Dat staat er toch boven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
wie zijn:
[ afbeelding ]
dat dan allemaal?
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeelandquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
het is niet verboden meer dan 1 km te verplaatsen
volgende keer maar een rondje nijmegen danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo blijft 'ie in elk geval lang in Zeeland.
Zie het helemaal voor me, drie jonge dames met een zaklamp en een lange stalen balkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
Het was weer leuk om te doen, nieuwsgierige automobilsten, bloedende vingers doordat het slot bedekt was een flinke laag slik (Zeeuwse klei), zaklamp steeds aan-uit, we wilden niet betrapt worden
![]()
En wat was het koud!!![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!
Dan weet ik nog niet wie het zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat staat er toch boven?![]()
De Fok!stokmutsen
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
eerlijk gezegd zijn ze niet zo jong
het vervolg op 1 swarma, 1 hoer en 1 stick?quote:
quote:
Dit had ik niet verwachtquote:
Ik twijfelde ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef stavast het volgende:
ik wilde hem eerst ook in zomerdorp plaatsen, wist alleen niet of het een echt dorp was. google maps kon hem niet vinden namelijk :-)
Volgens de site 9292ov.nl komt er elk uur een busquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef theclansman het volgende:
hahaha nu ligt ie al op plaats waar geen bus meer komt
quote:
Aangezien jullie vrouwen altijd vragen "wat denk je dat onze leeftijden zijn" denk ik:quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nachtzuster, welke leeftijden hebben we hier mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |