Is een big band gebeuren. Erg tof (vind ik). Op de site van paradiso staan ook wat fimpjes gelinkt en ze treden op met Marc Almond!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:54 schreef octopussy het volgende:
Jools Holland zou ik even moeten youtuben wat betreft muziek
Natuurlijk eerste rangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dan ga ik vanavond kaartjes bestellen voor 29 april voor Isa en Pandorah.
Gewoon eerste rang neem ik aan?
Als er nog meer liefhebbers zijn: je hebt tot vanavond.
Wat dacht je (en de rest van de damesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef zesje het volgende:
tvp voor het geval er een saunameet komt
Vaag, terwijl ik online zoek naar Get in Shape en de aanbieding vind ik gegevens dat het blad Get in Shape wordt opgeheven na de 2e uitgave van 19 maart 2009.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je (en de rest van de dames) van: http://www.veluwsebron.nl
Ik ben er nog nooit geweest, de verhalen zijn goed èn je krijgt bij een 6-maanden abonnement op de "Get in Shape" voor 29,70 voor twee personen een dag naar De veluwse bron (incl. smoothie). Of dat "Get in Shape" nou zo geweldig is valt te bezien, maar voor nog geen 15 euro pp naar de sauna is altijd leuk natuurlijk.
Ik wacht even tot Anna groot genoeg is voordat ik aan m'n 2e jeugd begin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef Pandorah het volgende:
En wanneer vind Lowlands plaats? Ik vermoed iets van de twee week augustus?
Dat klopt, en die ligt bij mij bij de vakantie, trouwen en leuke jurkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een kwestie van prioriteiten Pandorah!
Ik heb even de bon van de AH erbij gepakt en daar staat: MERZA olijfen. Ben je zo geholpen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Jojogirl het volgende:
Even een kickje om een hele suffe reden: van welk merk waren die olijven (de gevulde) die we gekocht hadden tijdens het weekend? Ik dacht net in de super dat ik de goede te pakken had, maar deze zijn vies en die van het weekend waren erg lekker. Wie-o-wie weet het nog?
Het is nog niet uitverkocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef octopussy het volgende:
Ik ben voorzouden er nog kaarten zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |