Jij hebt de stopwatch erbij gehouden?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef Sackboy het volgende:
TT klopt niet!
En wtf, 7 minuten om een nieuwe te openen![]()
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef Sackboy het volgende:
TT klopt niet!
En wtf, 7 minuten om een nieuwe te openen![]()
Je ziet gelukkig geen tijden bij de postsquote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt de stopwatch erbij gehouden?
Dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkin die 7 minuten heb ik wel 4 plaatjes gezocht, een liedje gezocht, en gekeken of ik de vorige delen nog aan moest passen
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkin die 7 minuten heb ik wel 4 plaatjes gezocht, een liedje gezocht, en gekeken of ik de vorige delen nog aan moest passen
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
Die 2e foto van hayden vind ik trouwens heel mooi! En wat vinden jullie van de topicsong?
Ik wist dat het je gelukkig zou makenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Gupje het volgende:
Yes ben niet meer de enigste met Herpes!
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat het je gelukkig zou makenik wilde eerst gupje & sackboy in de tt, maar dat vond ik toch weer een beetje zielig voor je
Zoals? Seven nation army kennen we inmiddels al veel te goed namelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze doet daar marilyn manroe na![]()
![]()
topic song gaat wel, er zijn betere van hunnie!
Zeg ben jij niet die urkerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Gupje het volgende:
Yes ben niet meer de enigste met Herpes!
Deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals? Seven nation army kennen we inmiddels al veel te goed namelijk
ik ben 1x in mijn leven uitgeweest op urkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister niet naar die Evil Jordeeeh!
Die 2e ken ik wel, die 1e kan ik niet luisteren want mn geluid doet het niet op youtubequote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld![]()
Of "i just dont know what to do with myself"
Goeiemoggel!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef KingOfPop het volgende:
Goedemorgen mensen!
Havana Club, is uitgestorven tegenwoordig... Wat voor feest dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik ben 1x in mijn leven uitgeweest op urkNaar die toko die ondergrond is ofzo, opzich was het nog wel leuk ook behalve dan dat er ongeveer 5 vechtpartijen waren die avond.
Ik heb door dit sc'en inmiddels al 3012 postsquote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1600op naar de 100.000
![]()
Geen id was gewoon een normale avond. Jaartje of 3 geleden. Ik had toen nog bijna een urkse chick geregeldquote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Havana Club, is uitgestorven tegenwoordig... Wat voor feest dan?
KUSJE?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Whehehe heeft Sackboy herpes ? OMG. PWND
Niet geneukt? meisjes geilen op mensen die absoluut geen Urker spreken, alleen jongens waarderen het niet en dan word het vechten!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id was gewoon een normale avond. Jaartje of 3 geleden. Ik had toen nog bijna een urkse chick geregeld
Inderdaad ja, dat meisje zei dat haar broer hele tijd zat te kijken en dat het verstandig was dat ik niet "te close" werdquote:Op woensdag 17 september 2008 10:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet geneukt? meisjes geilen op mensen die absoluut geen Urker spreken, alleen jongens waarderen het niet en dan word het vechten!
Met Breathtaking gezoendquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat meisje zei dat haar broer hele tijd zat te kijken en dat het verstandig was dat ik niet "te close" werd![]()
![]()
kennelijk had iedereen ook in 2 sec door dat ik niet van urk kwam
Of het was gewoon een hele slecht manier van dat meisje om van mij af te komen
Zou er op reageren maar deed het toch maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, ik heb heul geen herpes
Pics?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.
Herpesvrije lipjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greet meints fink alijk!quote:
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dankquote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Herpesvrije lipjes:Oké. Nu die andere lipjes nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Herpesvrije lipjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bwehehehehequote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dank?
En haha trouwens, ik had vannacht gedroomd dat ik mee deed aan een of ander dansprogramma samen met haydenbedankt he
!
Voorspelbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oké. Nu die andere lipjes nog even.
Nee jij was er niet eens, maar het zou me niet verbazen als ik binnenkort over jullie ging dromenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheheheWas ik er ook bij?
[..]
Voorspelbaar
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dank?
En haha trouwens, ik had vannacht gedroomd dat ik mee deed aan een of ander dansprogramma samen met haydenbedankt he
!
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee jij was er niet eens, maar het zou me niet verbazen als ik binnenkort over jullie ging dromen
Ja, dat ze mij ging vermoordenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik droom hele andere dingen over hayden
Dag, BT!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar school, ga nou eens aan het werk zeg jullie
Fijne dag nog![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar school, ga nou eens aan het werk zeg jullie
Fijne dag nog![]()
Breathtaking. Ze hebben beide herpes.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef Sackboy het volgende:
Wiens kloon is Gupje eigenlijk?
* Baas melt zichquote:Op woensdag 17 september 2008 11:32 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zijn al die bazen? Naar school?![]()
Ik zit op school nu jaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:32 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zijn al die bazen? Naar school?![]()
quote:
Van wat ?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:42 schreef Maisnon het volgende:
m'n nek doet nog steeds zeeeer
Toch niet Hayden, hé?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Zo, heb net ff mijn hardeschijf opgeruimd. Heb nu weer 214gb vrij
ik wil wel je nek masserenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:00 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet precies wat er met mn nek is gebeurd maar ik kan m'n hoofd niet echt pijnloos bewegen
Nee, ik ben heel slordig. Heel veel staat er dubbel op en er stonden nog allemaal zipjes/rars (nee, niet zulkequote:
ook de zipjes bobbyb vriendin met hayden en haleyquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel slordig. Heel veel staat er dubbel op en er stonden nog allemaal zipjes/rars (nee, niet zulke
) die allang weg konden.
Inderdaad.quote:
Wel .aviquote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef gers het volgende:
[..]
ook de zipjes bobbyb vriendin met hayden en haley
Wie so?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuser![]()
Waar dat ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
ik ben gelukkig nog niet genomineerdquote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
noors bloedquote:Op woensdag 17 september 2008 13:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei ..
* Noorsbloed heeft zijn karkas weer uit zijn bed gesleept![]()
maar je bent toch een kutuser ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
Probeer t eens te ontkennenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1
En eh omdat:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar je bent toch een kutuser ?
je hebt een kut en je bent een user
kut+user=kutuser
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fokquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
Dat is meer iets voor hierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelen![]()
Nee dankjequote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer jij eens dood te gaan?
Who cares?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fok
Vikingquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
quote:
Oeh, goed planquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
heb jij trouwens een noorse vriendinquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, het is wel saai in de sc!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
pwndquote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben er weerquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Zullen we doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef gers het volgende:
we kunnen haar ook allemaal nomineren voor kutuser
Toevallig wel !quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
heb jij trouwens een noorse vriendin![]()
noorse vrouwen zijn zo lekker 100 keer beter dan duitse vrouwen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch jammer dat het niet mogelijk is om dat KLB SC clubje te nomineren.
Duh, alles is beter dan Deutsche Fräuleinenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
heb jij trouwens een noorse vriendin![]()
Ik zou naar Zweden gaanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig wel !
Heb haar leren kennen tijdens een festival.
En ze ging studeren in Nederland.
Nu moeten we alleen nog beslissen of we ooit nog terug gaan naar Noorwegen, of dat we gewoon hier blijven.
Hahaha, dat troost me inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pwnd
Maar troost je met het feit dat Hoi_Piepeloi zelf nog wel het meest irritant is. Ik negeer haar dan ook standaard.
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig wel !
Heb haar leren kennen tijdens een festival.
En ze ging studeren in Nederland.
Nu moeten we alleen nog beslissen of we ooit nog terug gaan naar Noorwegen, of dat we gewoon hier blijven.
Dat magquote:
Ik las: rendierslachterijquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Maar onze roots liggen toch in Noorwegen.
Dus ik denk dat de kans groot is dat we ooit terug gaan.
Kan ik eindelijk mijn droom verwezenlijken !!
TAMTAMTAMTAMTAM
En rendierenboerderij !!!!
Ik met mijn ridderleger verwoest jouw rendierenboerderijquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
rendierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
Ik moest heel erg lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik met mijn ridderleger verwoest jouw rendierenboerderij
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachenen mensen hier keken me vreemd aan
quote:
Een heel klein beetje maar hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar maar maar .. jij bent toch ook een beetje vreemd ?![]()
Maar wel lekker![]()
Wat 'quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooh en bedankt voor het nomineren van hoi piepeloi, als de hele sc dat nou even doet wint ze wel
krijg ik geen bedankjequote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooh en bedankt voor het nomineren van hoi piepeloi, als de hele sc dat nou even doet wint ze wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik ze nou kopen of niet?
jaquote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen ook iedereen nomineren die in dit topic gepost heeftquote:Op woensdag 17 september 2008 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook alen mensen waren het ermee eens
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die was toch naar jou en noorsbloed gericht?
Graag gedaan !quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze toch voor je kopen? In ruil voor een date?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat serieus toch niet op die dingen rondlopen?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, ik date niet in ruil voor goederenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze toch voor je kopen? In ruil voor een date?
Tskquote:Op woensdag 17 september 2008 13:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je gaat serieus toch niet op die dingen rondlopen?
Neee, het is Gristelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk
Alleen een Christelijke metrosexuele ridder zou zoiets zeggen !
Gister zei je nog wat andersquote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik date niet in ruil voor goederen!
En jordeeeh, waarom niet?
Die dingen zijn best mooi voor op een foto enzo, maar om er mee rond te lopen..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik date niet in ruil voor goederen!
En jordeeeh, waarom niet?
Wat is er mis met daarop rondlopenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die dingen zijn best mooi voor op een foto enzo, maar om er mee rond te lopen..
Vooooor gristuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1quote:Op woensdag 17 september 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik meende het niet![]()
bovendien, heb ik zelf ook nog wel 140 euro liggen toevallig
Van 37 t/m 42 komen er aan, zit vast toch wel een goed paar bij, niet waar?quote:
K vind het maar ordinaire schoenenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met daarop rondlopen? Ik meen het hoor
![]()
Hee maar uh, de bel gingen ik heb
Nederlands
! Dus doei
Je had ook gewoon in mn fotoboek kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Van 37 t/m 42 komen er aan, zit vast toch wel een goed paar bij, niet waar?
Jordeeeh ownt heulemaal geen n00bs in CoD4quote:Op woensdag 17 september 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net je penis gaan likkenmaar laat nu maar zitten hoor
Eigen schuld.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
BOBBY. Hoe kun je me nou nominerenstraks win ik nog
BT is dan ook geen 16quote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jordeeeh ownt heulemaal geen n00bs in CoD4
15. Dan klopt het tochquote:
BT is ook geen vijftienjarige breezer.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jordeeeh ownt heulemaal geen n00bs in CoD4
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga ook Breathtaking nomineren, omdat ze geen naaktpics post.
Oh t was 15, nouja GMTAquote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is ook geen vijftienjarige breezer.
Klopt, die pm'ed ze alleen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga ook Breathtaking nomineren, omdat ze geen naaktpics post.
Straks denken ze nog dat je een kloon van me bent.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen !! Zal ik de nieuwe GTA gaan kopen op mijn playstation 3 of niet ?
JA mits je noorse vriendinquote:Op woensdag 17 september 2008 14:06 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen !! Zal ik de nieuwe GTA gaan kopen op mijn playstation 3 of niet ?
* Sackboy leest OPquote:
Misschien delen we onze ziel wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je een kloon van me bent.
Heb jij die foto al waar ze in zo'n hottub zit met 3 vriendinnen?quote:
Ja die heet toch tubgirl.jpg?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij die foto al waar ze in z'n hottub zit met 3 vriendinnen?
Nope.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij die foto al waar ze in z'n hottub zit met 3 vriendinnen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef gers het volgende:
[..]
JA mits je noorse vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet je pinpas heeft geplunderd
Ik PM em wel.quote:
Pm anders gelijk je hele collectie. Kan k kijken welke ik nog niet heb.quote:
maar je krijg toch alvast een voorschot in natura van haar na het winkelenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goed goed dan ga ik die zo maar eens halen![]()
Neen ik hou dat wel flink in de gaten.
Zal mij niet nog eens overkomen dat ze lief kijkt en vraagt:
Schat mag ik alsjeblieft je pinpas meenemen vanmiddag ?
Ik wil graag een nieuwe broek kopen maar mijn loon is er nog niet![]()
![]()
-- enkele uren verder --
Pinpas bijna leeg
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef gers het volgende:
[..]
maar je krijg toch alvast een voorschot in natura van haar na het winkelen
Okee, stuur ik hem wel via Rapidshare Premium, is nogal groot namelijk. Zitten ook filmpjes bij met zo'n banaan enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Pm anders gelijk je hele collectie. Kan k kijken welke ik nog niet heb.
Wanneer?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef BobbyB het volgende:
Ananas gaat tubgirl in mijn FoBo posten.
Wat gebeurt er dan eigenlijk? Krijg je dan een fotoboek ban?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef BobbyB het volgende:
Ananas gaat tubgirl in mijn FoBo posten.
Binnenkort zegt iequote:
maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijkequote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat komt altijd goed.
Dat kwam het al op het festival toen we elkaar leerde kennen.
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef gers het volgende:
[..]
maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijke
Genen, en sommigen doen het als konijnen, en tja dan gaat het hard hé.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef gers het volgende:
[..]
maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijke
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef KingOfPop het volgende:
BobbyB post eens Hayden.
Ik denk dat we jou straks niet meer zienquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed.
* Noorsbloed gaat Gta IV maar eens halen.
Tot straks !
Een andere dame dan uit jouw homemade collectie..?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeEr staat al Hayden in de OP.
Truequote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een computer en niet gewoon een typmachine?Mensen die niks van een computer af weten, maar wel van alles wensen. Dingen die helemaal niet kunnen, maar ze willen het wel [ afbeelding ] . Sommige klanten.
Ik ga zo ook maar eens ontbijten.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
Zo maar eens boerenkool, bij gebrek aan beter, gaan eten.
Fok! is me weer eens kankersnel, jongen niet normaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens ontbijten.
Jep jep.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Fok! is me weer eens kankersnel, jongen niet normaal.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een andere dame dan uit jouw homemade collectie..?
Nee, het was een gemeendequote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Even je postcount opkrikken?, ik ook, Jordy krikt iets anders.
Ok, correcte contextquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het was een gemeendeomdat niemand meer reageerde in die 6 minuten.
Over een uur moet ik er weer vandoor, en dan ben ik er waarschijnlijk pas vrijdag weer.:'(quote:
Jep, BT, zo op z'n tijd.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Even je postcount opkrikken?, ik ook, Jordy krikt iets anders.
Kamer kijken in Groningen, ben vanavond pas laat terug, en moet om 4 uurquote:
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kamer kijken in Groningen, ben vanavond pas laat terug, en moet om 4 uuruit bed om morgen maar weer eens naar school te gaan. En morgenavond, nog bij een andere kamer kijken, dus ik ben morgen de hele dag in Groningen. Eigenlijk moet ik morgenmiddag leren, volgende week tentamen, maar misschien kan ik daar wel de hele middag Fok!ken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
!!!!!! BobbyB en KingOfPop kappen met die X-op-een-rij-posts. Gedraag je normaal (in zoverre dat kan![]()
) of zouten
zoute dropquote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
!!!!!! BobbyB en KingOfPop kappen met die X-op-een-rij-posts. Gedraag je normaal (in zoverre dat kan![]()
) of zouten
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet ik, ik kijk mee via de webcam
wtf dat gebeurt al vanaf het eerste deel ofzo en nu mag het opeens niet meer?!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
) of zouten
Nee jij dan, jij zit meer in andere topics dan hier in de SC.quote:
Oh dus jij bent 1 van die teringkneuzen die op hem gestemd hadquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
zoute drop![]()
en wij hebben voorrechten dankzij ONS ben je MOD
Volgens mij pak ik jullie niet hard aan tochquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
zoute drop![]()
en wij hebben voorrechten dankzij ONS ben je MOD
Helegaar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij zit meer in andere topics dan hier in de SC.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij pak ik jullie niet hard aan toch
Nee maar kom op jongens, postopkrikgedrag is voor guitige flikkers.Daar mag ik best iets van zeggen als KLB pliesieNSB zijnde.
Mee eens!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Het is officieel jongens, we kunnen het woord Bagger uit de titel halen, want nee, baggeren is in deze reeks blijkbaar niet meer toegestaan.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar kom op jongens, postopkrikgedrag is voor guitige flikkers.Daar mag ik best iets van zeggen als KLB pliesie zijnde.
Omdat je geen 6 posts binnen een minuut mag plaatsen ?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Het is officieel jongens, we kunnen het woord Bagger uit de titel halen, want nee, baggeren is in deze reeks blijkbaar niet meer toegestaan.
Zolang je het voor ein Reich doet vind ik het best.quote:
Klopt, of niet BobbyB?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar kom op jongens, postopkrikgedrag is voor guitige flikkers.Daar mag ik best iets van zeggen als KLB pliesie zijnde.
Gaan we weer op die toer?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je geen 6 posts binnen een minuut mag plaatsen ?
Ben blij dat je een SC hebt hier in KLB man
Het hele idee van deze SC was om de bagger hierheen te brengen zodat de andere KLB topics schoon blijven.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je geen 6 posts binnen een minuut mag plaatsen ?
Ben blij dat je een SC hebt hier in KLB man
Bt wacht op je!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef jordeeeh het volgende:
Jongens laten we t gezellig houden
Rellen met mods is mijn nachttaak
fietsenstallingquote:
Daar hangen ook camera'squote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef jordeeeh het volgende:
I FEEL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE
I FEEL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE
I FEEL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE
*Insert solo drum*
Blue Man Group
2 posts achter elkaar, MAG NIET!quote:
Moet je ook maar blij mee zijn, ze hebben op het punt gestaan om de SC hier te schrappen dus. Maar hij is er nog steeds, verneuk het dan zelf niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het hele idee van deze SC was om de bagger hierheen te brengen zodat de andere KLB topics schoon blijven.
Maar nu komen jullie opeens met 200 regeltjes, wordt het een standaard saaie SC en moeten we 'maar blij zijn dat we een SC in KLB hebben'.
Neem t even op wil je.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar hangen ook camera'sBig brother is watching you, nou jou niet
![]()
Wie vraagt om een ban, kan er een krijgen!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
2 posts achter elkaar, MAG NIET!
BAN!
Jij meent ook dat je de nieuwe ananas bent hequote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef jordeeeh het volgende:
Jongens laten we t gezellig houden
Rellen met mods is mijn nachttaak
Ehm d_b zei nergens dat je niet 2 keer achter elkaar mocht posten, bijdehandjequote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
2 posts achter elkaar, MAG NIET!
BAN!
Ehm nee?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij meent ook dat je de nieuwe ananas bent he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik ben niet de tweede ananas, ik ben de eerste jordeeeh"quote:
Oh dat dacht ik even. Je deed je voor als de nieuwe Godfather hierquote:
Hoezo als de nieuwe Godfatherquote:Op woensdag 17 september 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik even. Je deed je voor als de nieuwe Godfather hier, vandaar mijn vraag.
Testen we toch evenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
Maar hoeveel posts mag je nou maximaal achter elkaar posten?
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Ik ben niet de tweede ananas, ik ben de eerste jordeeeh"
Sorry d_bquote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
) of zouten
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad.
En je avatar doet t niet.
Wat mot je, eikelbijter?quote:
Bij mij doet het ie het gewoon. Je moet je porno downloads ff pauzeren, dan doet ie het wel weer.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef jordeeeh het volgende:
Niet.
Ja dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat mot je, eikelbijter? [ afbeelding ]
maar dan moet ik wachten op a night spend in haleyquote:Op woensdag 17 september 2008 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij doet het ie het gewoon. Je moet je porno downloads ff pauzeren, dan doet ie het wel weer.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo als de nieuwe Godfather
Wtf lul je nu allemaal dan
[KLB Bagger SC #162] Met strenger regime dan Noord-Koreaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #162] Met strenger regime dan Noord-Korea
Fixed.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[KLB Baggervrije SC #162] Met strenger regime dan Noord-Korea
Ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fixed.
Ik heb zelfs een note gekregen_! Dat vind ik dan weer tegen vallen van je, boswachter [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #162] Met strenger regime dan Noord-Korea
Laat je je zo uit het veld slaanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw topic maken?
quote:
Ja dat zal die modjes lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw topic maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |