quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
quote:
Ik had in de kroeg nog ruzie met een kakkerlakquote:Op zondag 21 september 2008 15:27 schreef reetveter het volgende:
Feyenoorders die toegeven dat ze braamhaar nodig hebben om te winnen@ TS
Ga es deaud jij.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb al 2x kanker in de foute context gezien!
[ afbeelding ]
Nee, voor deze ene keer omdat Ajax gepwnd + een ban teveel van het goede is.
Denken dat TS voor Feyenoord is terwijl hij voor PSV is en het prachtig vind als Ajax ook punten laat liggen als PSV dit ook heeft gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 15:27 schreef reetveter het volgende:
Feyenoorders die toegeven dat ze braamhaar nodig hebben om te winnen@ TS
Toch een puntje ingelopen!quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Denken dat TS voor Feyenoord is terwijl hij voor PSV is en het prachtig vind als Ajax ook punten laat liggen als PSV dit heeft gedaan.
jweettoch!quote:
Nog erger --> psvquote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Denken dat TS voor Feyenoord is terwijl hij voor PSV is en het prachtig vind als Ajax ook punten laat liggen als PSV dit ook heeft gedaan.
Nog niet begonnenquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef reetveter het volgende:
kunnen we hier geen users weigeren zoals TS
Hooiquote:Op zondag 21 september 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
HalloooLeuke nacht gehad allemaal?
mwhaquote:Op zondag 21 september 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
HalloooLeuke nacht gehad allemaal?
Hahaha, mijn godquote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hooi!
Nee! Ik lag om 4 uur in m'n bed, maar ik had nieuwe gel en die jeukte als de tering (nee geen vlooien) en toen ben ik om 6 uur toen ik er niet meer tegen kon gaan douchen
. En toen kon ik wel slapen
.
Und du?
bang zijn voor die filmsquote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god! Jaa ik wel hoor, ik ging eerst mn haar verven
toen film kijken bij een vriendin van me, eerst deep throat en toen texas chainsaw massacre (ik was wel echt kankerbang
) en toen kwam een vriend van ons nog langs, en nog een vriendin. Om 2 uur gingen we richting stad, maar iedereen was agressief enzo
niet bepaald gezellig. Dus lag ik om 3 uur weer lekker in bed
Stappen in Oss is standaard ruk en saaiquote:
Nou het was ENG hoorquote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef gers het volgende:
[..]
bang zijn voor die films![]()
wat voor een kleur trouwens
Waarom ga je dan niet ergens anders heen?quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef gers het volgende:
[..]
Stappen in Oss is standaard ruk en saai
Je bedoelt dat laatste stukje waar die politielui in z'n kelder staan?quote:Op zondag 21 september 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
er zitten ook echte beelden in van die moordenaar. *rilt*
en deeptroath is zo slecht dat ie weer goed wordtquote:Op zondag 21 september 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou het was ENG hoorvooral omdat het waargebeurd was, en er zitten ook echte beelden in van die moordenaar. *rilt*
[..]
Waarom ga je dan niet ergens anders heen?
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bedoelt dat laatste stukje waar die politielui in z'n kelder staan?
Hoor ik niet bij meisjes?quote:Op zondag 21 september 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo allemaal, jongens meisjes, en BT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |