quote:Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef Jojogirl het volgende:
Wie heeft eigenlijk die film van het vorige weekendje? Want die heb ik ook nog nooit gezien.
ik heb vast nog wel een eigen kopie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:20 schreef teigan het volgende:
Ik weet dat hij toen aan iemand is gegeven, maar ik weet niet meer aan wie....
Oja!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook een kopie gekregen toen met het trouwen
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef teigan het volgende:
Als iedereen nou een bus luchtverfrisser meeneemt...
Yepz!quote:
Nee, vrijdag- en zaterdagavond vind ik ook niet leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:46 schreef Troel het volgende:
Als het op zondagavond is, maakt het voor mij niet uit, aangezien ik waarschijnlijk zondagmiddag weer vertrekWat betreft de vrijdagavond en zaterdagavond: liever niet.
Dan klopt die site gewoon nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Isabeau het volgende:ik kan gewoon reserveren voor de zondag!
Stef Stuntpiloot is uitermate cool.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Pandorah het volgende:
Is dat net zoals Fred's Frikandellenshow?![]()
Ja, neem maar mee dat spel. Ik wil wel eens werken hoe dat werkt. Neem ik triviant mee.
Pandorah, komt wel goed, ik regel het wel... Als ik het goed plan heb ik gewoon het weekend niets te doen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pandorah het volgende:
Leuk YPPY dat je meekomt
Teigan: spullen meenemen en een uurtje inplannen? Bijvoorbeeld na gaan kijken wanneer wij gaan koken? Is maar een ideetje hoor
Ik wil anders wel dat er tijd wordt vrijgemaakt om Stef Stuntpiloot te spelen hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef octopussy het volgende:
ladies, het is maar een weekendje hoor.
valt weinig aan te plannen denk ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
Gaan we dan ook heel erg contactgestoord achter elkaar aan rennen met allemaal een MP3 speler op onze kop?
Ook gezellig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon in het huisje met een MP3 speler op mijn kop, ik hoef daar niet voor te rennen
Ja! Past nog perfect!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef omearos het volgende:
Kan ik ook nog langskomen?
Ik heb afgelopen week eindelijk een stage kunnen regelen en die begint pas half maart, dus ik heb ineens vakantie vanaf 16 februari
Tof Omearosquote:
Neem je dan ook een DVD speler mee? Die hebben we namelijk daar niet in het huisje zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:00 schreef octopussy het volgende:
Ik neem wel wat films mee.
Dat was precies mijn idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Pandorah het volgende:
Leuk omearos dat je meegaat!
Voor de anderen: het bedrag voor het huisje ga ik niet herrekenen en terugstorten. Dan hebben we gewoon alvast een startkapitaal in de huishoudpot![]()
[..]
Neem je dan ook een DVD speler mee? Die hebben we namelijk daar niet in het huisje zitten.
Het heet coupling en ik vind het heel stiekem maar een suffe serie!quote:
Ook goed. Owquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het heet coupling en ik vind het heel stiekem maar een suffe serie!
Gewoon op de trein zetten joh, is hij wel groot genoeg voor...quote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef Troel het volgende:
Er is een open haard en voor zover ik weet gaan we niet gourmetten
Ruben logeert het weekend lekker bij mijn ouders, maar moet nog wel even kijken hoe ik hem daar krijg enzo
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Gewoon op de trein zetten joh, is hij wel groot genoeg voor...
Dat moet het toch extra tof maken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Jarno het volgende:
Jules Deelder in Amsterdam. Zó jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |