welk systeem speel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef JantjeW het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zo, nou werken ze wel
Core 2 Duo E8200 (2,66 GHz), 4GB Ram. 8800GT. Speelt perfectquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Laatste post vorige topic
[..]
welk systeem speel je?
Hoezo ? Moet je daarvoor online zijn ofzo ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef DaMart het volgende:
Net ook even gehaald, en in 1 keer de juiste code ingegeven.
Maar wat een omslachtige manier van installeren zeg, via dat steam.
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? Moet je daarvoor online zijn ofzo ?
Het ontmoedigd denk ik illegaal spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.
Gewoon dvd erin, code ingeven en installeren maar, is er dit keer niet bij.
hmm, ik was van plan om hem op me laptop te spelen..als dat niet kan is het voor mij ook niet de moeite waard om hem te kopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Core 2 Duo E8200 (2,66 GHz), 4GB Ram. 8800GT. Speelt perfect
Gewoon verder kijken dan je neus lang is is er niet bij zul je bedoelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.
Gewoon dvd erin, code ingeven en installeren maar, is er dit keer niet bij.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken dan je neus lang is is er niet bij zul je bedoelen![]()
[ afbeelding ]
Als je daar gewoon voor Uniloc kiest is er niets aan het handje. Daarnaast download ie t niet van de server van STEAM maar installeert ie t gewoon van de DVD af. Heb het hier ook via STEAM gedaan en dat werkt perfect. Instelleren vanaf de DVD en de patch wordt meteen automatisch gedownload.
http://www.canyourunit.com/quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je de specs van je pc kon zien ?
Dan check ik dat vanavond ff en post ik dat hier.
* is jaloers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef sjimz het volgende:
Zo moeilijk is het installeren toch niet?
Althans ik vond het redelijk simpel.
* sjimz gaat FM09 opstarten
De volgende Messi wordt van ons.quote:WHEN VIDEOGAMES AND FOOTBALL COLLIDE: EVERTON FC 2.0
Today heralds a new era for football management as Everton Football Club becomes the first club to officially recruit the services of a computer game and its developers as part of their back room team.
In a football and gaming first Everton FC has signed an exclusive deal with Sports Interactive, developers of the football management videogame Football Managerä, to give manager David Moyes and his coaches unrivalled access to its database of over 370,000 players and staff. Everton will be able to instantly scan 20,000 active teams in more than 50 countries worldwide with immediate access to the largest scouting network in football with over 1,000 scouts from around the globe.
The unique database has made Football Managerä the most popular football management simulation in gaming and will help Everton FC spot the best young talent from around the world. In the past, Football Managerä has accurately identified Wayne Rooney’s potential talent when he was just fifteen and has been the first to predict other future stars including Lionel Messi, Ashley Young and Jose Baxter.
The game’s original creators Paul and Oliver Collyer have been approached by clubs wanting to sign the game in the past, but this is the first time they have put pen to paper to hand over the game’s database and bring virtual football management into the real world.
Paul Collyer comments:
“The game’s database is a valuable resource with the most extensive scouting network in football so Everton FC is making a top signing. I am personally delighted with today’s announcement as I’m a Toffees fan. Standing on the pitch with my signing on shirt is as close to my boyhood dream of playing at Goodison Park as I will ever get.”
Studio Director Miles Jacobson adds:
“We’ve known for a while that teams use the game to research certain players, whether to buy or to check out the opposition, but this formal recognition by a premiership team is fantastic and we are sure it will prove a fruitful one for the Everton FC.”
Football Managerä has been fully updated for the new 2008/09 football season with all the latest league, club and player data giving armchair managers everywhere the most up to date stats to manage their teams with the most realistic management experience available.
Football Managerä 2009 for PC and Apple Macintosh, and Football Manager Handheld 2009 for Sony PSP are both released today (November 14th).
Nu via Uniloc gedaan en dan is het zo gebeurd inderdaad... alleen nu kan ik hem niet activeren omdat het spel denkt dat ik geen internet heb... toch maar even telefonisch doen dan straksquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef sjimz het volgende:
Zo moeilijk is het installeren toch niet?
Althans ik vond het redelijk simpel.
* sjimz gaat FM09 opstarten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Schimpie het volgende:
[..]
De volgende Messi wordt van ons.
Waarom niet via steam?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu via Uniloc gedaan en dan is het zo gebeurd inderdaad... alleen nu kan ik hem niet activeren omdat het spel denkt dat ik geen internet heb... toch maar even telefonisch doen dan straks.
Ik moest Steam sowieso even eraf gooien, omdat het spel ineens op mijn C:\-schijf stond, en die was al wat volquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom niet via steam?
Dan haalt ie ook automatisch de nieuwe patch voor je binnen.
nou ik heb juist ná het installeren van de patch enorm veel last van blessures terwijl ik te voren er totaal geen last van had..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe zit het met de bugs mensen, is het nu al de moeite waard om het spel te halen zonder er grijze haren van te krijgen?
Die van mij komt met dat aanbod tussen nu en 3 weken binnenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:56 schreef superjood het volgende:
TVP wachten tot hij binnenkomt bij dat VI aanbod
De crack komt snel denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef druide het volgende:
Ze hebben hem nog steeds niet weten te cracken.Ik denk dat ik hem maar zal kopen.
![]()
Waar is hij het goedkoopst?
Bij Music Store kost hij 45 euro, bij Free Record Shop 50.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef druide het volgende:
Ze hebben hem nog steeds niet weten te cracken.Ik denk dat ik hem maar zal kopen.
![]()
Heb je hem al?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:50 schreef RayMania het volgende:
Hm, dat wordt weer een weekend pc-en.
sjimz, wanneer gaan we online?
http://www.digitala.nl/product_info.php?products_id=1801quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef druide het volgende:
![]()
Volgens mij kijk jij gewoon alle 25.000-30.000(?) staff na aan het begin van een game.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Ik heb al flink wat talentjes gezien!
whehe dat zou me een werk zijn!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij gewoon alle 25.000-30.000(?) staff na aan het begin van een game.
Dan kan je de boxed versie via steam activeren op je PC jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:01 schreef magnifor het volgende:
Als ik het spel nu koop in de winkel krijg ik dan de steam versie?
Jammer dat je dan weer steam moet hebben...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je de boxed versie via steam activeren op je PC ja
Welke clubs hebben goede opleidingen in Zuid-Amerika dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe dat zou me een werk zijn!
Gewoon een beetje de clubs weten met goede opleidingen en daar lekker scouten.
In Argentinië en in Brazilië is weer zat te halen
Je moet steam niet hebben, het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Jammer dat je dan weer steam moet hebben...
Ik kwam er net zowaar doorheen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef bear87 het volgende:
hEb nu wel een goede code gevonden uit mijn verzameling braille tekens, maar nu ligt de server voor het activeren eruit. Nouja, iig 1 stap verder!
Kwart voor vijf. Voor die tijd moet hij op het net staan. Anders ren ik naar de MS.quote:
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Ja, je moet na installatie via een server op internet je spel activeren. En dat werd vandaag wat lastig door drukte op de activatieserversquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?
Je koopt hem maar mooi gierige smurf!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?
Wie zegt dat ik dat ermee bedoelquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je koopt hem maar mooi gierige smurf!
En als ik geen steam wil? Heb dingen gehoord over uniloc?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je de boxed versie via steam activeren op je PC ja
Kwestie van geduld of ligt het aan een firewall instelling?quote:Deze installatie van football manager 2009 certificate kon jammer genoeg niet worden geactiveerd om de volgende reden: De toepassing kon geen verbinding met het internet maken
Geen idee, ik heb nooit gezeur met m'n firewallquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kwestie van geduld of ligt het aan een firewall instelling?
Ja kan ook via Uniloc.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef magnifor het volgende:
[..]
En als ik geen steam wil? Heb dingen gehoord over uniloc?
PM eens een paar namen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Marquinhos (Palmeiras) en Rafael Carioca (van Gremio) zijn echt 2 grote talenten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in het topic hoor.
Gewoon blijven proberen... uiteindelijk lukte het mij ook na 80 pogingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Reddiablo het volgende:
AHA..
deze installatie van FM09 kon jammer genoeg niet worden geactiveerd blabla
de toepassing kon geen verbinding met internet maken
is inderdaad een goeie!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Te halen voor 3,7 miljoen euro (clausule) en krijgt een werkvergunning in Engeland na een appeal.
Waarom heeft ie geen foto ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Te halen voor 3,7 miljoen euro (clausule) en krijgt een werkvergunning in Engeland na een appeal.
Bijna niemand heeft een fotoquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom heeft ie geen foto ?
Vast wel maar dat boeit mij niet zo veel.quote:Zijn er uberhaupt nergens foto's ?
Engelsequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef druide het volgende:
Het eerste dilemma doet zich alweer aan: Engelse of Nederlandse installatie?
Ja, ik begin er ook zo over te denken nu. Koop ik eens een spel krijg je dit gezeikquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Flikker maar op, ik doe het nooit meer legaal
Nu wel gedaan maar deze moeite om een spel te spelen![]()
![]()
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef druide het volgende:
De keycode is weer lekker duidelijk!!!
Hartstikke bedankt man!! Hij is nu aan downloaden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
Dat wordt dus standaard scouten bij Everton.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Schimpie het volgende:
[..]
De volgende Messi wordt van ons.
Ook gedaan, maar daar doet hij het bij mij ook niet op. Echt een drama ditquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens een screenshotje plaatsen van FC Den Bosch team.
De site (die waar je je wachtwoord duidelijk op wordt) werkt inmiddels wel bij mij en mijn wachtwoord is nu goed, alleen kan ik door die serverproblemen dus niet activeren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef druide het volgende:
Dan zou ik me echt genaaid voelen zeg...
Misschien heb je hier wat aan: ik had twee cijfers die identiek waren en op een nul leken, maar in feite bleek de ene de letter o te zijn...
Ja dat heb ik dus ook. Weet SI ook wanneer ze het gefixed hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:06 schreef TheArt het volgende:
SI heeft trouwens weet van de problemen en vraagt mensen te wachten met het activeren totdat zij het probleem hebben opgelost. Bij heel veel mensen vraagt ie namelijk na 1 keer spelen en afsluiten weer om de code als je em wilt spelen. En in heel veel gevallen zegt ie dan dat de code al eens gebruikt is en je een nieuwe code moet halen.
Ik wacht dus maar even netjes totdat de problemen achter dus rug zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een drama dit.
Denk erover om de game maar terug te brengen
Deze link al geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk... heb 2x een U of een V, welke is het toch. pff
hij pakt er geen
wat gaat je 1e game wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef RayMania het volgende:
Net gehaald, nu maar proberen te activeren. Daar gaat mijn weekend.
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.
Wat is hun budgetquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Nog zo'n Chelsea-style club.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.quote:
Nee dat gebeurd nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.
Zal wel weer overgeschreven zijn in de winkel.
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.
Zal wel weer overgeschreven zijn in de winkel.
Mensen die eigenwijs zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.
Ah, dat moet je ook maar toevallig weten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.
Je moet niet via steam installeren. Je moet het installeren via dat andere ding en dan als je het spel opstart de key intypen. Tenminste als de site van SI er eens opblijft, want hij vliegt er constant uit en dan kan je dus ook je code niet activeren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd niet
Speelklaar over 25 minuten , wat is dat nu weer voor onzin
steam
Nog steeds niet, want geen verbinding voor activatiequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, of even een paar dagen wachten
Dat komt omdat steam nu al gelijk de nieuwe patch er op zetquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd niet
Speelklaar over 25 minuten , wat is dat nu weer voor onzin
steam
Het staat op deze paginaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet niet via steam installeren. Je moet het installeren via dat andere ding en dan als je het spel opstart de key intypen. Tenminste als de site van SI er eens opblijft, want hij vliegt er constant uit en dan kan je dus ook je code niet activeren.
Tsja, het is ook maar een advies wat ze bij Man Utd geven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het staat op deze pagina
kom op zeg.
Omdat die ook gewoon op de officiële site van si gegeven wordt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze site niet gewoon je key jat?
Het is een officiële site van SI, dus dan ga ik ervan uit dat dat het geval is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze site niet gewoon je key jat?
rolstoelvriendelijk spel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef denthemen het volgende:
Ik had geen problemen met activeren en zo
quote:
Bij denthemen gaat het weer op rolletjes allemaal...quote:
Binnen een maand heb ik gelezen, heb er nu al spijt van had vandaag toch al willen spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Thomazi het volgende:
weet iemand hier of het lang duurd dat je FM 09 in huis hebt als je de Voetbal International aanbieding neemt?. Bij de PU duurde het dan minimaal een maand voordat je de game in huis had. Ik wil niet zo lang op FM wachten
Kan het me niet voorstellen nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef JeroenV het volgende:
Nederland B zit nog niet in het spel zeker?
Ze hebben zo te zien een aardige beveiliging geregeld bij SI.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog geen crack beschikbaar..
ja ik heb em gisteravond ook al probleemloos geactiveerd..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Gelukkig heb ik het spel gisteravond al geactiveerd. Wat is er allemaal aan de hand man, het hele SI forum is vol met berichten waarin SI de volle laag krijgt. Ik had gisteravond totaal geen probleem met activeren. Misschien door de grote aantallen van vandaag dat alles plat komt te liggen. Kan het wel goed begrijpen dat iedereen razend is. Is het weekend, heb je braaf het spel gekocht en dan kun je het niet spelen.
Ik gelukkig al wel. Succes aan diegenen die nog niet zover zijn.![]()
Elk jaar is het weer raak wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Gelukkig heb ik het spel gisteravond al geactiveerd. Wat is er allemaal aan de hand man, het hele SI forum is vol met berichten waarin SI de volle laag krijgt. Ik had gisteravond totaal geen probleem met activeren. Misschien door de grote aantallen van vandaag dat alles plat komt te liggen. Kan het wel goed begrijpen dat iedereen razend is. Is het weekend, heb je braaf het spel gekocht en dan kun je het niet spelen.
Ik gelukkig al wel. Succes aan diegenen die nog niet zover zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je niet naar kijken. Dat staat er bij iedereen. Als de server niet overbelast was, had je gewoon je code op kunnen geven. Nu geeft ie een fout aan met je internetverbinding, puur omdat ie de code niet kan activeren.quote:
3D viewquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er voor noemenswaardigs toegevoegd?
Hij ging hier als een speer tot 90%; nu een uur verder en 93%quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Boe-man het volgende:
Zoo, FM via steam gekocht
Download dat ding met 30KB/s
quote:jeroen,
ben ik er naar lang wachten eindelijk door krijg ik te zien dak een nieuwe code nodig heb om dat die van mij is verlopen dit is toch belachelijk mag niemand dit spel spelen ofzo ik kan hem nu toch niet meer spelen heb het schijfje doormidden gebroken!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:16 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij ging hier als een speer tot 90%; nu een uur verder en 93%
Wees blij dat je magquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
Ik wil even wat anders doen, maar durf het spel niet af te sluiten, want wil straks nog verder kunnen spelen.
Net met 1-0 de JC-schaal verloren van PSV... wel 3 aankopen gedaan tot nu toe, waaronder een verdediger van 16 miljoen, die ik zonder salariskosten een jaartje huur van Barcelona!
Omdat er misschien mensen zijn die nog geen namen willen lezen even in een spoiler:quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat je mag
Je bent een van de weinige
welke speler van barca heb je het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder aangekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf bij mij, bij steam aan dat hij wat aan het downloaden was, is dat direct een patch die hij erover heen heeft gedaan?
Maar je kan hem beter los downe, en via normale weg spelen, is stuk sneller.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf bij mij, bij steam aan dat hij wat aan het downloaden was, is dat direct een patch die hij erover heen heeft gedaan?
Ja eer dat Malinwa gaat draaienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef vingerplant het volgende:
Patch eroverheen en hij doet het nu gewoon![]()
Het kon wel eens laat gaan worden vannacht
ook na die patch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef MakaveliTheDon het volgende:
kut blessures!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef Dieseland_ het volgende:
Als ik de code invoer word het nu wel geaccepteerd maar krijg ik aan het eind wéér de error -51.
Hoe kan dit ingodsnaam?!
Eerst dit:
[ link | afbeelding ]
dan dit:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of het lag aan dak Ajax was maar was iig met de patch ja.quote:
Drama. We gaan het zo zien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lag aan dak Ajax was maar was iig met de patch ja.
5basisspelers 4tot5maanden gebl. waaronder Silva/Douglas en Suarez
Balen is datquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef denthemen het volgende:
1 wedstrijd, Oleguer nu 2 maanden kwijt
Eerst een potje met De Graafschap he, zo mogelijk nog een grotere uitdagingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja eer dat Malinwa gaat draaien
Omdat ik die standaard tactieken haat, ga ik nu met Ajax proberen 3-5-2 te spelen met Enoh en Vertonghen als verdedigende middenvelder, Urby en Gabri als vleugelspelers op het middenveld en Sulejmani achter de spitsen Suarez en KJH.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef denthemen het volgende:
1 wedstrijd, Oleguer nu 2 maanden kwijt
Steam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Ciscus het volgende:
Zojuist maar weer even alles eraf geknald, ik word gek...mar goed, de hellupvraag:
- via uniloc installeren en dan het icoontje dubbelklikken zou toch al genoeg moeten zijn? Ik krijg een 'toepassing kan niet worden geinitalisieerd'- achtige melding.
Wat is nou stapsgewijs de slimste manier om alles er goed op te krijgen. Beschouw me als een digibeet...
Hm...ook al geprobeerd, maar zonder succes. Welke volgorde heb je het precies gedaan?quote:
Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zittenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:33 schreef Oldbie het volgende:
Groep des doods.
UEFA Cup loting:
[ afbeelding ]
Lastig, maar niet onmogelijk.
Ik heb trouwens drie spelers aangetrokken: Vermeer (975k), El-Akchaoui (1,1M) en Carioca (3,15M).
Hey, ik verzin het niet hoor:quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zitten
Inderdaad. Lijkt mij een gevalletje bugreport bij SIquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zitten
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey, ik verzin het niet hoor:
[ afbeelding ]
bekijk Group C eens.....3 engelse clubs....
Dit is een fout waar ik best mee kan leven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
![]()
tijd voor een nieuwe patch heb ik al weer in de gaten
Zitten er nog veel bugs in dan, met de patch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is een fout waar ik best mee kan leven.
Blessurebugs en vastlopers zijn veel erger.
Ik sla nu echt heeeeel regelmatig op voordat ik op continue klik
Dan komt er een een venster om de code op het klembord te plaatsen, en vervolgens klik ik dan op spel starten...en dan zegt ie heel even 'spel wordt gestart', maar dan gebeurt er verder niks..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:20 schreef druide het volgende:
Steam- games - football manager - dubbelklikken. resultaat?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand een screentje van Jan Polak
ik bedoelde de jongere Jan polakquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb totaal geen problemen met aanmelden etc.
Gisteravond rond 23:00 online gekocht op Steam....meteen gedownload en spelen maar....
Hij wil nog weleens vastlopen....verder hoor je mij niet al teveel klagen. Ja, blessures zijn irritant maar extreem veel blessures heb ik niet echt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zitten er nog veel bugs in dan, met de patch?
Jankerdquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoelde de jongere Jan polak
quote:
Eigenlijk hoort een nieuw scherm automatisch te voorschijn te komen, waarin nogmaals de code ingevoerd moet worden. Waarom dat bij jou niet gebeurd weet ik niet...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan komt er een een venster om de code op het klembord te plaatsen, en vervolgens klik ik dan op spel starten...en dan zegt ie heel even 'spel wordt gestart', maar dan gebeurt er verder niks..
De meeste problemen waren gisteren met het downloaden en activeren, vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht ook nog wel even als ik dit zo allemaal lees of is alleen het installeren een drama en is het spel kwalitatief wel goed zonder bugs?
Ik kijk ontzettend tegen jou op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef DePemig het volgende:
Haha, ik heb hem 'gekocht' voor mijn iMac, mount de Iso, installeer het spel en speel hem gewoon meteen. Geen gezeik met codes etc!
Wat is er dan met die UEFA-cup loting?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef vingerplant het volgende:
Enige foutje is dus vooralsnog die UEFA-cup loting, zal te maken hebben met een groot aantal deelnemende Nederlandse en Engelse clubs. Alle extra features ten opzichte van 2008 kan ik ook waarderen.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef DePemig het volgende:
Haha, ik heb hem 'gekocht' voor mijn iMac, mount de Iso, installeer het spel en speel hem gewoon meteen. Geen gezeik met codes etc!
Zie eerdere posts, er zitten meerdere Engelse/Nederlandse clubs samen in 1 poulequote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er dan met die UEFA-cup loting?
ok dan... ik zit echt in dubio of ik toch niet even snel naar het winkelcentrum loop hierquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:33 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zie eerdere posts, er zitten meerdere Engelse/Nederlandse clubs samen in 1 poule
Op classic 2D view zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb ook wel veel geblesseerden helaas
Maar de weergave tijdens de wedstrijd, hoe krijg je die nu gewoon zoals vorig jaar,
zit maar te kloten
Oke dank je, en Leon Vlemmings ga ik ontslaanquote:
Ik heb juist problemen met de tribunes, die zijn heel licht paars.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef RayMania het volgende:
Iemand ook problemen met die 3D-view? Ik zie het veld zwart in plaats van groen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef DePemig het volgende:
en ik heb 50 euro extra om vanavond eens te investeren in Heineken.
Koop een ballon en ga het vieren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef DePemig het volgende:
Ik heb nog steeds nergens problemen mee, en ik heb 50 euro extra om vanavond eens te investeren in Heineken.
Ja, vanavond dusquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koop een ballon en ga het vieren.
En er komt niemand naar de wedstrijden kijken als ik die lege tribunes zo zie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb juist problemen met de tribunes, die zijn heel licht paars.
In de steam folder op je harde schijf waar heel de FM09 map staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb database op groot, maar hij loopt sloom.
En waar kan ik de editor vinden ?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook als je hem niet via steam heb gedaan ?
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009
daar zie ik geen editor
staat erg verscholenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:09 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wat dacht je van tools -> data editor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Had ik ook in de demo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef RayMania het volgende:
Iemand ook problemen met die 3D-view? Ik zie het veld zwart in plaats van groen.
Wat zeur jequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef Oldbie het volgende:
In de competitie draai ik geweldig. 1e plaats na 10 wedstrijden: slechts 2 verliespunten.
In de beker kan ik zowat niet met amateurs meekomen: 2-1 winst tegen Heerjansdam en 3-2 winst tegen Babberich
Bij mij is hij juist wel op dreef.. maar dat komt misschien omdat hij niet bij mij zit..quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:36 schreef PPWB84 het volgende:
Huntelaar is bij mij ook nog niet echt op dreef. Misschien moet ik mijn tactiek wat aanpassen.
Nu twee wedstrijden achter elkaar drie keer gescoord, nadat ik een paar kleine dingen heb veranderd in de tactiek. Ik krijg ook de indruk dat de instructies voor de tegenstander wat meer invloed hebben op het spel van je ploeg dan in de vorige versie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:10 schreef DaMart het volgende:
Voordat ik mijn tactiek overhoop ga halen, was ik even benieuwd of meer mensen merken dat scoren vrij lastig is? Zo niet, dan is het dus blijkbaar mijn tactiek.
Kan je Dos Santos er niet naast zetten? Of Campbell?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef sjimz het volgende:
Het begin met de Spurs was goed maar ben nu echt in een vrije val geraakt.
Komt mede doordat Darren Bent geblesseerd is voor 3 maanden en ik eigenlijk geen echte vervanger heb.
Dus Pavlyuchenko staat in zijn uppie in de spits en dat is geen succes.
Die heb ik nu maar het werkt vooralsnog voor geen meter..quote:Zoek maar op Games/PC ISO FOOTBALL MANAGER 2009-TL
Dos Santos lag er al voor 5-6 maanden uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je Dos Santos er niet naast zetten? Of Campbell?
Maarja, in FM is het nogal moeilijk zulke wijzigingen in tactiek goed door te voeren. IMO kan je beter een mindere speler op dezelfde plek neerzetten, dan bijvoorbeeld een mannetje meer te nemen op het middenveld.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dos Santos lag er al voor 5-6 maanden uit
Campbell is een flutspeler eerste klas.
Bij mij werkt het nog best aardig hoor, die ruit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
Bij FM 2008 werkte een ruit echt fantastisch, volgens mij werkt ie nu een stuk minder goed
Ik heb hem ook maar mij lukt het ook niet, misschien toch maar kopen danquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die heb ik nu maar het werkt vooralsnog voor geen meter..
Ik heb zelf 4 trainingen gemaakt:quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef TvhN het volgende:
Maken jullie de trainingen eigenlijk zelf, of downloaden jullie ze? Ik ben er zelf eerlijk gezegd niet zo'n ster in. Hopelijk komen er snel een paar goede online te staan.
Dan moet je bij instellingen al het geluid van FM uitzetten. Dat werkt bij mij.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:03 schreef Freezor het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat het spel crasht en niet meer wilt opstarten als je muziek afspeelt met bijvoorbeeld winamp? Ik vind het leuk hoor, FM. Maar ik doe dit wel graag met muziek op de achtergrond, en ik wordt nu gedwongen dit in doodse stilte te spelen.
Waar zit het probleem, ik heb hem namelijk vrij makkelijk aan de praat gekregen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar mij lukt het ook niet, misschien toch maar kopen dan
Hij blijft om de code vragen zelfs nadat ik de crack heb geplaatstquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waar zit het probleem, ik heb hem namelijk vrij makkelijk aan de praat gekregen.
Dan moet je hem maar lekker kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij blijft om de code vragen zelfs nadat ik de crack heb geplaatst
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je eerst de patch geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op deze manier nog sneller.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Handig als het topic al bijna dicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |