Je bedoelt de NCC? Volgens mij is de entree iets van 7,50. Valt best meequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat kost de NCK eigenlijk en hoe en wat doen we daarmee?
* Isabeau moet even geld opzij gaan leggen...
Ah, dat is handig om te weten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Pandorah het volgende:
NCC![]()
Liejannuh, ga jij de kaartjes regelen voor 7 personen (jij, ik, MuadDib, octo, Isa, Jojo en YP (onder voorbehoud))?. En YPPY: weet jij al of je kan? Ik zag namelijk op de hyves site dat die bigbandavonden in december altijd zijn uitverkocht. Dus ik denk dat we die kaartjes wellicht nu al moeten regelen.
Jeeeee!!quote:
In mijn mail staat overigens duidelijk dat het om 8 personen in totaal gaat, dus ik ga er van uit dat ze kunnen lezen.quote:Geachte mevrouw de Zeeuw,
Hierbij bevestigen wij uw mail te hebben ontvangen.
Wij hebben uw aanvraag voor 1 persoon definitief gemaakt.
Graag begroeten wij u zondag 14 december om u een heerlijke dag te bezorgen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Kaartjes zijn besteld, de printjes stop ik in mijn tas en ik krijg van alle mensen die meegaan 8 euro (iets met administratiekosten enzo).
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Kaartjes zijn besteld, de printjes stop ik in mijn tas en ik krijg van alle mensen die meegaan 8 euro (iets met administratiekosten enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |