abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66150027
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:54 schreef octopussy het volgende:
Jools Holland zou ik even moeten youtuben wat betreft muziek
Is een big band gebeuren. Erg tof (vind ik). Op de site van paradiso staan ook wat fimpjes gelinkt en ze treden op met Marc Almond!
pi_66181230
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dan ga ik vanavond kaartjes bestellen voor 29 april voor Isa en Pandorah.
Gewoon eerste rang neem ik aan?

Als er nog meer liefhebbers zijn: je hebt tot vanavond.
Natuurlijk eerste rang . We moeten die lui wel goed kunnen zien .
pi_66183904
snel in agenda zetten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66187558
Ik heb zin in het weekendje met jullie
ben volgende week wel op wintersport (ja, alweer ) dus misschien kan ik niet online komen.
Overigens is vrijdagavond 6 maart een reünie van mijn basisschool waar ik wel graag naar toe wil. Moet nog even gaan bedenken of het tijdtechnisch een beetje te doen is.
pi_66187835
Alweer op wintersport Octo?
Kan me trouwens voorstellen dat je naar je basisschool reunie wilt. Van hoe laat tot hoe laat is dat? Anders kom je toch gewoon daarna? Dan gaan jojo en ik ook gewoon met de auto.
pi_66189916
Jules Deelder is verschrikkelijk. Ben ik geweest, eens en nooit weer.

Verder durf ik niks te plannen nu ik van de trein afhankelijk ben, maar ik wilde toch even posten om octo veel plezier te wensen op wintersport.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66190024
Het weekje skiën in december was heel spontaan en we verbleven bij schoonouders, komende vakantie is al een half jaar geleden geboekt. Het ziet er naar uit dat er heerlijk veel sneeuw ligt
pi_66192875
ik heb de 7e ook een andere meeting, dus ik denk niet dat ik erbij ben, maar mocht deze meeting (alweer ) niet doorgaan, dan hobbel ik nog even langs misschien als ik weet wat jullie zaterdag overdag gaan doen, dat ik nog even langs kan hobbelen?
Ja doei.
pi_66201584
tvp voor het geval er een saunameet komt
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_66406473
Ik dacht even dat het mis was gegaan, maar we hebben kaartjes voor 29 april!
We zitten (als ik het goed heb onthouden!) 1e balkon links, stoel 3-7.
http://www.dekleinekomedie.nl/informatie/Zaalplattegrond/

De dames die mee gaan krijgen een pm van mij!
pi_66921957
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef zesje het volgende:
tvp voor het geval er een saunameet komt
Wat dacht je (en de rest van de dames ) van: http://www.veluwsebron.nl
Ik ben er nog nooit geweest, de verhalen zijn goed èn je krijgt bij een 6-maanden abonnement op de "Get in Shape" voor 29,70 voor twee personen een dag naar De veluwse bron (incl. smoothie ). Of dat "Get in Shape" nou zo geweldig is valt te bezien, maar voor nog geen 15 euro pp naar de sauna is altijd leuk natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:45:32 #220
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66923486
Klinkt goed Isa. Ik heb er ook al van meerdere mensen enthousiaste verhalen over gehoord.
pi_66923640
Hm, aan de locatie te zien zaten we er afgelopen weekend heel dichtbij... Maar lijkt wel ok...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66925566
Een dagje sauna is altijd leuk! Ik zie alleen niet zo snel op de site waar je dat Get in Shape abo krijgt?
pi_66926252
Ik heb ook goede verhalen gehoord over de Veluwse Bron.
pi_66926591
Veluwse bron lijkt me ook leuk. De aanbieding heeft volgens de zoekmachine op Zester gestaan, maar is nu verdwenen. In de nr 1 van dat tijdschrift staan wel aanbiedingen voor sauna's als ik de cover lees. Lijkt me trouwens best een aardig tijdschrift voor wat motivatie
pi_66939577
Dat tijdschrift vind ik niet zo heel erg goed, octo. Lijkt bijna een reclameblad voor Sanaslank. En ze kraken beroemde mensen die jojo'en af en als ik èrgens niet van hou in een tijdschrift dan is het het onderuit halen van mensen die al zo in de schijnwerpers staan. Plus ik krijg het idee dat ze hun doelgroep niet zo goed inschatten, willen ze echte dikkerds of vrouwen met 'm een pondje (en niet meer) meer'.
pi_66939590
Maar ik neem wel een abonnement
pi_66951669
Oh, lekker dan Maar waar kan je die aanbieding dan vinden? Ik wil best wat gratis (crappy) tijdschiften krijgen voor een mooie saunakorting.

de line-up van Rock Werchter is nog leuker geworden
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:12:33 #228
4177 Jojogirl
pi_66951796
Jaaa, die line-up is vet. * Jojogirl wil al jaren eens nar een festival, maar gaat dus nooit
pi_66951842
Ik vond Werchter vorig jaar erg leuk! En allemaal schone wc's!
pi_66952138
Gaan jullie mee dan?

Hier thuis wordt het te duur gevonden
pi_66952678
Kosten vielen mij vorig jaar ook mee. We hebben met z'n drieen 40 drankbonnen vooraf besteld en dat was eigenlijk wel genoeg. Je kon bij alle toiletten je fles water bijvullen en je kon ook pakken sap meenemen enzo. Qua eten viel het mij ook mee qua kosten. Ook zelf dingen meenemen en goed ontbijten.

Ik laat het dit weekend weten of ik mee ga.
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:39:24 #232
4177 Jojogirl
pi_66952868
Ik vind het reuze meevallen wat een kaart voor het hele weekend kost eik. En ik ga hier thuis ook ff overleggen. Had het er vanmiddag nog met m'n zwager over dat de line-up zo supergoed is
pi_66956008
Werchter is altijd leuk! Ik ga alleen dit jaar niet mee. Ik zit dan in St. Petersburg
pi_66956206
Die sauna klinkt goed!

Een heel weekend is organisatorisch niet haalbaar, maar ik ben al benieuwd naar de verhalen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66958236
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Isabeau het volgende:

Wat dacht je (en de rest van de dames ) van: http://www.veluwsebron.nl
Ik ben er nog nooit geweest, de verhalen zijn goed èn je krijgt bij een 6-maanden abonnement op de "Get in Shape" voor 29,70 voor twee personen een dag naar De veluwse bron (incl. smoothie ). Of dat "Get in Shape" nou zo geweldig is valt te bezien, maar voor nog geen 15 euro pp naar de sauna is altijd leuk natuurlijk.
Vaag, terwijl ik online zoek naar Get in Shape en de aanbieding vind ik gegevens dat het blad Get in Shape wordt opgeheven na de 2e uitgave van 19 maart 2009.
pi_66961787
Nog Lowlands liefhebbers hier trouwens?
pi_66962397
En wanneer vind Lowlands plaats? Ik vermoed iets van de twee week augustus?
pi_66962420
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef Pandorah het volgende:
En wanneer vind Lowlands plaats? Ik vermoed iets van de twee week augustus?
Ik wacht even tot Anna groot genoeg is voordat ik aan m'n 2e jeugd begin.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66964688
Lowlands is van 21-23 augustus. Ik denk niet dat ik meega. Ik geef al genoeg geld uit aan bruiloft en vakantie .
pi_66965118
Het is een kwestie van prioriteiten Pandorah!
pi_66965982
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een kwestie van prioriteiten Pandorah!
Dat klopt, en die ligt bij mij bij de vakantie, trouwen en leuke jurk . Misschien als ik een geweldige goedkope jurk vind, dat ik dan wel meekan . En we willen met het midzomernachtfeest naar een soort van festival. Dat moet wel lukken denk ik in Noorwegen of Finland
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:55:28 #243
4177 Jojogirl
pi_67173210
Even een kickje om een hele suffe reden: van welk merk waren die olijven (de gevulde) die we gekocht hadden tijdens het weekend? Ik dacht net in de super dat ik de goede te pakken had, maar deze zijn vies en die van het weekend waren erg lekker. Wie-o-wie weet het nog?
pi_67178464
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Jojogirl het volgende:
Even een kickje om een hele suffe reden: van welk merk waren die olijven (de gevulde) die we gekocht hadden tijdens het weekend? Ik dacht net in de super dat ik de goede te pakken had, maar deze zijn vies en die van het weekend waren erg lekker. Wie-o-wie weet het nog?
Ik heb even de bon van de AH erbij gepakt en daar staat: MERZA olijfen. Ben je zo geholpen?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:47:51 #245
4177 Jojogirl
pi_67180901
Thanx Ga ik morgen opnieuw zoeken, want dan had ik het toch verkeerd onthouden.
pi_67195610
En de olijven die we hadden waren met gedroogde tomaat en ik geloof die met knoflook, maar die laatste weet ik niet zeker.
pi_67626502
De line up voor Werchter wordt steeds toffer!!!
Grace Jones is ook al bevestigd!

Line up:
DONDERDAG
MAIN STAGE

THE PRODIGY
OASIS
PLACEBO
DAVE MATTHEWS BAND
LILY ALLEN
EAGLES OF DEATH METAL

PYRAMID MARQUEE
TIGA
PENDULUM
LAURENT GARNIER
FLEET FOXES
EMILIANA TORRINI
EXPATRIATE

VRIJDAG
MAIN STAGE
COLDPLAY
THE KILLERS
BLOC PARTY
ELBOW
AMY MACDONALD
WHITE LIES
JUST JACK

PYRAMID MARQUEE
LADY GAGA
JASON MRAZ
THE STREETS
M.WARD
PRISCILLA AHN
HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD

ZATERDAG
MAIN STAGE

2MANYDJS
KINGS OF LEON
NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
FRANZ FERDINAND
LIMP BIZKIT
RODRIGO Y GABRIELA
SOCIAL DISTORTION

PYRAMID MARQUEE
BOYS NOIZE
GRACE JONES
KATY PERRY
MOGWAI
YEAH YEAH YEAHS
REGINA SPEKTOR

ZONDAG
MAIN STAGE

METALLICA
NINE INCH NAILS
KAISER CHIEFS
BLACK EYED PEAS
THE MARS VOLTA
SEASICK STEVE
MASTODON

PYRAMID MARQUEE
FLAMING LIPS
RÖYKSOPP
GHINZU
THE SCRIPT
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
THE HICKEY UNDERWORLD

Gaan we nog?
Isa en ik zijn allebei voor een kwart eigenaar van een 8 persoonstent die in mijn berging ligt.
pi_67626715
Grace Jones!! Zoooo dat is oud en legendarisch
  woensdag 1 april 2009 @ 21:39:32 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_67627249
Ik pas dit jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67628983
Ik ben voor zouden er nog kaarten zijn dan?
pi_67629043
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef octopussy het volgende:
Ik ben voor zouden er nog kaarten zijn dan?
Het is nog niet uitverkocht.
Voor de weekendkaarten dan.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:58:03 #252
4177 Jojogirl
pi_67630509
Lijkt mij nog steeds tof. Ik zal vrijdag ff checken of ik die vrijdag vrij kan krijgen.
pi_67630679
Het begint al op donderdag Jojo! Je wilt toch wel Emiliana Torrini (die van de Jungle Drum) en de Fleet Foxes (tof, hip en cool!) zien?
  woensdag 1 april 2009 @ 23:05:28 #254
4177 Jojogirl
pi_67630840
Donderdags ben ik altijd al vrij
  woensdag 1 april 2009 @ 23:11:44 #256
4177 Jojogirl
pi_67631109
pi_67632944
Grace Jones! Het moet niet gekker worden met dat mens erbij .
Helaas, ik moet haar missen , ik zit nog steeds dan in St. Petersburg . Reminds me: visum regelen.

Line up is overigens geweldig! Ik moet Coldplay missen en Henry Rollings met zijn gedichten. Ik moet eens gaan googlen of er geen geweldig midzomernachtfeest ergens in Finland is

Maar...
THE PRODIGY
OASIS
PLACEBO
COLDPLAY
HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD Henry Rollings
2MANYDJS
FRANZ FERDINAND
LIMP BIZKIT
GRACE JONES
METALLICA Die moet mijn lief maar missen
KAISER CHIEFS
BLACK EYED PEAS
RÖYKSOPP
  donderdag 2 april 2009 @ 07:54:07 #258
4177 Jojogirl
pi_67635197
pi_67644178
Ok, even praktische punten voor Werchter:
Kosten kaartje: 169 euro
Kosten camping: 17 euro
Kosten vervoer: benzine delen, of met de trein (gratis reizen in Belgie op vertoon van je entree bewijs geloof ik)
Drank: op Werchter zelf: drankbonnen zijn 2,25 in de voorverkoop, 2,50 op werchter zelf. Vorig jaar hadden we aan 40 bonnen genoeg voor 3 personen. Je kunt pakken drinken meenemen het terrein op. Buiten het terrein kun je goedkoper drinken krijgen.
Eten: op het festival terrein kun je vanalles krijgen. Je betaalt met bonnen die een euro per stuk kosten. Goed eten, niet belachelijk duur (5 tot 8 bonnen voor de meeste dingen meen ik).
En verder ontbijt/brunch je op de camping. En snack je op de terugweg van het festival naar de camping.

Hoe gaan we het doen met kaartjes regelen? Ik wil op zich best wel kaartjes bestellen voor iedereen, maar ik heb niet zo heel veel zin om 200 euro pp voor te schieten. Hoe lief ik jullie ook vind.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:09:22 #260
4177 Jojogirl
pi_67644751
Ehm, op zich lijkt allemaal tegelijk bestellen me wel handig voor het geval het ineens toch uitverkocht is ofzo. Dus dan vooraf alvast geld overmaken en jij dan bestellen Liejannuh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')