Hey Robert, ja goed ideequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef robertzone het volgende:
Hmm
Ik ben er vannacht met de auto in de buurt (disco Joy)
Wellicht een ideetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe.quote:
wtf, alweer klei/zooi op het slot?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
Het was weer leuk om te doen, nieuwsgierige automobilsten, bloedende vingers doordat het slot bedekt was een flinke laag slik (Zeeuwse klei), zaklamp steeds aan-uit, we wilden niet betrapt worden
![]()
En wat was het koud!!![]()
Succes aan de volgende Fok!ker!
Als ik jou was zou ik hem naar het noorde brengenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
wtf, alweer klei/zooi op het slot?
heb ik dan voor jan lul gezorgd voor een afsluiting waar niet zo snel zooi in komt
Wat houdt je tegen om 'm zelf te gaan halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem naar het noorde brengen
met al het respect voor nachtzuster, maar ik denk dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
heb ik dan voor jan lul gezorgd voor een afsluiting waar niet zo snel zooi in komt
Ik mag niet van me ouders, ik moet dan met de fiets (200+ kilometer) etc. etc.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om 'm zelf te gaan halen?
Ben je erweer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag niet van me ouders, ik moet dan met de fiets (200+ kilometer) etc. etc.
Het was te donker om goede foto'ste maken maar hij heeft ze toch gemaakt. Ik vermoed dus dat hij zoiets gaat plaatsen zodra hij weet hoe hij een foto moet uploaden:quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die de 2e regel snapt icm de laatste alinea?
Ja iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
sorry, 1e regel bedoel ik
Ben je niet blij ?quote:
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Nee joh, is perfect dat slot, daar kan amper wat bijkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Hij ligt dus niet aan het bord vast en het bord staat ook niet op de foto en nu moeten we maar raden in de buurt van welk bord in Leerdam hij ligt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef fendt het volgende:
ik moest even de spelregels opzoeken, de laatste keer dat ik mee deed was februari 2007 dacht ik.
Blijkt dat of de spelregels veranderd zijn of ik ze niet meer wist, maar ik heb dus niet alle foto's
maar ik ben nog even aan het kijken hoe en wat met de foto's (o.a. ook uploaden ed)
Om te laten zien dat ik er was deze foto van een stad/dorp wat geen stad/dorp is, omdat tomtom hem niet kent en routeplanner.nl niet enz.
Kan ieder gek zomaar een plaatsnaambord laten maken en plaatsen en geldt dat dan voor de FOKstok??
De plaats waar die lag :
[ afbeelding ]
en de plek waar die nu ligt.
"plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp"
Hij ligt dus bij een plaatsnaambord, het was donker en ik lag beneden:
http://img227.imageshack.us/my.php?image=2008december30008hn9.jpg
goed kijken... maak je niet druk de rest volgt (wel al veel reacties in zo'n korte tijd)
[..]
jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinniequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind fendt een klootzak als hij hem echt in het water heeft gegooid. Wat ben je voor mietje dat je dat dingetje niet kan tillen.
Uploaden bij http://tinypic.com/quote:
het is mij nu te koudquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinnie
Dat heeft theclansman net al gedaan en hij kon hem idd niet vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk drukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef maok het volgende:
[..]
Hij ligt dus niet aan het bord vast en het bord staat ook niet op de foto en nu moeten we maar raden in de buurt van welk bord in Leerdam hij ligt?
pff....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
quote:De Foto's:
Voorkant van het bord, Stokkie ligt vast aan de linkse poot van het bordquote:1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
foto van de achterkant van het bord waar stokkie aan ligt heb ik niet maar dit is de achterkant van het bord waar de sleutel ligt.quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
(hij heeft het zelf al verbeterd)
Wel vast? in het water? uit het water?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)
In mijn quote ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef theclansman het volgende:
ik kan geen een foto zien .
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wel dom om de sleutel in een "tijdelijk" bord te doen
nee ik rij helemaal naar dat dorp wat geen dorp is volgens alle routeplanners en maak daar een foto en dan laat ik die stok liggen maar zeg wel hier dat ik hem verplaatst heb ........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |