Nevermind.... wat ik wel wil weten is: in welke straat lag ie nou ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef Antal het volgende:
Ik heb morgen vrij ..misschien dat ik even een rondje maak...
Eh, heb je de foto's wel gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:55 schreef Hanstin het volgende:
Okeeeee why the fuck gebruiken jullie een doodgewone stok die je zo van de boom kan nakken? :S
Gebruik dan zo'n echt bord met FOK! erop
Begin je eigen spel ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:57 schreef B_BOY het volgende:
mocht ik de stok ooit te pakke krijg, dan gaat hij naar een ludieke plaats. op het dak van de westpoint ofzoof aan de erasmusbrug.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Baarn,+Utrecht,+Nederland&ie=UTF8&cd=1&mpnum=0&ll=52.203596,5.284274&spn=0.008443,0.020084&t=h&z=16&om=1quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Baarn, in het bos tegenover paleis Soestdijk
Ja, maar daar doet natuurlijk niemand aan mee, zouteloos copycat gedoequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef maok het volgende:
[..]
Begin je eigen spel ofzo![]()
'FOK!plank op google earth door NL' iod
En waar ligt ie dan precies? Ligt ie vastgeketend aan een paal of boom? Waar ligt de sleutel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef frank07 het volgende:
JAHAHAHHAAAAAAAAAAA STOK GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was ff zoeken maar uiteindelijk gevonden!!![]()
![]()
Nu nieuwe locatie. Had helaas geen fototoestel mee dus dan maar met moeilijk google earth plaatje![]()
FOTO:
[afbeelding]
Als ie weer eens bij mij in de buurt is, dan ga ik hem kidnappenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
anders kan ik hem morgen niet kidnappen
nou, vooruit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
frank07, ik hoop dat je dit even wil toelichten?
Kan SuperRembo dat bevestigen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Wat een bullshit allemaal.![]()
De stok ligt dus nog gewoon in Amersfoort.
Als je hem toch in het oosten neerlegt, leg hem dan een beetje in de buurt van Almelo.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie dat wanneer ik vanavond terug naar Deventer rij ik er langs kom. Ik ga dan via de A28 naar de A1, daar ligt hij net bij een afslag toch? Mocht hij goed te vinden zijn in het donker dan neem ik hem mee terug richting het oosten
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie dat wanneer ik vanavond terug naar Deventer rij ik er langs kom. Ik ga dan via de A28 naar de A1, daar ligt hij net bij een afslag toch? Mocht hij goed te vinden zijn in het donker dan neem ik hem mee terug richting het oosten
Hij heeft tijdenlang in Ypelo gelegenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Als je hem toch in het oosten neerlegt, leg hem dan een beetje in de buurt van Almelo.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef Gallardo6 het volgende:
Volgens mij ligt de stok ongeveer 10 minuten van me huis, ik zal morgen eens ff kijken of die er nog ligt en hem een leuke nieuwe plek geven.
Wie weet;)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef LOLBOY het volgende:
Breng 'm eens naar de grens bij Weert, dan neem ik 'm mee België in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |