maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijkequote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat komt altijd goed.
Dat kwam het al op het festival toen we elkaar leerde kennen.
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef gers het volgende:
[..]
maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijke
Genen, en sommigen doen het als konijnen, en tja dan gaat het hard hé.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef gers het volgende:
[..]
maar hoe komt het eigenlijk dat in sommige landen alleen lekkere wijven wonen en in sommige landen alleen lelijke
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef KingOfPop het volgende:
BobbyB post eens Hayden.
Ik denk dat we jou straks niet meer zienquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed.
* Noorsbloed gaat Gta IV maar eens halen.
Tot straks !
Een andere dame dan uit jouw homemade collectie..?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeEr staat al Hayden in de OP.
Truequote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een computer en niet gewoon een typmachine?Mensen die niks van een computer af weten, maar wel van alles wensen. Dingen die helemaal niet kunnen, maar ze willen het wel [ afbeelding ] . Sommige klanten.
Ik ga zo ook maar eens ontbijten.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
Zo maar eens boerenkool, bij gebrek aan beter, gaan eten.
Fok! is me weer eens kankersnel, jongen niet normaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens ontbijten.
Jep jep.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Fok! is me weer eens kankersnel, jongen niet normaal.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een andere dame dan uit jouw homemade collectie..?
Nee, het was een gemeendequote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Even je postcount opkrikken?, ik ook, Jordy krikt iets anders.
Ok, correcte contextquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het was een gemeendeomdat niemand meer reageerde in die 6 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |