hetzelfde idee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Walter-Ego het volgende:
Zorg dat het een graad of 20 is en ik ben van de partij op de schaatsmeet.
Alsof ik 4dubbele Axels draaiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef zeemonster het volgende:
Ik schaats als een halve imbeciel
Op het zandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Walter-Ego het volgende:
Ja, in de zomer bij 25 graden boven nul.
Die loopt toch op batterijen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef ook_gek het volgende:
jill die stroomstoring heeft er wel voor gezorgt dat tarzan moest stoppen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
A_A_Almightyik heb over de hofvijver gelopen vandaag
Jaren?? Net anderhalf jaar ... A_A was de eerstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef ook_gek het volgende:
haha een meet, dat is toch wel mooi. We roepen het al jaren
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal wacht op een Den Haag meeting![]()
Pessimistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef ook_gek het volgende:
het voelt als jaren![]()
maar het komt er toch nooit van
Psies!quote:
Hoeveel had je gedronken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:33 schreef knnth het volgende:
Een mooie meid ontmoeten en als het over DH gaat, "DH verlaten? WHAHAHAAHA"
Nog eventjes he voor julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo naar de weimarstraat, de geboortekaartjes bestellen
Spannend hoor admiraal..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo naar de weimarstraat, de geboortekaartjes bestellen
Ehh, teveelquote:
Ik ben klaar met boodschappen enzo, wou je nog gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:01 schreef Elegy het volgende:
http://www.natuurijsschaatsen.nl/
Maar in Zuid Holland, ho maar
Vandaag gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben klaar met boodschappen enzo, wou je nog gaan?
Ja, voor een paar stukjes van 20 meter op een dichtgevroren vijver kom ik mijn bed niet uit hèquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Atreidez het volgende:
30 - 50 kmIk wacht ook wel op de zomermeet dan...
Die 50 km tochten zijn meestal gewoon 20 keer een rondje van 2,5 kmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Ja, voor een paar stukjes van 20 meter op een dichtgevroren vijver kom ik mijn bed niet uit hè
Maar dan nogquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die 50 km tochten zijn meestal gewoon 20 keer een rondje van 2,5 km
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Zit lekker op de bank in een deken gewikkeld een coole film te kijken, loopt de DVD speler 10 minuten voor het einde vast. Heb m ff uitgezet en laat m ff afkoelen en beter doet ie het zo...anders gaat ie vliegen
Maar geen deken! Dus.......quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is zo kut
![]()
je mag hier ook op me bank in mijn warme huis komen kijken. Heb een mooie tv, lieve kat en warme chocomel met rum
Ja duh, die deken is vervanging voor he..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar geen deken! Dus.......
Oooh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja duh, die deken is vervanging voor he..
Net ff gejaagd en de buit verorberdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Atreidez het volgende:
Ben je aan t doen dan.. Je zit niet in Left4Dead iig!
Wat zou de Jill-lokroep zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef Walter-Ego het volgende:
Haha, probeert iedereen Jill nu naar z'n huis te lokken?
Edit: Is je date nog goed gekomen, Elegy?![]()
Dat het nu non-existent is vind ik anders geen ramp hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:07 schreef Walter-Ego het volgende:
Een non-existent liefdesleven is toch ook een ramp? Als je ooit wel een liefdesleven had is er ergens op de route iets goed mis gegaan.
quote:10-01-09 19:20:22 Brandweer Haaglanden Prio 1 GV Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg 4 NS (Trein uit rails: ja) 0771 0742 0081 0094 Industrie
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500029 Brandweer Regionaal OvD Noord
1500104 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Leidschenveen
1500141 Brandweer Leidschendam-Voorburg Kazernealarm
1500504 Brandweer Den Haag Lichtkrant Leidschenveen
1500522 Brandweer Leidschendam-Voorburg Lichtkrant
quote:10-01-09 19:22:09 Ambulance Haaglanden A2 Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg X GV 2491EA X (Trein uit rails: ja)
1520012 Ambulance Den Haag Ambulance 15-112 GGD Den Haag
quote:10-01-09 19:26:58 Ambulance Haaglanden A2 Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg X GV 2491EA X (Trein uit rails: ja)
1520084 Ambulance Den Haag Ambulance Motorondersteuning / OVDG 15-384
Ik moest lachenquote:
Ik heb de juiste hoeveelheid levensvreugde voor mij alleenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Goede poging, Atreidez...![]()
Happy single zijn is leuk, maar ik deel mijn levenvreugde toch liever met iemand.
Er zijn er nog wel een paar maar of die beter zijn? Thermen2000 misschien maar dat is wat verder weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef Elegy het volgende:
Vitalizee vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk, zijn er geen betere in de buurt?
Is het gelukt met de radio???quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
Sauna is fijn. Ik ben een loslopende ramp, alles gaat stuk in mijn buurt en alles overkomt mij ook
. Ik lok Jill wel voor jullie
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Radio zit erin , heb weer heerlijk rondgereden !
En welkom terug Qurious .
Dat lijkt me zo ontzettend grootquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar maar of die beter zijn? Thermen2000 misschien maar dat is wat verder weg.
Dan zit er nog ergens 1 vlakbij de weimarstraat in dat gebied, zal het morgen even aan een vriendin vragen .quote:
Welkom terug, nog bloedende oren overgehouden aan je 14-uurige roadtrip in je kutleasebak?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Qrious het volgende:
Woohoo weer back @ m'n geliefde DH
Jullie staan ook niet stil in dit topic hier
Wintersport was kickeeeeNog een jaartje wachten op de volgende
Morgen maar eens kijken voor pics in m'n fobo
Nu eerst mn heerlijke nest maar eens in na 14 uur rijden
Das zo fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef zeemonster het volgende:
Goed he en gewoon keihard meebleren in de auto.
Geweigerd worden bij Danzigquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Nee, heb het uiterlijk van een nederlander.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geweigerd worden bij Danzigwhehe heb je noord-afrikaans uiterlijk ofzo
Dat was vroeger (weet niet hoe het nu is) een gay saunaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:23 schreef zeemonster het volgende:
@ Elegy , ik heb het even gevraagd. Het schijnt Blue River Sauna te zijn op de Valkenboslaan.
thnxquote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welkom terug, nog bloedende oren overgehouden aan je 14-uurige roadtrip in je kutleasebak?
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tentquote:Op zondag 11 januari 2009 01:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan zit er nog ergens 1 vlakbij de weimarstraat in dat gebied, zal het morgen even aan een vriendin vragen .
Die is klein geloof ik.
Maar wat is er mis met groot , heerlijk ongegeneerd rondkijken.
Tot een paar jaar geleden ging ik heel veel naar Vitalizee , moet maar weer eens gaan.
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Handig zo'n pasquote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatWerkt al jaren, studeer al vijf jaar niet meer
Ik moet alleen wel elke keer even mezelf scherenquote:
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorpquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
Oooh, ze hebben een caldariumquote:Op zondag 11 januari 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorp
http://www.centredulac.nl
Centre du Lac in Pijnacker is erg ok!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendjequote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er nou leuk is aan een sauna .. naakt tussen allemaal onbekende, veelal vieze mannetjes en uitgezakte ouwe taarten rondlopen ... niet mijn ding.
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Wanneer gaan we samenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Schaam je je ergens voorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.
Nee hoor, bedankt!
Samen naar DuLac?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewilquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewil.
@Ratmen : Het tegenkomen van de vader van een exvriendje was best een grappig moment. En dan gewoon kwebbelen he . Hallo hoe gaat het met u, waar is uw vrouw en hoe gaat het met [zoon].
DuLac Meet, de schaamte voorbijquote:
quote:
Ik schaam mij daar niet voor hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
DuLac Meet, de schaamte voorbij.
Je vroeg tips om met je -Leuk voor zolang het duurt- vriendinnetje te gaan.
@A_A : Deal![]()
Verkeerd gelezen danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik schaam mij daar niet voor hoor
Nee hoor, ik vroeg of er sauna's die leuk waren er in de buurt te vinden zijn. Ik wil juist helemaal niet met dat meisje naar de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |