SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves![]()
Deze OP vind je hier!
GAME ON.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
weet iemand de exacte locatie al... t is 50 km rijden, als ik iemand mee kan krijgen is t prima
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Ik kan niet zien wat voor gebouw dat is.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
er staat een tractor op het daken dat tunneltje lijkt me over de snelweg te gaan
parkweg 95 dus
Terug vind stok, hij komt weer meer in de buurt van mijn berijk
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
waar was dat ook al weer? owja groningen, te ver weg
[ Bericht 33% gewijzigd door swarmahoer op 14-12-2008 16:21:31 ]Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Mijn berijk is wel wat groter: iig (gedeeltes van) Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Utrecht en de provincies die er aan grenzen als de stok een beetje op een gunstige plek ligt.quote:Op zondag 14 december 2008 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
waar was dat ook al weer? owja groningen, te ver weg
Dus heel nederland met uitzondering van limburgquote:Op zondag 14 december 2008 16:25 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn berijk is wel wat groter: iig (gedeeltes van) Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Utrecht en de provincies die er aan grenzen als de stok een beetje op een gunstige plek ligt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
vorig topic had ik nog geopend
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zeeland ook nietquote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus heel nederland met uitzondering van limburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 17:01 schreef maok het volgende:
[..]
Zeeland ook niet
noord holland ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 17:01 schreef maok het volgende:
[..]
Zeeland ook niet
aha, je woont in groningen en werkt in amersfoort, of omgekeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee gelukkig niet, maar dat is wel een route die ik regelmatig met de auto rij.quote:Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aha, je woont in groningen en werkt in amersfoort, of omgekeerd?Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Wanmneer komt die stok weer eens richting Noorden ? Ik wil de reparatie wel eens bestuderen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Wow, te gek dat-ie weer gefixt is! Bravo![]()
En weer een ge-update route:
route FOK!Stok ronde 6 (google maps)On ne voit bien qu’avec le coeur. L’essentiel est invisible pour les yeux.![]()
terugvindpaal, hij is Zeeland weer uit
Eens kijken wanneer we hem terughalen
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
TVP, Beesd, mijn origin-grond
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
60 km, da's op het randje. Eigenlijk net te ver.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
ik zit keihard te twijfelenquote:Op maandag 15 december 2008 15:48 schreef Mikkie het volgende:
60 km, da's op het randje. Eigenlijk net te ver.
swine moest leren dus die kon niet vandaagOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ga um halen man!quote:Op maandag 15 december 2008 16:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit keihard te twijfelen
swine moest leren dus die kon niet vandaag![]()
na t klimmen besloten m toch niet te halenstelletje pussies, ze wilden slapen
![]()
...
nog ter info: plaatsnaambord rechts zit de fokstok dus aan, en het bord links aan andere kant van weg zit sleuteltje in :![]()
![]()
TerugVindPoolstokIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Hehe, zo snel mogelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef Mascleta het volgende:
terugvindpaal, hij is Zeeland weer uit
Eens kijken wanneer we hem terughalen
Life is Music![]()
Kom jij hem dan halen in Goes?quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Hmm, ik woon in Tholen en ik kom werkelijk nooit meer in Goesquote:
al zou ik er wel een combinatie van kunnen maken.
Life is Music![]()
tvp, ik hoop dat de stok hier nog eens in de buurt komt.Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep![]()
ligt ie nogsteeds in dat beestachtige beesd ? damn toch een goeie locatie uitgekozen dan.
de 1e die 'm op Texel dropt die is de echte fokstokverplaatsheld.![]()
Zo gauw de stok bij mij in de buurt komt, leg ik hem ergens 100 meter boven de begane grond.
Dat je het vast weet
Whatever one can conceive, one can achieve.![]()
ligt daar een plaatsnaambord dan ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
haha, das een goeiequote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
ligt daar een plaatsnaambord dan ?
ligt ie eindelijk in BrabantGelderland, zijn alle BrabandersGelderlanders weg....
[ Bericht 24% gewijzigd door Maruna op 19-12-2008 14:31:49 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Nee man. Dan ligt ie net als op Terschelling een eeuwigheid weg te kwijnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef malse-sjanker het volgende:
ligt ie nogsteeds in dat beestachtige beesd ? damn toch een goeie locatie uitgekozen dan.
de 1e die 'm op Texel dropt die is de echte fokstokverplaatsheld.Zerg schreef:
Inderdaad. Was de vorige keer ook gedaan, toen heeft het spel 4 maanden stilgelegen
.
Gelderlandquote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Maruna het volgende:
ligt ie eindelijk in Brabant, zijn alle Brabanders weg....![]()
![]()
als alle gelderlanders eens n lijstje maken.....
swarmahoer: nijmegen + 40/50 km enkele reis eromheen
mikkie: nijmegen ook zoiets volgends mij?
Als ie in brabant lag had ik hem waarschijnlijk wel gehaald. Maar Beesd is geen brabant hč.
Whatever one can conceive, one can achieve.![]()
Hee, het Fok!Stok-spel leeft dus nog wel
Vorige keer was het nog daadwerkelijk een stok en die was toen op een gegeven moment gejat of iets in die trent, meen ik...
Tevens -purist.![]()
ah dat scheeld maar een paar kilometer, maargoed, post gewijzigdquote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef AngerManagement het volgende:
Als ie in brabant lag had ik hem waarschijnlijk wel gehaald. Maar Beesd is geen brabant hč.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Hmm nee ik ga hem niet nog een keer verplaatsen, is ook weer een pokke eind verderop, ben morgen toevallig in rotterdam (dinsdags ook), maar ligt alsnog 40 minuten van rotterdam af.![]()
ligt hij daar nu nog steeds??|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
gewoon even wachten, de kerstvakantie is begonnen en morgen kunnen de studenten met week-ov weer gratis reizen en in de kerstvakantie leggen mensen sowieso vaak langere afstanden af.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
dat is een goede! als hij er volgende week nog ligt haal ik hem op met de trein! ik moet deze week werken+kerstquote:Op zondag 21 december 2008 09:38 schreef maok het volgende:
gewoon even wachten, de kerstvakantie is begonnen en morgen kunnen de studenten met week-ov weer gratis reizen en in de kerstvakantie leggen mensen sowieso vaak langere afstanden af.
Als ie midden volgende week binnen een straal van 50 km rond Zwolle ligt dan neem ik hem met kerst wel mee naar het hoge noorden.![]()
![]()
Topografie -1.quote:Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef malse-sjanker het volgende:
wtf, zwolle is al het hoge noorden...Tevens -purist.![]()
stond al in de google earth of een van mijn eerdere posts aangegeven
Goed bezig.quote:Op maandag 22 december 2008 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even halen. Eerst even de exacte locatie vinden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Antillen?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef malse-sjanker het volgende:
de 1e die 'm op Texel dropt die is de echte fokstokverplaatsheld.![]()
![]()
Dan wordt hij waarschijnlijk niet opgehaald, want de OV-jaarkaart is daar niet geldigquote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand naar de Antillen?
Tevens -purist.![]()
Zo de fokstok is weer onderwegNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Prima actie weer, ik vernam dat hij eerst een concert van Anouk gaat bijwonen voordat hij naar een nieuwe locatie gaat?![]()
LOL!quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef theclansman het volgende:
Zo de fokstok is weer onderweg
Eerst ligt hij 2 weken, nu wil ik hem op gaan halen vanavond en is hij al weg![]()
![]()
De stok zal in de loop van de avond nacht een nieuwe locatie krijgen we kwamen er idd langs op weg naar anouk zijn er nog niet uit waar we um gaan leggen
[ Bericht 2% gewijzigd door theclansman op 22-12-2008 19:32:30 ]Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
In welke richting moeten we denken?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef theclansman het volgende:
De stok zal in de loop van de avond nacht een nieuwe locatie krijgen we kwamen er idd langs op weg naar anouk zijn er nog niet uit waar we um gaan leggen![]()
Toppertje.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Dat wordt pas eind vd avond/vannacht duidelijk, de boys zitten nu bij Anoukquote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In welke richting moeten we denken?![]()
Wordt vervolgd![]()
![]()
Wie is 'we'?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef theclansman het volgende:
De stok zal in de loop van de avond nacht een nieuwe locatie krijgen we kwamen er idd langs op weg naar anouk zijn er nog niet uit waar we um gaan leggenTevens -purist.![]()
Oké, ze nemen de stok dus mee naar Anouk.
Waar is dat concert ergens?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Waar is dat concert ergens?![]()
![]()
Ook het concert in? Wordt leuk in die poortjesquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Waar is dat concert ergens?![]()
![]()
Aha....hmm dan wordt hij wel verplaatst, als hij heeeel toevallig op de route ligt geef ik 'm nog een gooi wellicht. Tenzij het niet toegestaan is om de stok 2 keer te verplaatsen?quote:![]()
Hij komt op erg mooie plaats te liggen vanavond meer
Nu eerst anouk yeahNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Wie van jullie is er wel eens in nummer een geweest :-PNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Ik zou hem met kerst wel hier naar toe willen brengen, maar ik ben bang dat het te klein is voor een plaatsnaambord.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
vanuit walcheren gezien is zwolle al flink in het noorden. Topografie +1.quote:haha, of een beetje naar rechts, daar ligt Doodstilquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Ik zou hem met kerst wel hier naar toe willen brengen, maar ik ben bang dat het te klein is voor een plaatsnaambord.![]()
![]()
Even snel op google maps gekeken nu, natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
vanuit walcheren gezien is zwolle al flink in het noorden. Topografie +1.Echt een plaats waar de Fok!Stok een paar weken vakantie kan vierenquote:[..]
haha, of een beetje naar rechts, daar ligt Doodstil
Tevens -purist.![]()
Prima, De stok goes back to Zeeland xDquote:Op maandag 22 december 2008 21:17 schreef theclansman het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in nummer een geweest :-P
![]()
nou de fokstok is weer terug in zeeland .
om precies te zijn in mijn woonplaats.
het mooie rustige zeer slecht met openbaar vervoer tebereiken zuidzande.:P
hier wat foto's
in beesd.
hier ligt de sleutel.
en hier ligt de stok.
voorkant bord.
achterkant bord
en dit is de omgeving . lekker heel veel niks
suc6 ermee.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Lolquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef theclansman het volgende:
nou de fokstok is weer terug in zeeland .
om precies te zijn in mijn woonplaats.
het mooie rustige zeer slecht met openbaar vervoer tebereiken zuidzande.:P![]()
Das wel heel erg dichtbij weer![]()
Heb je koffie?![]()
Nee geintje, ik wacht nog wel even, benieuwd wie er nu weer op af komt![]()
![]()
Je kunt deze keer ook de boot nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef malse-sjanker het volgende:
nee weer die kudttunnel, krijg nou maar de hik![]()
![]()
![]()
En weer verder.
Sught, weer terug in Zeeuws-Vlaanderen![]()
Maok, heb jij morgen wat te doen?
Ik vind dat Bethlehem wel een erg toepasselijke naam voor de kerstdagen inderdaad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuidzande
![]()
![]()
![]()
![]()
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Ik moet donderdag naar Woudsend (Fr.) en vrijdag naar Hoogkerk (Gr.) maar ik ga die stok echt niet in fucking Zeeland ophalen.![]()
![]()
haha, prachtig dit. Zeeland!!!!!!!!!!Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.![]()
ligt ie al een dag stil in Zeeland
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
tjah hier in zeeland vinden we dat iemand anders hem maar eens op mag gaan halen in zeeuws vlaanderen![]()
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
met openbaar vervoer vanaf breskens of oostburg ben je gauw al een uur kwijt gaat hier maar 1 bus per uur en maar tot 6 uur. dus ja een auto is wel makelijkNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Ligt ie weer hier.
Z-V is echter verboden gebied voor mij.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
De overkant is niet alles nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt ie weer hier.
Z-V is echter verboden gebied voor mij.
Life is Music![]()
hmm ik kan hem wel halen opzich.. volgens mij hebben de meeste zeeuwen, in de omgeving, hem wel gehadals hij er 2e kerstdag nog is dan zal ik hem mee nemen naar cadzand!
![]()
Misschien dat ik hem op een verveeld moment nog eens naar een 'mooi' plaatsje in Zeeland verhuis..
Maar laat eerst maar eens iemand anders hem verplaatsen![]()
![]()
Primaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef stavast het volgende:
hmm ik kan hem wel halen opzich.. volgens mij hebben de meeste zeeuwen, in de omgeving, hem wel gehadals hij er 2e kerstdag nog is dan zal ik hem mee nemen naar cadzand!
.
mijn moeder en ik zijn toch maar vanavond op pad gegaan. met als resultaat Cadzand Bad!
in het mooie zuidzande lag hij
kijk en huiver
hier ligt hij nu
achterkant bord
ik heb mijn best gedaan om de omgeving op foto vast te leggen
plaats van de sleutel. het was zo donker dat ik geen betere plek kon vinden. het andere bord had geen inham zeg maar. dus zo doende.
de sleutel ligt dus tussen de achter kant van het bord en de rode paal
plaats van het bord is de zwartepolderweg, vlakbij de vlamingpolderweg![]()
Jeuj!!! Gaaf stavast!![]()
Cadzand-Bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie zetdat is écht het uiterste puntje volgends mij
Hopelijk wordt het geen tweede Terschelling...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
mooie zetdat is écht het uiterste puntje volgends mij
Zerg schreef:
Gooit iemand m even het voetfietsveer op naar hier.
In Southern Sun
Je komt hem maar halenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Gooit iemand m even het voetfietsveer op naar hier.
![]()
![]()
Dat mag niet van mijn geloofquote:.
In Southern Sun
Ontwikkelingshulp noemen jullie overkanters dat tochquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn geloof.
![]()
Mooie kerstgedachte enzo![]()
![]()
Ik ben geen overkanterquote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp noemen jullie overkanters dat toch![]()
Mooie kerstgedachte enzo
.
In Southern Sun
Wanneer gaat hij weer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga dit pas weer volgen als hij uit het zuiden is
hij zit daar nou al een halfjaar bijna
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
als hij ergens licht wat per TREIN goed te bereiken is, dan haal ik hem opOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Een stok met een kerstmuts op.
Gevonden! Vlakbij het strand, net achter de duinen van Cadzand-Bad.
De kerstmutsen die hem gevonden hebben![]()
De volgende lokatie:
Zomerdorp Het Zwin
En bij dit bordje vind je de sleutel
Het was weer leuk om te doen, nieuwsgierige automobilsten, bloedende vingers doordat het slot bedekt was een flinke laag slik (Zeeuwse klei), zaklamp steeds aan-uit, we wilden niet betrapt worden
![]()
En wat was het koud!!![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!![]()
![]()
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen
Het was precies 4 kmquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen![]()
![]()
wie zijn:
dat dan allemaal?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat staat er toch boven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
wie zijn:
[ afbeelding ]
dat dan allemaal?![]()
De Fok!stokmutsen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 01:45:28 ]![]()
Wie ben jij van die drie nachtzuster?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
hahaha nu ligt ie al op plaats waar geen bus meer komt
das kut, zo kan ik hem nooit ophalen!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeelandquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen.
Zerg schreef:
volgende keer maar een rondje nijmegen danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeeland.
? om en om verplaatsen
Zie het helemaal voor me, drie jonge dames met een zaklamp en een lange stalen balkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
Het was weer leuk om te doen, nieuwsgierige automobilsten, bloedende vingers doordat het slot bedekt was een flinke laag slik (Zeeuwse klei), zaklamp steeds aan-uit, we wilden niet betrapt worden
![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!![]()
![]()
eerlijk gezegd zijn ze niet zo jongOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan weet ik nog niet wie het zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat staat er toch boven?![]()
De Fok!stokmutsen
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
eerlijk gezegd zijn ze niet zo jong![]()
3 girls one stick
het vervolg op 1 swarma, 1 hoer en 1 stick?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ja met het verdwijnen van de vorige (door mij gemaakte) stick moet er n vervolg komen he
ik zou zeggen, stick em erin!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:.
Swarmi, niks voor jou om dat ding op te halen?
Zerg schreef:
te ver wegik ken mn grenzen
Dit had ik niet verwachtquote:.
Maar inderdaad, 250 km enkele reis wordt een kostbaar geintje voor een stok.
Zerg schreef:
ik wilde hem eerst ook in zomerdorp plaatsen, wist alleen niet of het een echt dorp was. google maps kon hem niet vinden namelijk :-)![]()
Ik twijfelde ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef stavast het volgende:
ik wilde hem eerst ook in zomerdorp plaatsen, wist alleen niet of het een echt dorp was. google maps kon hem niet vinden namelijk :-)![]()
Maar ANWB kon hem vinden en er is een officieel plaatsnaambord![]()
Voor alle duidelijkheid een kaartje![]()
![]()
![]()
Volgens de site 9292ov.nl komt er elk uur een busquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef theclansman het volgende:
hahaha nu ligt ie al op plaats waar geen bus meer komt![]()
(van 7 tot 19.00 uur)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 18:39:06 ]![]()
quote:Aangezien jullie vrouwen altijd vragen "wat denk je dat onze leeftijden zijn" denk ik:quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?
(v.l.n.r.) 21-26-28 (ben slecht in schatten zeg ik er maar alvast bij)![]()
hahahahahaha anders zit je even helemaal mis.
17 17 en nachtzuster tjah daar waag ik me maar niet aan (A)Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Hey Robert, ja goed ideequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef robertzone het volgende:
Hmm
Ik ben er vannacht met de auto in de buurt (disco Joy)
Wellicht een ideetje![]()
Wordt het dan eindelijk Nummer Eén?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas pindakaas.. Was toch wat laat om nog te gaan..
Wellicht vandaag of morgen nog eens een kijkje wagen als ik het niet druk heb (A)![]()
@ Nachtzuster: Geweldige actie weer! En leuke foto!
De stok is weer back in business haha, ben benieuwd wie hem gaat verplaatsen
04-12-08 ANOUK!
Last.fm![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
wtf, alweer klei/zooi op het slot?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!
heb ik dan voor jan lul gezorgd voor een afsluiting waar niet zo snel zooi in komt![]()
![]()
Als ik jou was zou ik hem naar het noorde brengenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
wtf, alweer klei/zooi op het slot?
heb ik dan voor jan lul gezorgd voor een afsluiting waar niet zo snel zooi in komt
Wat houdt je tegen om 'm zelf te gaan halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem naar het noorde brengen
Zerg schreef:
met al het respect voor nachtzuster, maar ik denk dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
heb ik dan voor jan lul gezorgd voor een afsluiting waar niet zo snel zooi in komt
Ik mag niet van me ouders, ik moet dan met de fiets (200+ kilometer) etc. etc.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om 'm zelf te gaan halen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij is weg uit Zeeland ligt nu uit noodzaak in Leerdam, als ie daar zaterdag nog ligt gaat ie naar Drachten
foto's volgen, lang al niet meer hier geweest eens kijken hoe het moet...
Deze stok is te groot, te lomp, te zichtbaar
Ik wou hem eerst in Vianen leggen maar bij de meeste plaatsnaamborden is het gras te kort.
Toen binnendoor via andere dorpen gereden en idem dito je ziet hem zo van afstand liggen dus is ook zo weg (door de gemeente-ambtenaren) daarom is deze stok veel te groot.
Bij Leerdam werd het donker dus om nog foto's te kunnen maken.......................
Ik heb hem ergens in het water gegooid water, kon nu makkelijk... over het ijs naar het bord lopen, stok eraan vast op het ijs.... ijs kapot maken rond bord......... weg stok !!!!!!
foto's e.d. volgen nog ...succes![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt in het water met de lus aan een plaatsnaambord? Dus als het blijft vriezen zit hij straks vast in het ijs en hebben we weer een kapot slot omdat het lekker gaat roesten?
en welk borden waar is de sleutel
![]()
?
Ben je erweer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag niet van me ouders, ik moet dan met de fiets (200+ kilometer) etc. etc.
![]()
![]()
iemand die de 2e regel snapt icm de laatste alinea?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Het was te donker om goede foto'ste maken maar hij heeft ze toch gemaakt. Ik vermoed dus dat hij zoiets gaat plaatsen zodra hij weet hoe hij een foto moet uploaden:quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die de 2e regel snapt icm de laatste alinea?
Zoiets
sorry, 1e regel bedoel ikOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ja iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
sorry, 1e regel bedoel ik
Ben je niet blij ?quote:
![]()
![]()
ik moest even de spelregels opzoeken, de laatste keer dat ik mee deed was februari 2007 dacht ik.
Blijkt dat of de spelregels veranderd zijn of ik ze niet meer wist, maar ik heb dus niet alle foto's
maar ik ben nog even aan het kijken hoe en wat met de foto's (o.a. ook uploaden ed)
Om te laten zien dat ik er was deze foto van een stad/dorp wat geen stad/dorp is, omdat tomtom hem niet kent en routeplanner.nl niet enz.
Kan ieder gek zomaar een plaatsnaambord laten maken en plaatsen en geldt dat dan voor de FOKstok??
De plaats waar die lag :
en de plek waar die nu ligt.
"plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp"
Hij ligt dus bij een plaatsnaambord, het was donker en ik lag beneden:
goed kijken... maak je niet druk de rest volgt (wel al veel reacties in zo'n korte tijd)
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
[ Bericht 7% gewijzigd door fendt op 30-12-2008 21:15:46 ]![]()
Nee joh, is perfect dat slot, daar kan amper wat bijkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Het was alleen in eerste instantie niet te zien![]()
Zat een grote dikke klont keiharde slik met gras (_!) overheen, gelukkig heb had ik lange nagels
![]()
Ben benieuwd hoe de stok er nu aan toe is![]()
We wachten de foto's maar af![]()
![]()
ik vind fendt een klootzak als hij hem echt in het water heeft gegooid. Wat ben je voor mietje dat je dat dingetje niet kan tillen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hij ligt dus niet aan het bord vast en het bord staat ook niet op de foto en nu moeten we maar raden in de buurt van welk bord in Leerdam hij ligt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef fendt het volgende:
ik moest even de spelregels opzoeken, de laatste keer dat ik mee deed was februari 2007 dacht ik.
Blijkt dat of de spelregels veranderd zijn of ik ze niet meer wist, maar ik heb dus niet alle foto's
maar ik ben nog even aan het kijken hoe en wat met de foto's (o.a. ook uploaden ed)
Om te laten zien dat ik er was deze foto van een stad/dorp wat geen stad/dorp is, omdat tomtom hem niet kent en routeplanner.nl niet enz.
Kan ieder gek zomaar een plaatsnaambord laten maken en plaatsen en geldt dat dan voor de FOKstok??
De plaats waar die lag :
[ afbeelding ]
en de plek waar die nu ligt.
"plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp"
Hij ligt dus bij een plaatsnaambord, het was donker en ik lag beneden:
http://img227.imageshack.us/my.php?image=2008december30008hn9.jpg
goed kijken... maak je niet druk de rest volgt (wel al veel reacties in zo'n korte tijd)
[..]Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinniequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind fendt een klootzak als hij hem echt in het water heeft gegooid. Wat ben je voor mietje dat je dat dingetje niet kan tillen.
Uploaden bij http://tinypic.com/quote:
En die stok snel uit het water halen lijkt me ook wel een goed plan![]()
![]()
En hoe weten we of hij er echt ligt? Dat het niet weer zoiets is als op 11 juli 2007 toen hij hier zou liggen. Maar dat hij er niet lag en dat het een slechte grap was van frank07.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Wees eens duidelijk fendt!Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
in WELKE PLAATS ligt de stok?
WAAR ligt de sleutel?
en ligt ie onderwater?
en hoe diepOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
het is mij nu te koudquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinnie
Dat heeft theclansman net al gedaan en hij kon hem idd niet vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.![]()
![]()
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk drukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef maok het volgende:
[..]
Hij ligt dus niet aan het bord vast en het bord staat ook niet op de foto en nu moeten we maar raden in de buurt van welk bord in Leerdam hij ligt?
![]()
Nou da's lekker, hij ligt of aan een bord bij een bouwplaats, of in het water aan een bord
pff....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
10 minuten werk ....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:De Foto's:Voorkant van het bord, Stokkie ligt vast aan de linkse poot van het bordquote:1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambordfoto van de achterkant van het bord waar stokkie aan ligt heb ik niet maar dit is de achterkant van het bord waar de sleutel ligt.quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Rechts een bekertje..... links de sleutel:Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
he, he ............... ligt ie er zaterdag nog dan gaat ie vai Almere naar Drachten![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door fendt op 30-12-2008 22:12:08 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
(hij heeft het zelf al verbeterd)
[ Bericht 32% gewijzigd door Dagoduck op 30-12-2008 22:12:59 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel dom om de sleutel in een "tijdelijk" bord te doen
Wel vast? in het water? uit het water?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik kan geen een foto zien .Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
In mijn quote ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef theclansman het volgende:
ik kan geen een foto zien .|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
daarin in wel
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wel dom om de sleutel in een "tijdelijk" bord te doen
Als je voor het bord staat waar Stokkie aan ligt, met je gezicht daar naar toe, dan moet je ongeveer 20m achteruit lopen en dan de straat oversteken.
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.
De sleutel was intussen al 2 keer van het "labeltje" afgegaan omdat het gat waar de ring van de sleutel door zat nu half open is (misschien was dat al, maar ik merkte het pas toen ik de sleutel kwijt was.
zaterdag niet opgehaald, wordt ie verplaatst naar "ergens langs de route Leerdam, Almere, Drachten, Eindhoven"![]()
maar je hebt de sleutel weer gevonden nu ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
nee ik rij helemaal naar dat dorp wat geen dorp is volgens alle routeplanners en maak daar een foto en dan laat ik die stok liggen maar zeg wel hier dat ik hem verplaatst heb ........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.
jongen jongen ... de laatste verplaatsing vanmij was bijna 2 jaar geleden maar hier zijn sommige niet slimmer geworden![]()
![]()
Leerdam.
Daarom postte ik ook het kaartje erbij schatquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef fendt het volgende:
Ja joh, had niks te doen met kerst dus dacht laat ik even een plaatsnaambord makenquote:Kan ieder gek zomaar een plaatsnaambord laten maken en plaatsen en geldt dat dan voor de FOKstok??![]()
Stok ligt nu vast aan het plaatsnaambord Leerdam en dus niet ergens in het water zoals je eerder schreefquote:Ik heb hem ergens in het water gegooid water, kon nu makkelijk... over het ijs naar het bord lopen, stok eraan vast op het ijs.... ijs kapot maken rond bord......... weg stok !!!!!!![]()
Je posts zijn een beetje vaag, maar mooie verplaatsing, dat dan weer wel![]()
Gelukkig maar dat jij wel heul slim overkomtquote:jongen jongen ... de laatste verplaatsing vanmij was bijna 2 jaar geleden maar hier zijn sommige niet slimmer geworden![]()
![]()
Maar goed , eind goed al goed, Leerdam it is dus![]()
![]()
Sorry, je eerste posts waren nogal vaag. met je post met alle foto's is het wel duidelijker geworden. Ik was gewoon even bang dat je weer zo'n grapjas was. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef fendt het volgende:
[..]
nee ik rij helemaal naar dat dorp wat geen dorp is volgens alle routeplanners en maak daar een foto en dan laat ik die stok liggen maar zeg wel hier dat ik hem verplaatst heb ........
jongen jongen ... de laatste verplaatsing vanmij was bijna 2 jaar geleden maar hier zijn sommige niet slimmer gewordenNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
swarmahoer ja hij ligt in dat bord met labeltje en al.
dat ik "het" kwijt was, was tussen dat ik hem in Zeeland opgehaald had en hier neer gelegd ..
de eerste keer was ik de sleutel kwijt (uit de kofferbak halen) naderhand wist ik weer niet waar ik dat label-ding gelaten had, ik dacht in mijn jaszak maar lag dus in de auto....![]()
ligt de stok bij de pijl nu?
oja ik heb nog wel meer foto's .......maar om het nu heel makkelijk te maken, nee
misschien over twee dagen....
oeps sorry intussen was er weer een post tussen gekomen...
ik weet niet of ie daar ligt??? ik heb wel wat meer foto's ..
ik doe het meestal dat ik naar de omgevingsfoto kijk en dan ga zoeken
zo zat ik in zeeland eerst bij de Zeedijk 19 Nieuwvliet te zoeken omdat ik dat op internet gevonden had in kombinatie met Zomerdorp "het zwin"
Daar drie rondjes gereden zonder kanaalweg te kunnen vinden.
daarna zeedijk in Cadzand ingevult in de tomtom
Daarna kom ik toevallig langs een bord Het Zwin 2..... en over de kanaalweg...
En zo kom je nog eens ergens...
[ Bericht 72% gewijzigd door fendt op 30-12-2008 22:49:44 ]![]()
fendt, die fotos die je nu gepost hebt maken het onmogelijk om de locatie te raden, normaal zet je een straat met het uitzicht ofzo op de foto, of een omgeving. niet een vijver met een stukje riet
klopt de locatie die ik postte net? ik wil m namelijk morgen al halen aangezien ik dan toch die kant op rijOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Als het donker is is dat niet altijd mogelijk, ik denk dat zo'n stukje water met bordjes nuttiger is dan een donker weiland oid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
fendt, die fotos die je nu gepost hebt maken het onmogelijk om de locatie te raden, normaal zet je een straat met het uitzicht ofzo op de foto, of een omgeving. niet een vijver met een stukje riet
klopt de locatie die ik postte net? ik wil m namelijk morgen al halen aangezien ik dan toch die kant op rij
Opzich hoeft de plaatser ook niet persee te melden of geraden plekken de juiste zijn, terplekke kun je ook opzoek, dat maakt het spelletje juist leuk. Ik heb al heel wat rondjes gereden opzoek naar het juiste bord.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
je bent te snel, lees de post van mij boven deze......................quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
klopt de locatie die ik postte net? ik wil m namelijk morgen al halen aangezien ik dan toch die kant op rij
en het was donker.................. en zoeken dan kom je nog eens ergens dat is juist het leuke van de fokstok, als je er zo naar toe kan rijden is er niets aan lijkt me
succes zoveel bordjes bebouwde kom leerdam bij het water zijn er toch niet???![]()
Maok ...... precies wat ik bedoel.... ik voldoe aan de regels (zo ver ik ze nog wist)........ en zo leer je de omgeving kennen ik dacht ook dat dat de bedoeling was........... als het langer duurde plaatste ik meer foto's, helaas zijn er nu maar een paar dagen om te zoeken, dus inplaatst van hier te type swarmahoer ga zoeken .....![]()
De bedoeling is niet om dat ding via alle mogelijke wegen te gaan zoeken, maar om gewoon foto's te geven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef fendt het volgende:
Maok ...... precies wat ik bedoel.... ik voldoe aan de regels (zo ver ik ze nog wist)........ en zo leer je de omgeving kennen ik dacht ook dat dat de bedoeling was........... als het langer duurde plaatste ik meer foto's, helaas zijn er nu maar een paar dagen om te zoeken, dus inplaatst van hier te type swarmahoer ga zoeken .....Zerg schreef:
behalve die van de achterkant van het bord staan die er ook gewoon. Als een plaatser extra info of foto's plaats is dat extra. Als de stok te moeilijk is om te vinden kan er natuurlijk om extra foto of een hint gevraagd worden, maar dat hoeft niet gelijk op de eerste dag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De bedoeling is niet om dat ding via alle mogelijke wegen te gaan zoeken, maar om gewoon foto's te geven.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
om ff een voorbeeld te geven van mijn eigen verplaatsingen:
dit zijn twee fatsoenlijke overzichtsfotos
het bord van beide kanten, dus ja kan zien dat het een rechte weg is met een weilandje ernaast en n huis, dan heb je teminste een beetje houvast om op te gaan zoeken, want een vijver ligt overal welOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
wel wat weinig foto's swarmahoer
Als je eens goed kijkt op dit forum dan zie dat ik het normaal ook anders doe, maar straatnamen enzo heb ik ook foto's van maar dan is de lol eraf, hoef je er zo maar naar toe te rijden.
en je moet niet vergeten dat het inmiddels donker was, als Vianen had gekund dan was het nog licht geweest, maar iemand heeft die stok zo opvalenlt gemaakt (ongetwijfeld met de beste bedoelingen) dat je hem nergens "zo maar even" neerlegt
kijk maar eens hier: FOK!stok door Nederland-spel deel 50! Vessem! o.a bij post 268 en 283
of zoek eens rond
BTW vroeger zat er een lijstje in waar je je naam op moest zetten en waar je hem gelegd had, wordt dat niet meer bij gehouden??
[ Bericht 2% gewijzigd door fendt op 31-12-2008 00:18:43 ]![]()
[quote]Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
[..]
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.
Het ziet eruit als een snel in elkaar gezette werkzaamheden bord ?
Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staan:quote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
[..]
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.
Het ziet eruit als een snel in elkaar gezette werkzaamheden bord ?
Weten jullie nog die ene verplaatsing dat ie ergens bij groningen lag
hoe heette dat plaatsje ook weer
dat was eigenlijk gewoon een weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 31-12-2008 00:32:46 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok maar als je kijkt hoe die stalen pijpen aan elkaar vast zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef maok het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staan:
[ afbeelding ]
nouja eht zal wel aan mij liggen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 31-12-2008 00:32:53 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
en kijk dan ook even hier FOK!stok door Nederland-spel deel 60! Delft *O* *O* bij post 268quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef fendt het volgende:
wel wat weinig foto's swarmahoer
Als je eens goed kijkt op dit forum dan zie dat ik het normaal ook anders doe, maar straatnamen enzo heb ik ook foto's van maar dan is de lol eraf, hoef je er zo maar naar toe te rijden.
en je moet niet vergeten dat het inmiddels donker was, als Vianen had gekund dan was het nog licht geweest, maar iemand heeft die stok zo opvalenlt gemaakt (ongetwijfeld met de beste bedoelingen) dat je hem nergens "zo maar even" neerlegt
kijk maar eens hier: FOK!stok door Nederland-spel deel 50! Vessem! o.a bij post 268 en 283
of zoek eens rond
BTW vroeger zat er een lijstje in waar je je naam op moest zetten en waar je hem gelegd had, wordt dat niet meer bij gehouden??
niet dat ik me op de borst wil kloppen hoe goed ik ben, maar als het donker is kan je geen goede omgevingsfoto maken.
want als ik naar de foto's van bijv Nachtzuster kijk is er op de foto's die betrekking hebben op Stokkie, niet meer te zien dan op mijn foto's en een heel verschil met de foto die ik van die plaats gemaakt heb toen ik hem vond.... dus ik snap het gezeik niet![]()
ja dan zal dit ook wel niet overtuigend overkomen maar dat bord was idd blauw
maar toen ik de voorkant fotograveerde en later de foto zag bleek ie opeens een heel andere kleur te hebben
(en geloof me of niet maar het enigste wat ik hier weg ge-fotoshopt heb zijn de namen)
![]()
raar want de straatnamenbordjes uit de omgeving zijn wel blauw op de foto (die eventueel nog volgen)
deze foto geeft wel een hint waar ik bijna in lag toen ik uitgleed met de fokstok bevestigen
[ Bericht 0% gewijzigd door fendt op 31-12-2008 01:20:49 ]![]()
Dat is net een of ander kunst achtergrondjequote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef fendt het volgende:
ja dan zal dit ook wel niet oevrtuigend overkomen maar dat bord was idd blauw
maar toen ik de voorkant fotograveerde en later de fot zag bleek ie opeens een heel andere kleur te hebben
(en geloof me of niet maar het enigste wat ik hier weg ge-fotoshopt heb zijn de namen)
![]()
[ link | afbeelding ]
raar want de straatnamenbordjes uit de omgeving zijn wel blauw op de foto (die eventueel nog volgen)
deze foto geeft wel een hint waar ik bijna in lag toen ik uitgleed met de fokstok bevestigen
Welnee joh, niks gezeik, het is duidelijk nu toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef fendt het volgende:
[..]
en kijk dan ook even hier FOK!stok door Nederland-spel deel 60! Delft *O* *O* bij post 268
niet dat ik me op de borst wil kloppen hoe goed ik ben, maar als het donker is kan je geen goede omgevingsfoto maken.
want als ik naar de foto's van bijv Nachtzuster kijk is er op de foto's die betrekking hebben op Stokkie, niet meer te zien dan op mijn foto's en een heel verschil met de foto die ik van die plaats gemaakt heb toen ik hem vond.... dus ik snap het gezeik niet
Je begon gewoon ietwat vaag, thats all![]()
![]()
Duidelijke pics maken in het donker is gewoon haast niet te doen, zelfs met m'n volle autolampen erop zie je alleen het bord.
En wat Maok al zei, het zoeken maakt het juist leuk, heb zelfs in die kutgehuchten hier bij verkeerde borden gestaan, das juist de fun
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2008 01:19:18 ]![]()
er zijn 10 ingangen van dat dorp, ik rij lekker n rondje morgen gok ikOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Succes dan maar Swarmaquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
er zijn 10 ingangen van dat dorp, ik rij lekker n rondje morgen gok ik![]()
![]()
![]()
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daarquote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welnee joh, niks gezeik, het is duidelijk nu toch?
Je begon gewoon ietwat vaag, thats all![]()
![]()
Duidelijke pics maken in het donker is gewoon haast niet te doen, zelfs met m'n volle autolampen erop zie je alleen het bord.
En wat Maok al zei, het zoeken maakt het juist leuk, heb zelfs in die kutgehuchten hier bij verkeerde borden gestaan, das juist de fun
Waar?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waar ik de stok had opgehaald, voordat hij naar jisp gingOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ik ga nu naar mn neefje toe vuurwerk afstekenmocht ik nog tijd hebben rij ik naar die stok, want moet rond 3 uur naar eindhoven
No way dat je dat gaat halenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga nu naar mn neefje toe vuurwerk afstekenmocht ik nog tijd hebben rij ik naar die stok, want moet rond 3 uur naar eindhoven
Zerg schreef:
Dat was om 10 uur vanmorgen....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar
waar blijven de foto's???quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....quote:![]()
![]()
Hij heeft hem nog niet gehaald hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef fendt het volgende:
[..]
Dat was om 10 uur vanmorgen....
waar blijven de foto's???
[..]
[..]
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet gehaald hoor![]()
![]()
Wel dan?quote:
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen idee, vond die reactie van jou op fendt wel mooi, beetje onduidelijk inderdaad, maar was niet om jou reactie in twijfel te trekken, want ik heb werkelijk waar geen idee waar de stok is.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel dan?
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?
Misschien gps inbouwen next time![]()
![]()
ik ga dat ding niet halen, ik had het over de vorige keer dat ik hem haaldeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat was Swarma toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?![]()
Fendt bedoelde kanovinnie, maar die had het over een eerdere verplaatsing![]()
Verwarring alom weer![]()
Hoe dan ook, fijne avond all![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga dat ding niet halen, ik had het over de vorige keer dat ik hem haalde![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Hoe dan ook, fijne avond all![]()
![]()
Jij ook fijne verwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Hoe dan ook, fijne avond all
Wel een leuke user, die fendt.
In Southern Sun
Vind jij hem ook al zo leukquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heb m niet gehaald, was te druk met vuurwerk afsteken met mn neefje, en t omritje ging erg krap lukken, dan zou ik m in een keer moeten vinden, dus doe t wel n andere dag
helaas geen nieuwjaar in nijmegen voor de stok dus
..
De hint bij mijn vorige post (220) is schijnbaar niet duidelijk
dan nog maar 1 met wat meer omgeving en beperkt de mogelijkheden behoorlijk, nl hooguit 2.
Precies het aantal waar dus spraken van was in dat ander bericht vandaar dat ik dacht dat ie gevonden wasHet bord waar ik hem eerst in wilde leggen:quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
....
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.
Dit bord staat dus aan de andere kant van de weg, recht tegenover Stokkie's "slaapplaats"
en een paar meter achter het plaatsaanduidingsbord (waarop eigenlijk al te zien is waar ie ligt)quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
zaterdag niet opgehaald, wordt ie verplaatst naar "ergens langs de route Leerdam, Almere, Drachten, Eindhoven"
Iedereen een voorspoedig en Gezond 2009![]()
Dus, als niemand m pakt ga je m zelf maar verplaatsen?.
In Southern Sun
Leerdam is niet zo heel ver weg voor mij, maar ik vind het deze keer wel erg vaag. Ik wacht nog ff af!![]()
hoever dirk kuijt?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ah dan zit ik weer dichterbij
heb geen tijd ervoor, zit met mn stageverslag
en za is die al weg
ik vind trouwens dat die chef m niet binnen 3 dagen al mag verplaatsen, laat hem maar lekker een week liggen, dan hebben mensen iig de tijd om te zoeken aangezien die locatie ook niet duidelijk isOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ja omdat die kerel m toch weer verder wil leggen als die za nog niet weg isquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ja dat welmaar niet door dezelfde persoon
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat welmaar niet door dezelfde persoon
![]()
Nog steeds in het zuiden
swarmahoer, heb je die tekst "luie spamhoer" van SR?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Serious Request?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
Nog steeds in het zuiden
swarmahoer, heb je die tekst "luie spamhoer" van SR?![]()
ja 50 euri
Ik heb geen toffe signaturequote:
Om maar weer even ontopic te gaan, waar the fuck is die Fokstok nou, ik snap er geen fuck meer van en volgens mij ook een aantal mensen met me. Allemaal enge rare foto's.![]()
![]()
wat bedoel je met t eerste deelquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb geen toffe signature
Om maar weer even ontopic te gaan, waar the fuck is die Fokstok nou, ik snap er geen fuck meer van en volgens mij ook een aantal mensen met me. Allemaal enge rare foto's.
en de stok ligt in leerdam, er zijn 10 ontsluitingswegen, dus als je die afrijdt dan vindt je hem ongetwijfeld welleerdam zelf is 2 km in doorsnede, 10 km in omtrek
Dat iedereen zo een stukje mooie tekst heeft onder zijn eigen bericht, en ik een newbie kuthandtekening of hoe dat ook heetquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat bedoel je met t eerste deelHmm is maar klein uurtje rijden, maar het is grafkoud dus een ander mag hem gaan halen.quote:en de stok ligt in leerdam, er zijn 10 ontsluitingswegen, dus als je die afrijdt dan vindt je hem ongetwijfeld welleerdam zelf is 2 km in doorsnede, 10 km in omtrek
![]()
die kan je toch veranderen sukkel
en je bent als t goed is maar een minuut of 5 in de kou om dat ding los te hosselen
Me hoofd is nog een beetje leeg voor een alternatiefquote:
Zit ik precies op de terugweg in de spits...geen zin inquote:en je bent als t goed is maar een minuut of 5 in de kou om dat ding los te hosselen![]()
![]()
eerst vond ik dat wel mooi: het zoeken naar de Fokstok
Maar in 2 jaar is er schijnbaar veel veranderd want er zitten hier meer zeurders dan speurders.
De foto's zijn zo duidelijk dat een goede speurder hem allang had gehaald, want las ik dus eerder dat er iemand hem gevonden had omdat er maar twee plaatsnaamborden stonden, hier is de mogelijkheid maar beperkt tot 1 dus makkelijker kan het niet
Aan de hand van wat opmerkingen hier heb ik de afgelopen dagen al lopen denken omdat die stok echt ergens in het water te dumpen en de sleutel erbij.
Alleen denk ik dan de echte "fokstok-zoeker" te raken, de persoon die nog echt zoekt naar "zijn Stokkie"
maar ik zal toch reageren op wat opmerkingen, ongeveer in volgorde van plaatsing:quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leerdam is niet zo heel ver weg voor mij, maar ik vind het deze keer wel erg vaag. Ik wacht nog ff af!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
......tijd om te zoeken aangezien die locatie ook niet duidelijk is
De eerste post/foto die ik plaatste bevatte 1 foto van de vindplaats om even te laten zien dat ik er geweest was, en de 2e foto was idd hhhhhhhheeel wazig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als fendt eens wat duidelijkere informatie over de plek geeft dan wil ik hem nog wel ff gaan halen.
Uitleg: Ik wilde hem in Drachten leggen omdat ik daar nog moest zijn, maar kwam in tijdnood dus Drachten verzet naar Zaterdag, en omdat een van de regels is dat je hem niet een paar dagen mag bewaren heb ik hem gedumd in Leerdam (zie verhaal eerder) omdat ik de foto's nog moest bewerken en om niemand onnodig naar die stok te laten zoeken (ik had hem tenslotte al de hele dag) heb ik dus de eerste 2 foto's geplaatst
De 3 verplichte foto's laten opzich idd nog wel wat te raden over maar dat komt omdat het donker was, anders had je op die foto's meer van de omgeving gezien
De volgde foto naar aanleiding van of geel of blauw bord verraad alles al en de laatste foto is daarom eigenlijk niet meer nodig, maar geplaats voor de Dummie's
Andere foto's heb ik nog wel uiteraaard, maar toen wist ik nog niet dat het zo eenvoudig zou zijn want ik kende de omgeving ook niet, het was bittere noodzaak want ik moest hem kwijtKijk jij bent 1 van de slimmer, en zal hem mbv een routeplanner of landkaart zo gevonden hebben denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
...en de stok ligt in leerdam, er zijn 10 ontsluitingswegen, dus als je die afrijdt dan vindt je hem ongetwijfeld welleerdam zelf is 2 km in doorsnede, 10 km in omtrek
maar ik wens iedereen het beste dit jaar en succes met de stok
sending off en clear, bye bye![]()
ik moet er alleen ff tijd voor hebben, dus als je m gewoon laat liggen en niet za weghaalt zal ik t za of zondag kunnen halen
Leer Nederlands manquote:
In Southern Sun
fendt allemaal leuk en aardig dat je ons even wilt laten zoeken. Maar zorg er dan in iedergeval voor dat je duidelijk bent. Ik heb al wel 3 verschillende verhalen gelezen over de vindplaats van de stok.![]()
kijk, het is zo dat het soms wat langer duurt, de stok word soms 2 weken niet verplaatst, dus je zult nog even moeten wachten ...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik snap er geen reet meer van.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Van mij hoeven het ook niet perse drie foto's te zijn, of gewoon dat er wel iets te raden overblijft. Zoals:
Vind ik goed genoeg, je ziet de weg goed, de omgeving, dat er een camping verderop zit, zo kan je inderdaad nog een beetje speuren. Als het verder nog onduidelijk is kan je een extra foto plaatsen. Maar foto's in het donker, en onduidelijke verhalen is een beetje verwarrend.![]()
ik ben het eens met Houniet.
en ik heb niet voor jan lul (die jan lul betrek ik er wel erg vaak bij trouwens) een nieuw slot erin gelast,
dus waag 't niet om de fokstok in het water te donderen.![]()
en Fendt ik kreeg serieus hoofdpijn van het lezen van je berichten![]()
nouja, ik volg het topic wel want het blijft een leuke actie,
met de hoop dat de fokstok nog vele malen verplaatst mag worden in het gezonde 2009![]()
![]()
Even een compilatie van de posts met hints van fendt.
Foto 1
Foto 2Foto 3quote:Voorkant van het bord, Stokkie ligt vast aan de linkse poot van het bordquote:foto van de achterkant van het bord waar stokkie aan ligt heb ik niet maar dit is de achterkant van het bord waar de sleutel ligt.
Rechts een bekertje..... links de sleutelquote:dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.
Als je voor het bord staat waar Stokkie aan ligt, met je gezicht daar naar toe, dan moet je ongeveer 20m achteruit lopen en dan de straat oversteken.
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.Foto 4quote:Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staanFoto 5quote:omgevingsfotoFoto 6quote:deze foto geeft wel een hint waar ik bijna in lag toen ik uitgleed met de fokstok bevestigenOp alle foto's is te zien dat hij bij water in de buurt ligt.quote:Dit bord staat dus aan de andere kant van de weg, recht tegenover Stokkie's "slaapplaats"
en een paar meter achter het plaatsaanduidingsbord (waarop eigenlijk al te zien is waar ie ligt)
Foto 5 is een hele sterke hint, aangezien je op het verkeersbord ziet dat er een brug is met over de brug een weg naar links die naar 2 plaatsen leidt, waarvan de laatste met een korte plaatsnaam.
Even kijken op Google maps leert dat er een brug is in Leerdam met daarna een weg naar links naar Asperen en Acquoy.
De onderkant van pootjes van de A van Asperen kun je met enige fantasie nog wel uit de foto halen.
Op foto 6 zijn 2 rondvaartboten te zien bij een steiger.
Even googlen op "rondvaart leerdam" en je komt uit op www.rederijleerdam.nl waaruit blijkt dat het de MPS Kroon van Leerdam en de MPS Parel van de Linge zijn. Volgens de site hebben die als ligplaats:wat ook weer overeenkomt met het bord op foto 6.quote:LIGPLAATS SCHEPEN: LOSWAL, VEERSTOEP 2 TE LEERDAM (hier geldt een parkeerverbod)
De Fok!stok ligt dus hier in de buurt. De rondvaartboten zijn zelfs te zien op Google maps.![]()
Sommigen willen bijna direct bij het van plaatsen van de foto's een google-maps linkje zodat ze die in kunnen tikken op hun navigatiesysteem lijkt het wel.![]()
Het zoeken hoort bij het spel en uit de laatste foto's van Fendt is voldoende informatie te halen.
Het is dat Leerdam mij iets te ver is vanuit Zwolle en dat ik er 8 januari pas in de buurt kom anders was ik hem wel gaan halen.![]()
ik ga de stok nu ophalenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
fotos enzo volgen
moet je t nu zeker weten anders stap ik in de auto
klopte die plaats btw die net aangeduid werd?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
50 min rijdendus als je nu zegt of je gaat of weet ik of ik ga
ok dan ga ik m nu ophalen
kan je nog ff de plaats bevestigen ? of het die provincieweg is die van benedenaf leerdam in gaat ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ik kan het je haast wel bevestigen. Bord op foto 5 zoals hierboven aangegeven heb ik zelf ook gemaakt in maart. Hierop staan de namen Centrum-Geldermalsen-Utrecht-Nieuw Schaijk rechtdoor en links Kedichem en Arkel. Dit is aan de Provinciale Weg uit Gelderland, waar iets verderop de plaatsnaamborden staan. Foto 3 en foto 5 zijn hetzelfde bord. Enige wat me een beetje doet twijfelen is dat bij mij het bord Leerdam een stuk schuiner in de grond stond, maar dat kan in een half jaar natuurlijk rechter gezet zijn (of de foto is iets vertekend).quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
ok dan ga ik m nu ophalen
kan je nog ff de plaats bevestigen ? of het die provincieweg is die van benedenaf leerdam in gaat ?
![]()
Zojuist uit betrouwbare bron mogen vernemen dat de stok in de kofferbak van swarmahoer ligt.
Zerg schreef:
De pootjes zijn dus volgens mij van Kedichem.......en de onderste Arkel........dit bord staat namelijk richting Leerdam naar het Noorden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef swollywood het volgende:
Even kijken op Google maps leert dat er een brug is in Leerdam met daarna een weg naar links naar Asperen en Acquoy.
De onderkant van pootjes van de A van Asperen kun je met enige fantasie nog wel uit de foto halen.
Verder is je verhaal goed en op deze manier wordt het Fok! Stok spel ook gespeeld. Niet alles hoeft voor het oprapen te liggen. Al had het eerste bericht van Fendt inderdaad wel wat duidelijker mogen zijn en is het niet handig aan te kondigen dat hij misschien wel weer wordt verplaatst.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron mogen vernemen dat de stok in de kofferbak van swarmahoer ligt.
![]()
![]()
en inmiddels is die weer in het oude vertrouwde nijmegen terecht gekomenff de fotos uploaden
go spam go spam go hoer go hoerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
en inmiddels is die weer in het oude vertrouwde nijmegen terecht gekomenff de fotos uploaden
Straks gaat fendt hem halen
haal ik m snel wegmaar ik denk dat mikkie eerder is
Denk het ook, "mastermind" mikkiequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
haal ik m snel wegmaar ik denk dat mikkie eerder is
die klote tinypic werkt niet :S mocht iemand m nu meteen willen halen laat t weten dan kan ik ze ff emailenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Bedoel je werkt niet van:quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
die klote tinypic werkt niet :S mocht iemand m nu meteen willen halen laat t weten dan kan ik ze ff emailen
* duurt zo lang, dat uploaden komt nooit klaar
of van:
* de website doet het niet
??|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
denk dat t uploaden heel lang werkt, mijn internet zelf is foetsie dus zit op n brak lijntje bij de buren
Of je ze nou mailt of upload maakt dan toch niks uit, pannenkoekquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat t uploaden heel lang werkt, mijn internet zelf is foetsie dus zit op n brak lijntje bij de buren.
Kun je mooi meteen het nieuwe topic maken met de nieuwe locatie in de OP.
Zerg schreef:
ok ff vol dit topic danquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of je ze nou mailt of upload maakt dan toch niks uit, pannenkoek.
Kun je mooi meteen het nieuwe topic maken met de nieuwe locatie in de OP.
ik bedoel natuurlijk, wat een goed idee|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
lapo
hier verder:
FOK!Stok door Nederland spel #81: NIJMEGEN
[ Bericht 94% gewijzigd door Dagoduck op 02-01-2009 01:05:55 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: