Gisteravond had ik een verjaardag van 2 meiden die 18 werden. Ik dapper op mijn fietsje in mijn eentje

die kant op. TS heeft geen vrienden!! Nouja, ik ken één zo'n meid van uitgaan en zodoende dat ik daar in mijn eentje heenging zonder mijn vaste groep.
Bleek het ongeveer 8km te zijn, en ik wist ook niet waar ze woonde dus ik heb anderhalf uur over de heenreis gedaan

Eenmaal daar aangekomen was er toch best wel wat leuk spul

Ik kende nagenoeg niemand maar door mijn sociale skills waren de contacten rap gelegd! Lekker swingen en biertjes drinken totdat een pauper bier over de laptop gooide waarvan de muziek werd gedraaid
Afijn, rond een uurtje of 4 zou ik naar huis fietsen, maar gezien mijn fysieke gesteldheid op dat moment werd er besloten dat ik wel kon blijven slapen

Nog ff ouwehoeren en een bittergarnituur naar binnen gewerkt

werd ik rond half 6 naar mijn slaapplek geleid. Een bank midden in de huiskamer

Ik lag binnen 2 min. in coma waardoor ik niet kon reageren op een sms van die meid:
"Heey lig je lekker? heb je nog wat nodig?;)" potentiële neukbeurt gemist doordat ik al sliep!
Maar toen begon het gedonder, rond 8 uur kwam die pa beneden om te ontbijten. Uiteraard wist hij niet van mijn aanwezigheid en begon mij wakker te schreeuwen. Na een goed gesprek met de man des huizes werd de situatie duidelijk en bood hij mij een kopje thee aan

Daarna lieten ze mij slapen tot half 12. Ik werd wakker, liep naar de keuken en daar zat de hele blije familie

Pa, Ma, zuslief, broerlief en opa en oma

Netjes aan iedereen voorstellen enzo, met een drank/rook/zweet geur om mij heen
Toen was het tijd om afscheid te nemen want om half 1 moest deze jongeman in de kroeg zijn voetbal kijken. Na een intense fietstocht kwam ik heerlijk bezweet in mijn kroegje binnen alwaar mijn maten een biertje voor me hadden besteld zodat ik gelijk kon aanvallen! Toen nog mot met een feyenoorder in de kroeg

maar dat is verder niets noemenswaardig
Klachten:
- De weg niet weten, en er anderhalf uur over doen
- Pauper molt een laptop waardoor er geen muziek meer was
- Mogelijke neukbeurt gemist
- Wakker worden geschreeuwd door een pa, en je voorstellen aan de hele blije familie
- Bijna te laat zijn in de kroeg
- Braamhaar
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?