, de schaamte voorbij.
Je vroeg tips om met je -Leuk voor zolang het duurt- vriendinnetje te gaan.
@A_A : Deal![]()
Verkeerd gelezen danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik schaam mij daar niet voor hoor
Nee hoor, ik vroeg of er sauna's die leuk waren er in de buurt te vinden zijn. Ik wil juist helemaal niet met dat meisje naar de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |