Jij hebt de stopwatch erbij gehouden?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef Sackboy het volgende:
TT klopt niet!
En wtf, 7 minuten om een nieuwe te openen![]()
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef Sackboy het volgende:
TT klopt niet!
En wtf, 7 minuten om een nieuwe te openen![]()
Je ziet gelukkig geen tijden bij de postsquote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt de stopwatch erbij gehouden?
Dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkin die 7 minuten heb ik wel 4 plaatjes gezocht, een liedje gezocht, en gekeken of ik de vorige delen nog aan moest passen
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 7 minuten best wel kort eigenlijkin die 7 minuten heb ik wel 4 plaatjes gezocht, een liedje gezocht, en gekeken of ik de vorige delen nog aan moest passen
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
Die 2e foto van hayden vind ik trouwens heel mooi! En wat vinden jullie van de topicsong?
Ik wist dat het je gelukkig zou makenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Gupje het volgende:
Yes ben niet meer de enigste met Herpes!
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat het je gelukkig zou makenik wilde eerst gupje & sackboy in de tt, maar dat vond ik toch weer een beetje zielig voor je
Zoals? Seven nation army kennen we inmiddels al veel te goed namelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze doet daar marilyn manroe na![]()
![]()
topic song gaat wel, er zijn betere van hunnie!
Zeg ben jij niet die urkerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Gupje het volgende:
Yes ben niet meer de enigste met Herpes!
Deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals? Seven nation army kennen we inmiddels al veel te goed namelijk
ik ben 1x in mijn leven uitgeweest op urkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister niet naar die Evil Jordeeeh!
Die 2e ken ik wel, die 1e kan ik niet luisteren want mn geluid doet het niet op youtubequote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld![]()
Of "i just dont know what to do with myself"
Goeiemoggel!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef KingOfPop het volgende:
Goedemorgen mensen!
Havana Club, is uitgestorven tegenwoordig... Wat voor feest dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik ben 1x in mijn leven uitgeweest op urkNaar die toko die ondergrond is ofzo, opzich was het nog wel leuk ook behalve dan dat er ongeveer 5 vechtpartijen waren die avond.
Ik heb door dit sc'en inmiddels al 3012 postsquote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1600op naar de 100.000
![]()
Geen id was gewoon een normale avond. Jaartje of 3 geleden. Ik had toen nog bijna een urkse chick geregeldquote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Havana Club, is uitgestorven tegenwoordig... Wat voor feest dan?
KUSJE?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Whehehe heeft Sackboy herpes ? OMG. PWND
Niet geneukt? meisjes geilen op mensen die absoluut geen Urker spreken, alleen jongens waarderen het niet en dan word het vechten!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id was gewoon een normale avond. Jaartje of 3 geleden. Ik had toen nog bijna een urkse chick geregeld
Inderdaad ja, dat meisje zei dat haar broer hele tijd zat te kijken en dat het verstandig was dat ik niet "te close" werdquote:Op woensdag 17 september 2008 10:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet geneukt? meisjes geilen op mensen die absoluut geen Urker spreken, alleen jongens waarderen het niet en dan word het vechten!
Met Breathtaking gezoendquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat meisje zei dat haar broer hele tijd zat te kijken en dat het verstandig was dat ik niet "te close" werd![]()
![]()
kennelijk had iedereen ook in 2 sec door dat ik niet van urk kwam
Of het was gewoon een hele slecht manier van dat meisje om van mij af te komen
Zou er op reageren maar deed het toch maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, ik heb heul geen herpes
Pics?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.
Herpesvrije lipjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |