quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens een screenshotje plaatsen van FC Den Bosch team.
De site (die waar je je wachtwoord duidelijk op wordt) werkt inmiddels wel bij mij en mijn wachtwoord is nu goed, alleen kan ik door die serverproblemen dus niet activeren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef druide het volgende:
Dan zou ik me echt genaaid voelen zeg...
Misschien heb je hier wat aan: ik had twee cijfers die identiek waren en op een nul leken, maar in feite bleek de ene de letter o te zijn...
Ja dat heb ik dus ook. Weet SI ook wanneer ze het gefixed hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:06 schreef TheArt het volgende:
SI heeft trouwens weet van de problemen en vraagt mensen te wachten met het activeren totdat zij het probleem hebben opgelost. Bij heel veel mensen vraagt ie namelijk na 1 keer spelen en afsluiten weer om de code als je em wilt spelen. En in heel veel gevallen zegt ie dan dat de code al eens gebruikt is en je een nieuwe code moet halen.
Ik wacht dus maar even netjes totdat de problemen achter dus rug zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een drama dit.
Denk erover om de game maar terug te brengen
Deze link al geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk... heb 2x een U of een V, welke is het toch. pff
hij pakt er geen
wat gaat je 1e game wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef RayMania het volgende:
Net gehaald, nu maar proberen te activeren. Daar gaat mijn weekend.
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.
Wat is hun budgetquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Nog zo'n Chelsea-style club.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.quote:
Nee dat gebeurd nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.
Zal wel weer overgeschreven zijn in de winkel.
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik typ het niet fout. Ik ben niet scheel.
Zal wel weer overgeschreven zijn in de winkel.
Mensen die eigenwijs zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.
Ah, dat moet je ook maar toevallig weten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je moet eens terugkijken. Daar is al een aantal keer een link gepost. Op die site moet je je key typen zoals jij denkt dat hij is en dan maakt de site er de echte key van. Enkele cijfers en letters zijn niet van elkaar te onderscheiden.
Je moet niet via steam installeren. Je moet het installeren via dat andere ding en dan als je het spel opstart de key intypen. Tenminste als de site van SI er eens opblijft, want hij vliegt er constant uit en dan kan je dus ook je code niet activeren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd niet
Speelklaar over 25 minuten , wat is dat nu weer voor onzin
steam
Nog steeds niet, want geen verbinding voor activatiequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, of even een paar dagen wachten
Dat komt omdat steam nu al gelijk de nieuwe patch er op zetquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd niet
Speelklaar over 25 minuten , wat is dat nu weer voor onzin
steam
Het staat op deze paginaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet niet via steam installeren. Je moet het installeren via dat andere ding en dan als je het spel opstart de key intypen. Tenminste als de site van SI er eens opblijft, want hij vliegt er constant uit en dan kan je dus ook je code niet activeren.
Tsja, het is ook maar een advies wat ze bij Man Utd geven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het staat op deze pagina
kom op zeg.
Omdat die ook gewoon op de officiële site van si gegeven wordt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze site niet gewoon je key jat?
Het is een officiële site van SI, dus dan ga ik ervan uit dat dat het geval is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze site niet gewoon je key jat?
rolstoelvriendelijk spel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef denthemen het volgende:
Ik had geen problemen met activeren en zo
quote:
Bij denthemen gaat het weer op rolletjes allemaal...quote:
Binnen een maand heb ik gelezen, heb er nu al spijt van had vandaag toch al willen spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Thomazi het volgende:
weet iemand hier of het lang duurd dat je FM 09 in huis hebt als je de Voetbal International aanbieding neemt?. Bij de PU duurde het dan minimaal een maand voordat je de game in huis had. Ik wil niet zo lang op FM wachten
Kan het me niet voorstellen nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef JeroenV het volgende:
Nederland B zit nog niet in het spel zeker?
Ze hebben zo te zien een aardige beveiliging geregeld bij SI.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog geen crack beschikbaar..
ja ik heb em gisteravond ook al probleemloos geactiveerd..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Gelukkig heb ik het spel gisteravond al geactiveerd. Wat is er allemaal aan de hand man, het hele SI forum is vol met berichten waarin SI de volle laag krijgt. Ik had gisteravond totaal geen probleem met activeren. Misschien door de grote aantallen van vandaag dat alles plat komt te liggen. Kan het wel goed begrijpen dat iedereen razend is. Is het weekend, heb je braaf het spel gekocht en dan kun je het niet spelen.
Ik gelukkig al wel. Succes aan diegenen die nog niet zover zijn.![]()
Elk jaar is het weer raak wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Gelukkig heb ik het spel gisteravond al geactiveerd. Wat is er allemaal aan de hand man, het hele SI forum is vol met berichten waarin SI de volle laag krijgt. Ik had gisteravond totaal geen probleem met activeren. Misschien door de grote aantallen van vandaag dat alles plat komt te liggen. Kan het wel goed begrijpen dat iedereen razend is. Is het weekend, heb je braaf het spel gekocht en dan kun je het niet spelen.
Ik gelukkig al wel. Succes aan diegenen die nog niet zover zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je niet naar kijken. Dat staat er bij iedereen. Als de server niet overbelast was, had je gewoon je code op kunnen geven. Nu geeft ie een fout aan met je internetverbinding, puur omdat ie de code niet kan activeren.quote:
3D viewquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er voor noemenswaardigs toegevoegd?
Hij ging hier als een speer tot 90%; nu een uur verder en 93%quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Boe-man het volgende:
Zoo, FM via steam gekocht
Download dat ding met 30KB/s
quote:jeroen,
ben ik er naar lang wachten eindelijk door krijg ik te zien dak een nieuwe code nodig heb om dat die van mij is verlopen dit is toch belachelijk mag niemand dit spel spelen ofzo ik kan hem nu toch niet meer spelen heb het schijfje doormidden gebroken!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:16 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij ging hier als een speer tot 90%; nu een uur verder en 93%
Wees blij dat je magquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
Ik wil even wat anders doen, maar durf het spel niet af te sluiten, want wil straks nog verder kunnen spelen.
Net met 1-0 de JC-schaal verloren van PSV... wel 3 aankopen gedaan tot nu toe, waaronder een verdediger van 16 miljoen, die ik zonder salariskosten een jaartje huur van Barcelona!
Omdat er misschien mensen zijn die nog geen namen willen lezen even in een spoiler:quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat je mag
Je bent een van de weinige
welke speler van barca heb je het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder aangekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf bij mij, bij steam aan dat hij wat aan het downloaden was, is dat direct een patch die hij erover heen heeft gedaan?
Maar je kan hem beter los downe, en via normale weg spelen, is stuk sneller.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf bij mij, bij steam aan dat hij wat aan het downloaden was, is dat direct een patch die hij erover heen heeft gedaan?
Ja eer dat Malinwa gaat draaienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef vingerplant het volgende:
Patch eroverheen en hij doet het nu gewoon![]()
Het kon wel eens laat gaan worden vannacht
ook na die patch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef MakaveliTheDon het volgende:
kut blessures!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef Dieseland_ het volgende:
Als ik de code invoer word het nu wel geaccepteerd maar krijg ik aan het eind wéér de error -51.
Hoe kan dit ingodsnaam?!
Eerst dit:
[ link | afbeelding ]
dan dit:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of het lag aan dak Ajax was maar was iig met de patch ja.quote:
Drama. We gaan het zo zien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lag aan dak Ajax was maar was iig met de patch ja.
5basisspelers 4tot5maanden gebl. waaronder Silva/Douglas en Suarez
Balen is datquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef denthemen het volgende:
1 wedstrijd, Oleguer nu 2 maanden kwijt
Eerst een potje met De Graafschap he, zo mogelijk nog een grotere uitdagingquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja eer dat Malinwa gaat draaien
Omdat ik die standaard tactieken haat, ga ik nu met Ajax proberen 3-5-2 te spelen met Enoh en Vertonghen als verdedigende middenvelder, Urby en Gabri als vleugelspelers op het middenveld en Sulejmani achter de spitsen Suarez en KJH.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef denthemen het volgende:
1 wedstrijd, Oleguer nu 2 maanden kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |