eerst vond ik dat wel mooi: het zoeken naar de Fokstok
Maar in 2 jaar is er schijnbaar veel veranderd want er zitten hier meer zeurders dan speurders.
De foto's zijn zo duidelijk dat een goede speurder hem allang had gehaald, want las ik dus eerder dat er iemand hem gevonden had omdat er maar twee plaatsnaamborden stonden, hier is de mogelijkheid maar beperkt tot 1 dus makkelijker kan het niet
Aan de hand van wat opmerkingen hier heb ik de afgelopen dagen al lopen denken omdat die stok echt ergens in het water te dumpen en de sleutel erbij.
Alleen denk ik dan de echte "fokstok-zoeker" te raken, de persoon die nog echt zoekt naar "zijn Stokkie"
maar ik zal toch reageren op wat opmerkingen, ongeveer in volgorde van plaatsing:
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Leerdam is niet zo heel ver weg voor mij, maar ik vind het deze keer wel erg vaag. Ik wacht nog ff af!
quote:
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Als fendt eens wat duidelijkere informatie over de plek geeft dan wil ik hem nog wel ff gaan halen.
De eerste post/foto die ik plaatste bevatte 1 foto van de vindplaats om even te laten zien dat ik er geweest was, en de 2e foto was idd hhhhhhhheeel wazig.
Uitleg: Ik wilde hem in Drachten leggen omdat ik daar nog moest zijn, maar kwam in tijdnood dus Drachten verzet naar Zaterdag, en omdat een van de regels is dat je hem niet een paar dagen mag bewaren heb ik hem gedumd in Leerdam (zie verhaal eerder) omdat ik de foto's nog moest bewerken en om niemand onnodig naar die stok te laten zoeken (ik had hem tenslotte al de hele dag) heb ik dus de eerste 2 foto's geplaatst
De 3 verplichte foto's laten opzich idd nog wel wat te raden over maar dat komt omdat het donker was, anders had je op die foto's meer van de omgeving gezien
De volgde foto naar aanleiding van of geel of blauw bord verraad alles al en de laatste foto is daarom eigenlijk niet meer nodig, maar geplaats voor de Dummie's
Andere foto's heb ik nog wel uiteraaard, maar toen wist ik nog niet dat het zo eenvoudig zou zijn want ik kende de omgeving ook niet, het was bittere noodzaak want ik moest hem kwijt
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:...en de stok ligt in leerdam, er zijn 10 ontsluitingswegen, dus als je die afrijdt dan vindt je hem ongetwijfeld wel

leerdam zelf is 2 km in doorsnede, 10 km in omtrek
Kijk jij bent 1 van de slimmer, en zal hem mbv een routeplanner of landkaart zo gevonden hebben denk ik
maar ik wens iedereen het beste dit jaar en succes met de stok
sending off en clear, bye bye