Je bedoelt de NCC? Volgens mij is de entree iets van 7,50. Valt best meequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat kost de NCK eigenlijk en hoe en wat doen we daarmee?
* Isabeau moet even geld opzij gaan leggen...
Ah, dat is handig om te weten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Pandorah het volgende:
NCC![]()
Liejannuh, ga jij de kaartjes regelen voor 7 personen (jij, ik, MuadDib, octo, Isa, Jojo en YP (onder voorbehoud))?. En YPPY: weet jij al of je kan? Ik zag namelijk op de hyves site dat die bigbandavonden in december altijd zijn uitverkocht. Dus ik denk dat we die kaartjes wellicht nu al moeten regelen.
Jeeeee!!quote:
In mijn mail staat overigens duidelijk dat het om 8 personen in totaal gaat, dus ik ga er van uit dat ze kunnen lezen.quote:Geachte mevrouw de Zeeuw,
Hierbij bevestigen wij uw mail te hebben ontvangen.
Wij hebben uw aanvraag voor 1 persoon definitief gemaakt.
Graag begroeten wij u zondag 14 december om u een heerlijke dag te bezorgen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Kaartjes zijn besteld, de printjes stop ik in mijn tas en ik krijg van alle mensen die meegaan 8 euro (iets met administratiekosten enzo).
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Kaartjes zijn besteld, de printjes stop ik in mijn tas en ik krijg van alle mensen die meegaan 8 euro (iets met administratiekosten enzo).
Wij gaan allemaal uitstekend.quote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef bloep123 het volgende:
Ik zie altijd dezelfde mensen in dit topic, het gaat vast heel succesvol allemaal
ik pm je wel evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
1 kaartje is al vergeven!![]()
Octo, zal ik de kaartjes bij je op komen halen?
Ik ga morgen ook mee naar NCCquote:Op zondag 28 december 2008 04:12 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaan er nu mee naar de NCC en waar spreken we af en gaan we vooraf nog ergens iets eten?
Meegaan morgen:quote:Op zondag 28 december 2008 12:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mee naar NCC![]()
Verder dacht ik: Jojo, Liejannuh, muaddib, jij + intro. Wie nog meer gaan weet ik niet.
Volgens mij was het wel de bedoeling om eerst ergens te gaan eten. Van mij hoeft het niet uitgebreid. Iets simpels na al dat kersteten vind ik ook prima.
Ik weet niet wat Liejannuh in gedachten had maar half 7 op het station Centraal moet ik wel kunnen redden. Ik moet de volgende dag wel werken dus ik ga wel weer tijdig terug. Ik ga trouwens met de trein ipv de auto. Da's toch makkelijker dan om in je eentje naar een goedkope parkeerplaats te gaan zoeken.
YPPY: Jammer dat je niet meegaat maar da's begrijpelijk met zijn gebroken hand. Ik heb het meegemaakt met een gebroken pols van vriendjelief en dan zie je dat ie niet veel kan. Sterkte
quote:De smaak van liefde
Prikkelende recepten
Het enige wat de liefde kan evenaren,is de liefde zelf.
Aan koken zitten veel dimensies, aan de ene kant het verschaffen van het voedsel:aan de andere kant ….als het voedsel met zorg en liefde bereid is…is het ook een sensueel genot.
Afrodisiacische gerechten, zo staat de granaatappel voor seksuele aantrekkingskracht,vruchtbaarheid,liefde en huwelijk, en de aardbei voor wellust.
Asperge staat voor een Fallisch symbool zoals kaviaar voor potentie.
Voorbeelden van een menu zijn:
Mosterdsoep met venkel
Duivebouillon met morieltjes
Blote billetjes in het gras
Eendeborst met verse chillipepers
Varkenshaasje met pruimenrelish en geroosterde pompoen pitten
Wellustige oesters met gember en limoen
Haagsebluf met lange vingers
Chocolademousse met advokaat en peren
Bosaardbeien en frambozen in bladerdeeg.
U kunt onderbegeleiding een eigen keuze menu samenstellen.
Er wordt altijd rekening gehouden met voorkeuren en diëten van de gasten.
Kosten van een kookworkshop Koken met liefde zijn ¤ 49,50 pp.
Dit is inclusief alle consumpties, koffie/thee bij aanvang met wat lekkers.
Rondleiding door het Kookmuseum, daarna verzamelt iedereen zich weer in de eetkamer van het museum en staat er een hartig hapje en een aperitiefje klaar.
Iedereen krijgt een schort met zijn of haar naam (mag mee naar huis worden genomen ). Vervolgens worden de taken onder de gasten verdeeld . Met zijn tweeën maak je een onderdeel van het liefdes menu.
Er wordt gezamenlijk gekookt en daarna gezamenlijk gegeten.
Aanvang en de dag wordt in overleg bepaald.
Aanvang: 16.00 -20.00
Prijs p/p.: ¤ 49.50
Goh, waarom zou dat nou zo zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:12 schreef Isabeau het volgende:
Het museum ligt overigens in Appelscha en dat is in Friesland. Van alle fokmeetings in 10 jaar heb ik nog nóóit een meeting in Friesland gehad
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Troel het volgende:
In het ergste geval sleep ik wel een dvd-speler mee. Ik wil Couples kijken!
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef Jojogirl het volgende:
Wie heeft eigenlijk die film van het vorige weekendje? Want die heb ik ook nog nooit gezien.
ik heb vast nog wel een eigen kopie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:20 schreef teigan het volgende:
Ik weet dat hij toen aan iemand is gegeven, maar ik weet niet meer aan wie....
Oja!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook een kopie gekregen toen met het trouwen
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef teigan het volgende:
Als iedereen nou een bus luchtverfrisser meeneemt...
Yepz!quote:
Nee, vrijdag- en zaterdagavond vind ik ook niet leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:46 schreef Troel het volgende:
Als het op zondagavond is, maakt het voor mij niet uit, aangezien ik waarschijnlijk zondagmiddag weer vertrekWat betreft de vrijdagavond en zaterdagavond: liever niet.
Dan klopt die site gewoon nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Isabeau het volgende:ik kan gewoon reserveren voor de zondag!
Stef Stuntpiloot is uitermate cool.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Pandorah het volgende:
Is dat net zoals Fred's Frikandellenshow?![]()
Ja, neem maar mee dat spel. Ik wil wel eens werken hoe dat werkt. Neem ik triviant mee.
Pandorah, komt wel goed, ik regel het wel... Als ik het goed plan heb ik gewoon het weekend niets te doen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pandorah het volgende:
Leuk YPPY dat je meekomt
Teigan: spullen meenemen en een uurtje inplannen? Bijvoorbeeld na gaan kijken wanneer wij gaan koken? Is maar een ideetje hoor
Ik wil anders wel dat er tijd wordt vrijgemaakt om Stef Stuntpiloot te spelen hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef octopussy het volgende:
ladies, het is maar een weekendje hoor.
valt weinig aan te plannen denk ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
Gaan we dan ook heel erg contactgestoord achter elkaar aan rennen met allemaal een MP3 speler op onze kop?
Ook gezellig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon in het huisje met een MP3 speler op mijn kop, ik hoef daar niet voor te rennen
Ja! Past nog perfect!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef omearos het volgende:
Kan ik ook nog langskomen?
Ik heb afgelopen week eindelijk een stage kunnen regelen en die begint pas half maart, dus ik heb ineens vakantie vanaf 16 februari
Tof Omearosquote:
Neem je dan ook een DVD speler mee? Die hebben we namelijk daar niet in het huisje zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:00 schreef octopussy het volgende:
Ik neem wel wat films mee.
Dat was precies mijn idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Pandorah het volgende:
Leuk omearos dat je meegaat!
Voor de anderen: het bedrag voor het huisje ga ik niet herrekenen en terugstorten. Dan hebben we gewoon alvast een startkapitaal in de huishoudpot![]()
[..]
Neem je dan ook een DVD speler mee? Die hebben we namelijk daar niet in het huisje zitten.
Het heet coupling en ik vind het heel stiekem maar een suffe serie!quote:
Ook goed. Owquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het heet coupling en ik vind het heel stiekem maar een suffe serie!
Gewoon op de trein zetten joh, is hij wel groot genoeg voor...quote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef Troel het volgende:
Er is een open haard en voor zover ik weet gaan we niet gourmetten
Ruben logeert het weekend lekker bij mijn ouders, maar moet nog wel even kijken hoe ik hem daar krijg enzo
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Gewoon op de trein zetten joh, is hij wel groot genoeg voor...
Dat moet het toch extra tof maken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Jarno het volgende:
Jules Deelder in Amsterdam. Zó jammer.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dan ga ik vanavond kaartjes bestellen voor 29 april voor Isa en Pandorah.
Gewoon eerste rang neem ik aan?
Als er nog meer liefhebbers zijn: je hebt tot vanavond.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
helemaal overheen gelezen.
Ik heb nog een NCC tegoed, dus ik wil ook wel mee
Is een big band gebeuren. Erg tof (vind ik). Op de site van paradiso staan ook wat fimpjes gelinkt en ze treden op met Marc Almond!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:54 schreef octopussy het volgende:
Jools Holland zou ik even moeten youtuben wat betreft muziek
Natuurlijk eerste rangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dan ga ik vanavond kaartjes bestellen voor 29 april voor Isa en Pandorah.
Gewoon eerste rang neem ik aan?
Als er nog meer liefhebbers zijn: je hebt tot vanavond.
Wat dacht je (en de rest van de damesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef zesje het volgende:
tvp voor het geval er een saunameet komt
Vaag, terwijl ik online zoek naar Get in Shape en de aanbieding vind ik gegevens dat het blad Get in Shape wordt opgeheven na de 2e uitgave van 19 maart 2009.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je (en de rest van de dames) van: http://www.veluwsebron.nl
Ik ben er nog nooit geweest, de verhalen zijn goed èn je krijgt bij een 6-maanden abonnement op de "Get in Shape" voor 29,70 voor twee personen een dag naar De veluwse bron (incl. smoothie). Of dat "Get in Shape" nou zo geweldig is valt te bezien, maar voor nog geen 15 euro pp naar de sauna is altijd leuk natuurlijk.
Ik wacht even tot Anna groot genoeg is voordat ik aan m'n 2e jeugd begin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef Pandorah het volgende:
En wanneer vind Lowlands plaats? Ik vermoed iets van de twee week augustus?
Dat klopt, en die ligt bij mij bij de vakantie, trouwen en leuke jurkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een kwestie van prioriteiten Pandorah!
Ik heb even de bon van de AH erbij gepakt en daar staat: MERZA olijfen. Ben je zo geholpen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Jojogirl het volgende:
Even een kickje om een hele suffe reden: van welk merk waren die olijven (de gevulde) die we gekocht hadden tijdens het weekend? Ik dacht net in de super dat ik de goede te pakken had, maar deze zijn vies en die van het weekend waren erg lekker. Wie-o-wie weet het nog?
Het is nog niet uitverkocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef octopussy het volgende:
Ik ben voorzouden er nog kaarten zijn dan?
lijkt me ook goedquote:Op donderdag 2 april 2009 14:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, op zich lijkt allemaal tegelijk bestellen me wel handig voor het geval het ineens toch uitverkocht is ofzo. Dus dan vooraf alvast geld overmaken en jij dan bestellen Liejannuh?
*noteert: overmaken geldquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef Liejannuh het volgende:
Tof!!!!
Hebben jullie mijn bankgegevens nog? Ik bestel dit weekend kaartjes.
Roep maar een tijd een een plaats!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Troel het volgende:
Een chocoladetaartmeeting op zijn Hollands lijkt me ook wel wat
lijkt mij ook wel leuk....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Troel het volgende:
Een chocoladetaartmeeting op zijn Hollands lijkt me ook wel wat
iedereen bakt een eigen taart en neemt die mee....quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:21 schreef Jojogirl het volgende:
Iemand die een plek in centraal Nederland weet waar ze lekkere chocoladetaart hebben dan?
quote:Man sterft zoete dood in chocoladefabriek
Uitgegeven: 8 juli 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 22:05
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Thais eten is wel meer dan curry's hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nare manier om dood te gaan eigenlijk
Ik hou overigens niet echt heel erg van curry's, dus ik sla zo'n kookworkshop maar over.
Ik ben voor! Maar wat mij betreft wordt het wel pas in September. Beetje een drukke maand voor de boeg geloof ik!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
Schopje! Gaan we weer eens naar de sauna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |