Daarom postte ik ook het kaartje erbij schatquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef fendt het volgende:
Om te laten zien dat ik er was deze foto van een stad/dorp wat geen stad/dorp is, omdat tomtom hem niet kent en routeplanner.nl niet enz.
Ja joh, had niks te doen met kerst dus dacht laat ik even een plaatsnaambord makenquote:Kan ieder gek zomaar een plaatsnaambord laten maken en plaatsen en geldt dat dan voor de FOKstok??
Stok ligt nu vast aan het plaatsnaambord Leerdam en dus niet ergens in het water zoals je eerder schreefquote:Ik heb hem ergens in het water gegooid water, kon nu makkelijk... over het ijs naar het bord lopen, stok eraan vast op het ijs.... ijs kapot maken rond bord......... weg stok !!!!!!
Gelukkig maar dat jij wel heul slim overkomtquote:jongen jongen ... de laatste verplaatsing vanmij was bijna 2 jaar geleden maar hier zijn sommige niet slimmer geworden![]()
Sorry, je eerste posts waren nogal vaag. met je post met alle foto's is het wel duidelijker geworden. Ik was gewoon even bang dat je weer zo'n grapjas was. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef fendt het volgende:
[..]
nee ik rij helemaal naar dat dorp wat geen dorp is volgens alle routeplanners en maak daar een foto en dan laat ik die stok liggen maar zeg wel hier dat ik hem verplaatst heb ........
jongen jongen ... de laatste verplaatsing vanmij was bijna 2 jaar geleden maar hier zijn sommige niet slimmer geworden
Als het donker is is dat niet altijd mogelijk, ik denk dat zo'n stukje water met bordjes nuttiger is dan een donker weiland oid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
fendt, die fotos die je nu gepost hebt maken het onmogelijk om de locatie te raden, normaal zet je een straat met het uitzicht ofzo op de foto, of een omgeving. niet een vijver met een stukje riet
klopt de locatie die ik postte net? ik wil m namelijk morgen al halen aangezien ik dan toch die kant op rij
je bent te snel, lees de post van mij boven deze......................quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
fendt, die fotos die je nu gepost hebt maken het onmogelijk om de locatie te raden, normaal zet je een straat met het uitzicht ofzo op de foto, of een omgeving. niet een vijver met een stukje riet
klopt de locatie die ik postte net? ik wil m namelijk morgen al halen aangezien ik dan toch die kant op rij
De bedoeling is niet om dat ding via alle mogelijke wegen te gaan zoeken, maar om gewoon foto's te geven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef fendt het volgende:
Maok ...... precies wat ik bedoel.... ik voldoe aan de regels (zo ver ik ze nog wist)........ en zo leer je de omgeving kennen ik dacht ook dat dat de bedoeling was........... als het langer duurde plaatste ik meer foto's, helaas zijn er nu maar een paar dagen om te zoeken, dus inplaatst van hier te type swarmahoer ga zoeken .....
behalve die van de achterkant van het bord staan die er ook gewoon. Als een plaatser extra info of foto's plaats is dat extra. Als de stok te moeilijk is om te vinden kan er natuurlijk om extra foto of een hint gevraagd worden, maar dat hoeft niet gelijk op de eerste dag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De bedoeling is niet om dat ding via alle mogelijke wegen te gaan zoeken, maar om gewoon foto's te geven.
Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staan:quote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
[..]
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.
Het ziet eruit als een snel in elkaar gezette werkzaamheden bord ?
Ok maar als je kijkt hoe die stalen pijpen aan elkaar vast zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef maok het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staan:
[ afbeelding ]
en kijk dan ook even hier FOK!stok door Nederland-spel deel 60! Delft *O* *O* bij post 268quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef fendt het volgende:
wel wat weinig foto's swarmahoer
Als je eens goed kijkt op dit forum dan zie dat ik het normaal ook anders doe, maar straatnamen enzo heb ik ook foto's van maar dan is de lol eraf, hoef je er zo maar naar toe te rijden.
en je moet niet vergeten dat het inmiddels donker was, als Vianen had gekund dan was het nog licht geweest, maar iemand heeft die stok zo opvalenlt gemaakt (ongetwijfeld met de beste bedoelingen) dat je hem nergens "zo maar even" neerlegt
kijk maar eens hier: FOK!stok door Nederland-spel deel 50! Vessem! o.a bij post 268 en 283
of zoek eens rond
BTW vroeger zat er een lijstje in waar je je naam op moest zetten en waar je hem gelegd had, wordt dat niet meer bij gehouden??
Dat is net een of ander kunst achtergrondjequote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef fendt het volgende:
ja dan zal dit ook wel niet oevrtuigend overkomen maar dat bord was idd blauw
maar toen ik de voorkant fotograveerde en later de fot zag bleek ie opeens een heel andere kleur te hebben
(en geloof me of niet maar het enigste wat ik hier weg ge-fotoshopt heb zijn de namen)
![]()
[ link | afbeelding ]
raar want de straatnamenbordjes uit de omgeving zijn wel blauw op de foto (die eventueel nog volgen)
deze foto geeft wel een hint waar ik bijna in lag toen ik uitgleed met de fokstok bevestigen
Welnee joh, niks gezeik, het is duidelijk nu toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef fendt het volgende:
[..]
en kijk dan ook even hier FOK!stok door Nederland-spel deel 60! Delft *O* *O* bij post 268
niet dat ik me op de borst wil kloppen hoe goed ik ben, maar als het donker is kan je geen goede omgevingsfoto maken.
want als ik naar de foto's van bijv Nachtzuster kijk is er op de foto's die betrekking hebben op Stokkie, niet meer te zien dan op mijn foto's en een heel verschil met de foto die ik van die plaats gemaakt heb toen ik hem vond.... dus ik snap het gezeik niet
Succes dan maar Swarmaquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
er zijn 10 ingangen van dat dorp, ik rij lekker n rondje morgen gok ik
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daarquote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welnee joh, niks gezeik, het is duidelijk nu toch?
Je begon gewoon ietwat vaag, thats all![]()
![]()
Duidelijke pics maken in het donker is gewoon haast niet te doen, zelfs met m'n volle autolampen erop zie je alleen het bord.
En wat Maok al zei, het zoeken maakt het juist leuk, heb zelfs in die kutgehuchten hier bij verkeerde borden gestaan, das juist de fun
Waar?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar
No way dat je dat gaat halenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga nu naar mn neefje toe vuurwerk afstekenmocht ik nog tijd hebben rij ik naar die stok, want moet rond 3 uur naar eindhoven
Dat was om 10 uur vanmorgen....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....quote:
Hij heeft hem nog niet gehaald hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef fendt het volgende:
[..]
Dat was om 10 uur vanmorgen....
waar blijven de foto's???
[..]
[..]
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet gehaald hoor
Wel dan?quote:
Geen idee, vond die reactie van jou op fendt wel mooi, beetje onduidelijk inderdaad, maar was niet om jou reactie in twijfel te trekken, want ik heb werkelijk waar geen idee waar de stok is.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel dan?
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?
Dat was Swarma toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga dat ding niet halen, ik had het over de vorige keer dat ik hem haalde
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Fendt bedoelde kanovinnie, maar die had het over een eerdere verplaatsing![]()
Verwarring alom weer![]()
Hoe dan ook, fijne avond all
Jij ook fijne verwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Fendt bedoelde kanovinnie, maar die had het over een eerdere verplaatsing![]()
Verwarring alom weer![]()
Hoe dan ook, fijne avond all
Vind jij hem ook al zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het bord waar ik hem eerst in wilde leggen:quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
....
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
zaterdag niet opgehaald, wordt ie verplaatst naar "ergens langs de route Leerdam, Almere, Drachten, Eindhoven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |