Topografie -1.quote:Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef malse-sjanker het volgende:
wtf, zwolle is al het hoge noorden...
Goed bezig.quote:Op maandag 22 december 2008 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even halen. Eerst even de exacte locatie vinden.
Gaat er nog iemand naar de Antillen?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef malse-sjanker het volgende:
de 1e die 'm op Texel dropt die is de echte fokstokverplaatsheld.
Dan wordt hij waarschijnlijk niet opgehaald, want de OV-jaarkaart is daar niet geldigquote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand naar de Antillen?
LOL!quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef theclansman het volgende:
Zo de fokstok is weer onderweg
In welke richting moeten we denken?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef theclansman het volgende:
De stok zal in de loop van de avond nacht een nieuwe locatie krijgen we kwamen er idd langs op weg naar anouk zijn er nog niet uit waar we um gaan leggen
Dat wordt pas eind vd avond/vannacht duidelijk, de boys zitten nu bij Anoukquote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In welke richting moeten we denken?
Wie is 'we'?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef theclansman het volgende:
De stok zal in de loop van de avond nacht een nieuwe locatie krijgen we kwamen er idd langs op weg naar anouk zijn er nog niet uit waar we um gaan leggen
Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, ze nemen de stok dus mee naar Anouk.
Waar is dat concert ergens?
Ook het concert in? Wordt leuk in die poortjesquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, ze nemen de stok dus mee naar Anouk.
Waar is dat concert ergens?
Aha....hmm dan wordt hij wel verplaatst, als hij heeeel toevallig op de route ligt geef ik 'm nog een gooi wellicht. Tenzij het niet toegestaan is om de stok 2 keer te verplaatsen?quote:
vanuit walcheren gezien is zwolle al flink in het noorden. Topografie +1.quote:
haha, of een beetje naar rechts, daar ligt Doodstilquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef maok het volgende:
Ik zou hem met kerst wel hier naar toe willen brengen, maar ik ben bang dat het te klein is voor een plaatsnaambord.
Even snel op google maps gekeken nu, natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
vanuit walcheren gezien is zwolle al flink in het noorden. Topografie +1.
Echt een plaats waar de Fok!Stok een paar weken vakantie kan vierenquote:[..]
haha, of een beetje naar rechts, daar ligt Doodstil
Prima, De stok goes back to Zeeland xDquote:Op maandag 22 december 2008 21:17 schreef theclansman het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in nummer een geweest :-P
Lolquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef theclansman het volgende:
nou de fokstok is weer terug in zeeland .
om precies te zijn in mijn woonplaats.
het mooie rustige zeer slecht met openbaar vervoer tebereiken zuidzande.:P
Je kunt deze keer ook de boot nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef malse-sjanker het volgende:
nee weer die kudttunnel, krijg nou maar de hik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |