Waar?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar
No way dat je dat gaat halenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga nu naar mn neefje toe vuurwerk afstekenmocht ik nog tijd hebben rij ik naar die stok, want moet rond 3 uur naar eindhoven
Dat was om 10 uur vanmorgen....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik reed met mijn zus meteen goed. Er waren ook maar 2 plaatsborden daar
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef fendt het volgende:
[..]
nee je moet even wachtten ...ben eigenlijk net thuis ...eten...foto bewerken......... mailen met iemand anders die nog langs komt om iets op te halen....... druk druk
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....quote:
Hij heeft hem nog niet gehaald hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef fendt het volgende:
[..]
Dat was om 10 uur vanmorgen....
waar blijven de foto's???
[..]
[..]
voor sommige meer dan 5 uur ... nou zo langzaam was ik niet, als ie de foto's meteen geplaatst had dan had de stok intussen alweer verplaats kunnen worden....
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet gehaald hoor
Wel dan?quote:
Geen idee, vond die reactie van jou op fendt wel mooi, beetje onduidelijk inderdaad, maar was niet om jou reactie in twijfel te trekken, want ik heb werkelijk waar geen idee waar de stok is.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel dan?
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?
Dat was Swarma toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
hij ging rond 3 uur een poging wagen maar dat wiste we niet zeker?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga dat ding niet halen, ik had het over de vorige keer dat ik hem haalde
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Fendt bedoelde kanovinnie, maar die had het over een eerdere verplaatsing![]()
Verwarring alom weer![]()
Hoe dan ook, fijne avond all
Jij ook fijne verwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was Swarma toch?![]()
Fendt bedoelde kanovinnie, maar die had het over een eerdere verplaatsing![]()
Verwarring alom weer![]()
Hoe dan ook, fijne avond all
Vind jij hem ook al zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het bord waar ik hem eerst in wilde leggen:quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
....
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef fendt het volgende:
zaterdag niet opgehaald, wordt ie verplaatst naar "ergens langs de route Leerdam, Almere, Drachten, Eindhoven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |