De overkant is niet alles nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ligt ie weer hier.
Z-V is echter verboden gebied voor mij.
Primaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef stavast het volgende:
hmm ik kan hem wel halen opzich.. volgens mij hebben de meeste zeeuwen, in de omgeving, hem wel gehadals hij er 2e kerstdag nog is dan zal ik hem mee nemen naar cadzand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk wordt het geen tweede Terschelling...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
mooie zetdat is écht het uiterste puntje volgends mij
Je komt hem maar halenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Gooit iemand m even het voetfietsveer op naar hier.
Dat mag niet van mijn geloofquote:
Ontwikkelingshulp noemen jullie overkanters dat tochquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn geloof.
Ik ben geen overkanterquote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp noemen jullie overkanters dat toch![]()
Mooie kerstgedachte enzo
Het was precies 4 kmquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen
Dat staat er toch boven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
wie zijn:
[ afbeelding ]
dat dan allemaal?
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeelandquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen
volgende keer maar een rondje nijmegen danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeeland.
Zie het helemaal voor me, drie jonge dames met een zaklamp en een lange stalen balkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
Het was weer leuk om te doen, nieuwsgierige automobilsten, bloedende vingers doordat het slot bedekt was een flinke laag slik (Zeeuwse klei), zaklamp steeds aan-uit, we wilden niet betrapt worden
![]()
En wat was het koud!!![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!
Dan weet ik nog niet wie het zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat staat er toch boven?![]()
De Fok!stokmutsen
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
eerlijk gezegd zijn ze niet zo jong
het vervolg op 1 swarma, 1 hoer en 1 stick?quote:
quote:
Dit had ik niet verwachtquote:
Ik twijfelde ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef stavast het volgende:
ik wilde hem eerst ook in zomerdorp plaatsen, wist alleen niet of het een echt dorp was. google maps kon hem niet vinden namelijk :-)
Volgens de site 9292ov.nl komt er elk uur een busquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef theclansman het volgende:
hahaha nu ligt ie al op plaats waar geen bus meer komt
quote:
Aangezien jullie vrouwen altijd vragen "wat denk je dat onze leeftijden zijn" denk ik:quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |