Ik kwam er net zowaar doorheen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef bear87 het volgende:
hEb nu wel een goede code gevonden uit mijn verzameling braille tekens, maar nu ligt de server voor het activeren eruit. Nouja, iig 1 stap verder!
Kwart voor vijf. Voor die tijd moet hij op het net staan. Anders ren ik naar de MS.quote:
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Ik heb al flink wat talentjes gezien!
Ja, je moet na installatie via een server op internet je spel activeren. En dat werd vandaag wat lastig door drukte op de activatieserversquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?
Je koopt hem maar mooi gierige smurf!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is FM extreem beveiligd dit keer?
Wie zegt dat ik dat ermee bedoelquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je koopt hem maar mooi gierige smurf!
En als ik geen steam wil? Heb dingen gehoord over uniloc?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je de boxed versie via steam activeren op je PC ja
Kwestie van geduld of ligt het aan een firewall instelling?quote:Deze installatie van football manager 2009 certificate kon jammer genoeg niet worden geactiveerd om de volgende reden: De toepassing kon geen verbinding met het internet maken
Geen idee, ik heb nooit gezeur met m'n firewallquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kwestie van geduld of ligt het aan een firewall instelling?
Ja kan ook via Uniloc.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef magnifor het volgende:
[..]
En als ik geen steam wil? Heb dingen gehoord over uniloc?
PM eens een paar namen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je hem al?
Ik heb al flink wat talentjes gezien!
Marquinhos (Palmeiras) en Rafael Carioca (van Gremio) zijn echt 2 grote talenten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in het topic hoor.
Gewoon blijven proberen... uiteindelijk lukte het mij ook na 80 pogingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Reddiablo het volgende:
AHA..
deze installatie van FM09 kon jammer genoeg niet worden geactiveerd blabla
de toepassing kon geen verbinding met internet maken
is inderdaad een goeie!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Te halen voor 3,7 miljoen euro (clausule) en krijgt een werkvergunning in Engeland na een appeal.
Waarom heeft ie geen foto ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Te halen voor 3,7 miljoen euro (clausule) en krijgt een werkvergunning in Engeland na een appeal.
Bijna niemand heeft een fotoquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom heeft ie geen foto ?
Vast wel maar dat boeit mij niet zo veel.quote:Zijn er uberhaupt nergens foto's ?
Engelsequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef druide het volgende:
Het eerste dilemma doet zich alweer aan: Engelse of Nederlandse installatie?
Ja, ik begin er ook zo over te denken nu. Koop ik eens een spel krijg je dit gezeikquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Flikker maar op, ik doe het nooit meer legaal
Nu wel gedaan maar deze moeite om een spel te spelen![]()
![]()
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef druide het volgende:
De keycode is weer lekker duidelijk!!!
Hartstikke bedankt man!! Hij is nu aan downloaden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
Dat wordt dus standaard scouten bij Everton.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Schimpie het volgende:
[..]
De volgende Messi wordt van ons.
Ook gedaan, maar daar doet hij het bij mij ook niet op. Echt een drama ditquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |