jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinniequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind fendt een klootzak als hij hem echt in het water heeft gegooid. Wat ben je voor mietje dat je dat dingetje niet kan tillen.
Uploaden bij http://tinypic.com/quote:
het is mij nu te koudquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
jij kan hem mooi ophalen met je kano-vinnie
Dat heeft theclansman net al gedaan en hij kon hem idd niet vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk drukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef maok het volgende:
[..]
Hij ligt dus niet aan het bord vast en het bord staat ook niet op de foto en nu moeten we maar raden in de buurt van welk bord in Leerdam hij ligt?
pff....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
quote:De Foto's:
Voorkant van het bord, Stokkie ligt vast aan de linkse poot van het bordquote:1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
foto van de achterkant van het bord waar stokkie aan ligt heb ik niet maar dit is de achterkant van het bord waar de sleutel ligt.quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
(hij heeft het zelf al verbeterd)
Wel vast? in het water? uit het water?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef fendt het volgende:
Ja het was pikke donker intussen, rond 13 uur die stok gevonden, toen naar Vianen , daarna Stokkie wegbrenegn wat dus niet goed lukt en toen maar hier gedropt (omgevingsfoto)
In mijn quote ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef theclansman het volgende:
ik kan geen een foto zien .
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wel dom om de sleutel in een "tijdelijk" bord te doen
nee ik rij helemaal naar dat dorp wat geen dorp is volgens alle routeplanners en maak daar een foto en dan laat ik die stok liggen maar zeg wel hier dat ik hem verplaatst heb ........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Kan iemand morgen niet even in zomerdorp kijken of ie daar niet nog gewoon ligt? Ik vind dit zo heel vaag dat ik het eigenlijk niet geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |