Het is nog niet uitverkocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef octopussy het volgende:
Ik ben voorzouden er nog kaarten zijn dan?
lijkt me ook goedquote:Op donderdag 2 april 2009 14:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, op zich lijkt allemaal tegelijk bestellen me wel handig voor het geval het ineens toch uitverkocht is ofzo. Dus dan vooraf alvast geld overmaken en jij dan bestellen Liejannuh?
*noteert: overmaken geldquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef Liejannuh het volgende:
Tof!!!!
Hebben jullie mijn bankgegevens nog? Ik bestel dit weekend kaartjes.
Roep maar een tijd een een plaats!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Troel het volgende:
Een chocoladetaartmeeting op zijn Hollands lijkt me ook wel wat
lijkt mij ook wel leuk....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Troel het volgende:
Een chocoladetaartmeeting op zijn Hollands lijkt me ook wel wat
iedereen bakt een eigen taart en neemt die mee....quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:21 schreef Jojogirl het volgende:
Iemand die een plek in centraal Nederland weet waar ze lekkere chocoladetaart hebben dan?
quote:Man sterft zoete dood in chocoladefabriek
Uitgegeven: 8 juli 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 22:05
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Thais eten is wel meer dan curry's hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nare manier om dood te gaan eigenlijk
Ik hou overigens niet echt heel erg van curry's, dus ik sla zo'n kookworkshop maar over.
Ik ben voor! Maar wat mij betreft wordt het wel pas in September. Beetje een drukke maand voor de boeg geloof ik!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
Schopje! Gaan we weer eens naar de sauna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |