Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zittenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:33 schreef Oldbie het volgende:
Groep des doods.
UEFA Cup loting:
[ afbeelding ]
Lastig, maar niet onmogelijk.
Ik heb trouwens drie spelers aangetrokken: Vermeer (975k), El-Akchaoui (1,1M) en Carioca (3,15M).
Hey, ik verzin het niet hoor:quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zitten
Inderdaad. Lijkt mij een gevalletje bugreport bij SIquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel onmogelijk. Hoe kan je nou bij een club uit eigen land zitten
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey, ik verzin het niet hoor:
[ afbeelding ]
bekijk Group C eens.....3 engelse clubs....
Dit is een fout waar ik best mee kan leven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
![]()
tijd voor een nieuwe patch heb ik al weer in de gaten
Zitten er nog veel bugs in dan, met de patch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is een fout waar ik best mee kan leven.
Blessurebugs en vastlopers zijn veel erger.
Ik sla nu echt heeeeel regelmatig op voordat ik op continue klik
Dan komt er een een venster om de code op het klembord te plaatsen, en vervolgens klik ik dan op spel starten...en dan zegt ie heel even 'spel wordt gestart', maar dan gebeurt er verder niks..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:20 schreef druide het volgende:
Steam- games - football manager - dubbelklikken. resultaat?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand een screentje van Jan Polak
ik bedoelde de jongere Jan polakquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb totaal geen problemen met aanmelden etc.
Gisteravond rond 23:00 online gekocht op Steam....meteen gedownload en spelen maar....
Hij wil nog weleens vastlopen....verder hoor je mij niet al teveel klagen. Ja, blessures zijn irritant maar extreem veel blessures heb ik niet echt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zitten er nog veel bugs in dan, met de patch?
Jankerdquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoelde de jongere Jan polak
quote:
Eigenlijk hoort een nieuw scherm automatisch te voorschijn te komen, waarin nogmaals de code ingevoerd moet worden. Waarom dat bij jou niet gebeurd weet ik niet...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan komt er een een venster om de code op het klembord te plaatsen, en vervolgens klik ik dan op spel starten...en dan zegt ie heel even 'spel wordt gestart', maar dan gebeurt er verder niks..
De meeste problemen waren gisteren met het downloaden en activeren, vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht ook nog wel even als ik dit zo allemaal lees of is alleen het installeren een drama en is het spel kwalitatief wel goed zonder bugs?
Ik kijk ontzettend tegen jou op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef DePemig het volgende:
Haha, ik heb hem 'gekocht' voor mijn iMac, mount de Iso, installeer het spel en speel hem gewoon meteen. Geen gezeik met codes etc!
Wat is er dan met die UEFA-cup loting?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef vingerplant het volgende:
Enige foutje is dus vooralsnog die UEFA-cup loting, zal te maken hebben met een groot aantal deelnemende Nederlandse en Engelse clubs. Alle extra features ten opzichte van 2008 kan ik ook waarderen.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:31 schreef DePemig het volgende:
Haha, ik heb hem 'gekocht' voor mijn iMac, mount de Iso, installeer het spel en speel hem gewoon meteen. Geen gezeik met codes etc!
Zie eerdere posts, er zitten meerdere Engelse/Nederlandse clubs samen in 1 poulequote:Op zaterdag 15 november 2008 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er dan met die UEFA-cup loting?
ok dan... ik zit echt in dubio of ik toch niet even snel naar het winkelcentrum loop hierquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:33 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zie eerdere posts, er zitten meerdere Engelse/Nederlandse clubs samen in 1 poule
Op classic 2D view zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb ook wel veel geblesseerden helaas
Maar de weergave tijdens de wedstrijd, hoe krijg je die nu gewoon zoals vorig jaar,
zit maar te kloten
Oke dank je, en Leon Vlemmings ga ik ontslaanquote:
Ik heb juist problemen met de tribunes, die zijn heel licht paars.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef RayMania het volgende:
Iemand ook problemen met die 3D-view? Ik zie het veld zwart in plaats van groen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef DePemig het volgende:
en ik heb 50 euro extra om vanavond eens te investeren in Heineken.
Koop een ballon en ga het vieren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef DePemig het volgende:
Ik heb nog steeds nergens problemen mee, en ik heb 50 euro extra om vanavond eens te investeren in Heineken.
Ja, vanavond dusquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koop een ballon en ga het vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |