En er komt niemand naar de wedstrijden kijken als ik die lege tribunes zo zie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb juist problemen met de tribunes, die zijn heel licht paars.
In de steam folder op je harde schijf waar heel de FM09 map staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb database op groot, maar hij loopt sloom.
En waar kan ik de editor vinden ?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook als je hem niet via steam heb gedaan ?
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009
daar zie ik geen editor
staat erg verscholenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:09 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wat dacht je van tools -> data editor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Had ik ook in de demo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef RayMania het volgende:
Iemand ook problemen met die 3D-view? Ik zie het veld zwart in plaats van groen.
Wat zeur jequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef Oldbie het volgende:
In de competitie draai ik geweldig. 1e plaats na 10 wedstrijden: slechts 2 verliespunten.
In de beker kan ik zowat niet met amateurs meekomen: 2-1 winst tegen Heerjansdam en 3-2 winst tegen Babberich
Bij mij is hij juist wel op dreef.. maar dat komt misschien omdat hij niet bij mij zit..quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:36 schreef PPWB84 het volgende:
Huntelaar is bij mij ook nog niet echt op dreef. Misschien moet ik mijn tactiek wat aanpassen.
Nu twee wedstrijden achter elkaar drie keer gescoord, nadat ik een paar kleine dingen heb veranderd in de tactiek. Ik krijg ook de indruk dat de instructies voor de tegenstander wat meer invloed hebben op het spel van je ploeg dan in de vorige versie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:10 schreef DaMart het volgende:
Voordat ik mijn tactiek overhoop ga halen, was ik even benieuwd of meer mensen merken dat scoren vrij lastig is? Zo niet, dan is het dus blijkbaar mijn tactiek.
Kan je Dos Santos er niet naast zetten? Of Campbell?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef sjimz het volgende:
Het begin met de Spurs was goed maar ben nu echt in een vrije val geraakt.
Komt mede doordat Darren Bent geblesseerd is voor 3 maanden en ik eigenlijk geen echte vervanger heb.
Dus Pavlyuchenko staat in zijn uppie in de spits en dat is geen succes.
Die heb ik nu maar het werkt vooralsnog voor geen meter..quote:Zoek maar op Games/PC ISO FOOTBALL MANAGER 2009-TL
Dos Santos lag er al voor 5-6 maanden uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je Dos Santos er niet naast zetten? Of Campbell?
Maarja, in FM is het nogal moeilijk zulke wijzigingen in tactiek goed door te voeren. IMO kan je beter een mindere speler op dezelfde plek neerzetten, dan bijvoorbeeld een mannetje meer te nemen op het middenveld.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dos Santos lag er al voor 5-6 maanden uit
Campbell is een flutspeler eerste klas.
Bij mij werkt het nog best aardig hoor, die ruit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
Bij FM 2008 werkte een ruit echt fantastisch, volgens mij werkt ie nu een stuk minder goed
Ik heb hem ook maar mij lukt het ook niet, misschien toch maar kopen danquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die heb ik nu maar het werkt vooralsnog voor geen meter..
Ik heb zelf 4 trainingen gemaakt:quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef TvhN het volgende:
Maken jullie de trainingen eigenlijk zelf, of downloaden jullie ze? Ik ben er zelf eerlijk gezegd niet zo'n ster in. Hopelijk komen er snel een paar goede online te staan.
Dan moet je bij instellingen al het geluid van FM uitzetten. Dat werkt bij mij.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:03 schreef Freezor het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat het spel crasht en niet meer wilt opstarten als je muziek afspeelt met bijvoorbeeld winamp? Ik vind het leuk hoor, FM. Maar ik doe dit wel graag met muziek op de achtergrond, en ik wordt nu gedwongen dit in doodse stilte te spelen.
Waar zit het probleem, ik heb hem namelijk vrij makkelijk aan de praat gekregen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar mij lukt het ook niet, misschien toch maar kopen dan
Hij blijft om de code vragen zelfs nadat ik de crack heb geplaatstquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waar zit het probleem, ik heb hem namelijk vrij makkelijk aan de praat gekregen.
Dan moet je hem maar lekker kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij blijft om de code vragen zelfs nadat ik de crack heb geplaatst
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je eerst de patch geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op deze manier nog sneller.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Handig als het topic al bijna dicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |