quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens een screenshotje plaatsen van FC Den Bosch team.
De site (die waar je je wachtwoord duidelijk op wordt) werkt inmiddels wel bij mij en mijn wachtwoord is nu goed, alleen kan ik door die serverproblemen dus niet activeren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef druide het volgende:
Dan zou ik me echt genaaid voelen zeg...
Misschien heb je hier wat aan: ik had twee cijfers die identiek waren en op een nul leken, maar in feite bleek de ene de letter o te zijn...
Ja dat heb ik dus ook. Weet SI ook wanneer ze het gefixed hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:06 schreef TheArt het volgende:
SI heeft trouwens weet van de problemen en vraagt mensen te wachten met het activeren totdat zij het probleem hebben opgelost. Bij heel veel mensen vraagt ie namelijk na 1 keer spelen en afsluiten weer om de code als je em wilt spelen. En in heel veel gevallen zegt ie dan dat de code al eens gebruikt is en je een nieuwe code moet halen.
Ik wacht dus maar even netjes totdat de problemen achter dus rug zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een drama dit.
Denk erover om de game maar terug te brengen
Deze link al geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk... heb 2x een U of een V, welke is het toch. pff
hij pakt er geen
wat gaat je 1e game wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef RayMania het volgende:
Net gehaald, nu maar proberen te activeren. Daar gaat mijn weekend.
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord. Misschien dat er dan wel eens prijzen worden gewonnen.
Wat is hun budgetquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Nog zo'n Chelsea-style club.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Damn Manchester City koopt bij mijn game ook alles wat los en vast zit
Behalve de transfers van Robinho, Jo en Kompany hebben ze ook nog 92 miljoen uitgegeven aan Arshavin, Zhirkov Matias Fernandez en Srna
Het is dat Michael Owen het contract had geweigerd anders ging hij ook nog voor 20 miljoen naar Man City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |