He, misschien zijn dat wel de notes die ik heb gehadquote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
Kijk eens Juup, de disclaimer staat er nog in![]()
Krijg ik nu een positieve note?
quote:Op maandag 15 september 2008 17:14 schreef Tabloid het volgende:
Als het toch over Stella/superXmacho gaat mag ik u dan wijzen op onderstaande topics.![]()
raar uiterlijk..
raar uiterlijk 2
Raar uiterlijk 3
Raar uiterlijk #4 - Je kan je behandelen tegen vijver!
Raar uiterlijk #5 - Wachten op superXmacho...
Raar uiterlijk #6 - superXmacho was dronken!
Raar uiterlijk #7 - superXmacho doet vmbo-K
Raar uiterlijk: #7 1/2 - Hoe gaat het met haar?
Ja die heb ik.quote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef Rhythm het volgende:
Heeft iemand dr Hyves al gevonden?
Laat mij dan even iets weten dan post ik 'kanker' in een ander topic om de mods af te leiden.
Mijn avond ga ik dus besteden aan die topics lezenquote:Op maandag 15 september 2008 17:14 schreef Tabloid het volgende:
Als het toch over Stella/superXmacho gaat mag ik u dan wijzen op onderstaande topics.![]()
raar uiterlijk..
raar uiterlijk 2
Raar uiterlijk 3
Raar uiterlijk #4 - Je kan je behandelen tegen vijver!
Raar uiterlijk #5 - Wachten op superXmacho...
Raar uiterlijk #6 - superXmacho was dronken!
Raar uiterlijk #7 - superXmacho doet vmbo-K
Raar uiterlijk: #7 1/2 - Hoe gaat het met haar?
quote:Op maandag 15 september 2008 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn avond ga ik dus besteden aan die topics lezen
Haar email adres staat ook ergens in de reeks.quote:Op maandag 15 september 2008 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier staat al genoeg kanker in:quote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef Rhythm het volgende:
Laat mij dan even iets weten dan post ik 'kanker' in een ander topic om de mods af te leiden.
Hoi markvanrinsum!quote:Op maandag 15 september 2008 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef Rhythm het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Zoek op google gewoon naar superXmacho en dan ben je er zo.quote:Op maandag 15 september 2008 17:16 schreef Rhythm het volgende:
Ik dacht dat het niet zo makkelijk kon zijnquote:Op maandag 15 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Zoek op google gewoon naar superXmacho en dan ben je er zo.
http://fok.9e.nl/viewtopic.php?f=2&t=2quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho heeft ook een eigen forum.
http://fok.9e.nl/index.php?sid=9cf02bae50887a4f49e9dc94a77f45b0
Ik heb er nog maar 4.quote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef appelsjap het volgende:
ik heb 41 notes! Ik wil ook in de notes ranglijst!
Waar heb je het over? Ik heb het net bijgewerktquote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef afcajos het volgende:
Hey sackboy niet om het één of ander hoor, maaaaare... Jij bent een voorstander om vorige topicdelen erin te laten staan, maar vervolgens vergeet je het zelf bij te werken
quote:Op maandag 15 september 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://fok.9e.nl/viewtopic.php?f=2&t=2de puntkaak emoticon
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho heeft ook een eigen forum.
http://fok.9e.nl/index.php?sid=9cf02bae50887a4f49e9dc94a77f45b0
quote:
heb mijn ava verandertquote:Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond hem niet grappig. Ik was hier eerder. (en ik weet ook niet hoe ik nog een plaatje in mijn ava doe, om hem over te laten gaan enzo
)
Ik vond je vorige plaatje wel mooier, puur ook omdat ik oud logo mooier vind.quote:
Is die hij nu heeft het nieuwe logo dan? Die heeft Ajax toch al fucking lang?quote:Op maandag 15 september 2008 17:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vond je vorige plaatje wel mooier, puur ook omdat ik oud logo mooier vind.
Mja t blijven nerds eh, hier in de SCquote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nu BT weg is gaat ineens iedereen achter stella aan
quote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is die hij nu heeft het nieuwe logo dan? Die heeft Ajax toch al fucking lang?
Die quote in jouw sig. Echt, ik lig dubbel hierquote:Op maandag 15 september 2008 17:31 schreef Daniane het volgende:
Heee. leeft Stella hier verder? Ik heb d'r al lang niet gezien
wie de neuk is stellanaal?quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja t blijven nerds eh, hier in de SC
Juist jaquote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Maar dan is het toch nog steeds "het nieuwe logo"
superXmacho. Wel erbij blijven jos.quote:
Volgens mij maken ze haar alleen belachelijk hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
Nu BT weg is gaat ineens iedereen achter stella aan
Excuseer, het gaat ook allemaal te snel voor mijquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
superXmacho. Wel erbij blijven jos.
Ik ken haar ook alleen als puntkin hoorquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
superXmacho. Wel erbij blijven jos.
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zoquote:
je kent stella toch welquote:
Dat hoop ik maar.quote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze haar alleen belachelijk hoor.
Het 'nieuwe' logo is toch mooier.quote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zo![]()
http://www.ajaxlogo.nl/
Oude logoquote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja aidsmongool, de meeste ajaxsupporters willen het oude logo terug. Daarom noem je het zo![]()
http://www.ajaxlogo.nl/
Nietesquote:Op maandag 15 september 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het 'nieuwe' logo is toch mooier.
Ga er niet op in man, die snordy probeert weer te rellenquote:
Ja want een logo heeft ook echt met verstand van voetbal te makenquote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga er niet op in man, die snordy probeert weer te rellenWat heeft hij nou verstand van voetbal
Nouja, als je al niet weet dat dat het nieuwe logo is dan is het mij wel duidelijk jaquote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga er niet op in man, die snordy probeert weer te rellenWat heeft hij nou verstand van voetbal
goedeavond broekpalingquote:
Oké, laatste (trouwens een inkoppertje)quote:Op maandag 15 september 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want een logo heeft ook echt met verstand van voetbal te maken
quote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef Rhythm het volgende:
En op pagina 4 ook een exemplaar [ afbeelding ].
Dit topic krijgt 4 Stella's.
![]()
![]()
Ik drijf door.
Waarom zou je in godsnaam het nieuwe logo mooier vinden? dat ding straalt toch geen fuck uit. Een paar lijntjes en dat was het wel.quote:Op maandag 15 september 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want een logo heeft ook echt met verstand van voetbal te maken
Ik vind je anders best grappigquote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef Rhythm het volgende:
En op pagina 4 ook een exemplaar [ afbeelding ].
Dit topic krijgt 4 Stella's.
![]()
![]()
Ik drijf door.
Sorry het spijt onsquote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben nog 14 minuten aan middag te gaan hoor.
In plaats van het teken waar het gezicht in zit waar Ajax van is afgeleid, en dat een mooie geschiedenis verteld (zowel van Ajax als de god), waarmee Ajax alles heeft meegemaakt. Dat meer dan 11 lijntjes is, een logo anders dan alle anderen. Niet abstract, maar een vol gezicht (wat Ajax dan toch ook betekend).quote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam het nieuwe logo mooier vinden? dat ding straalt toch geen fuck uit. Een paar lijntjes en dat was het wel.
Of het vlaggetje van psvquote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
Al is het nieuwe logo uiteraard nog steeds 100x mooier dan het kakkerlakkenlogo
Waar hoor je mij zeggen dat ik wel verstand van voetbal heb?quote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oké, laatste (trouwens een inkoppertje): Als de verandering van het logo langs je heen is gegaan (wat toch wel 1 van de meest ingrijpende veranderingen was afgelopen 20 jaar), dan weet jij niet veel over voetbal
Waarom is een levensvraag.quote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam het nieuwe logo mooier vinden? dat ding straalt toch geen fuck uit. Een paar lijntjes en dat was het wel.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
Deze vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Van welke voetbalclub is die?
Je zei geen ja, dus ga ik uit van neequote:Op maandag 15 september 2008 17:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat ik wel verstand van voetbal heb?
quote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
Deze vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Niet t geval dusquote:Op maandag 15 september 2008 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zei geen ja, dus ga ik uit van nee
quote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik eten, om vervolgens de training te verkloten
EN ALS GIJ GEEN VERSTAND HEBT VAN VOETBAL, PRAAT DAN OOK NIET OVER VOETBALquote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet t geval dusVoetbal kan me dan ook geen reet interesseren
Ik had het er alleen over dat ik het nieuwe logo mooier vond, jullie begonnen gelijk over verstand van voetbal hebben
eet smakerlijk en suc6 met training verklotenquote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik eten, om vervolgens de training te verkloten
quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat ik niet kan PS'en.
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk het thema en waar gaat het over
Fenerbahçe Spor Kulübüquote:Op maandag 15 september 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
Deze vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat ik niet kan PS'en.
[ afbeelding ]
Ik praat ook helegaar niet over voetbalquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN ALS GIJ GEEN VERSTAND HEBT VAN VOETBAL, PRAAT DAN OOK NIET OVER VOETBAL
Oh die.quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dacht van Dnjepr Dnjepropetrovsk.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik praat ook helegaar niet over voetbal!
Voetbalquote:
Voetbal spelen is nog leukerquote:Op maandag 15 september 2008 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voetbal
Wel leuk om te kijken though
Op t voetbalveld dan
Ehm nee.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal spelen is nog leuker [ afbeelding ].
Hey jij daar ..quote:Op maandag 15 september 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Hoi afcajos, Om 24 uur (13-09) is onze buurman (Nico) 50 jaar geworden, en willen hem verrassen met een mega bel-bom......dus onze vraag is of jullie hem allemaal even willen bellen en als hij opneemt alleen feliciteren en dan weer ophangen!!!!!! Zijn nummer is 06-42 74 31 18. we hopen op zoveel mogelijk medewerking!!!!!!! gr TwilightSTAFF
quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Voetbal spelen is nog leuker [ afbeelding ].
Goed ook dat je t nummer hier neer zetquote:Op maandag 15 september 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Hoi afcajos, Om 24 uur (13-09) is onze buurman (Nico) 50 jaar geworden, en willen hem verrassen met een mega bel-bom......dus onze vraag is of jullie hem allemaal even willen bellen en als hij opneemt alleen feliciteren en dan weer ophangen!!!!!! Zijn nummer is 06-42 74 31 18. we hopen op zoveel mogelijk medewerking!!!!!!! gr TwilightSTAFF
heb geen plaatjes van stellaquote:Op maandag 15 september 2008 18:13 schreef postmortum het volgende:
kan ff hier de plaatjes van Stella posten , ik heb geen zin om 7 topics na te kijken
06-1234567quote:Op maandag 15 september 2008 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed ook dat je t nummer hier neer zetZal ie blij mee zijn.
geen telefoonnummers posten markquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey jij daar ..
twilight Nzb'er !!
Pannekoeken met shoarmaquote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef markvanrinsum het volgende:
niemand meer online ?
altijd hequote:
wtfquote:
Ook hoorquote:
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef gers het volgende:
wat is eigenlijk het thema en waar gaat het over
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Gehaktballen van mams lekkerder.quote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Gupje het volgende:
die kant-en-klaar gehaktbal van c1000 is mega lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SuperXmacho (die met die puntkaak) heet irl Stella, en werd door meerdere mensen een kankernazi bevonden. Maar die verwoording vinden Ome Juup en Tante Biogarde niet zo netjes, dus moeten we het anders formuleren. Verder wilde ze roze plukjes in haar haar, dus heeft BobbieBee dat voor haar geregeld, zie foto in de OP.
Dat is zo ongeveer het thema.
Jaaa, nu laat je me twijfelen want die zijn ook mega. Maar die van de c1000 die ik nu voor me heb is ook lekker dus.....quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
wat ga je eten ?quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gehaktballen van mams lekkerder.
Ik ben eten
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
waarom werd ze kankernazi genoemd ?
quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
Omdat ze met haar dronken kop iets poste als in :quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
Kijk maar uit, hangt die Nazi hier nog rond? The big-opper-NSB'ers (Juup&Biogarde) are watching you.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Fortuna FTW!quote:Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
FSC HOOLIGANZ JEWAIDS!
Eredivisie is voor paupers , 1ste divisie is voor Bazen
quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Rhythm het volgende:
Hoe werd [ afbeelding ] nou genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
editquote:Op maandag 15 september 2008 19:02 schreef afcajos het volgende:
Bah, teveel gegeten. Straks met buikpijn trainen
Geen idee. Mag ik een klinker kopen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef Rhythm het volgende:
Hoe werd [ afbeelding ] nou genoemd?
Haha ik denk oh blijft rustig.. opeens rockquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ik denk oh blijft rustig.. opeens rock
Ik heb me toch een volle buikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Vikingmetal ftwquote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
* Noorsbloed houd van metal !
Jij hebt niet opgelet. Het is huilen bijquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geen idee. Mag ik een klinker kopen?
GMM 2007 polainse in Marquee1quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Noorsbloed het volgende:
! Korpliklaani !
Yay !
7 November weer live zien
Dudequote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
GMM 2007 polainse in Marquee1![]()
ja ik ook dusquote:
hehehe ..quote:
We zullen het proberen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
Ik ga er vandoor, niet teveel spammen he
Op een rode kruis?quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vinden dat ik op hem lijk
quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vinden dat ik op hem lijk.
Ik heb dan ook een geweldig innerlijk enzoquote:
Pics van uzelf?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Ze zeggen dat ik hier op lijk
[ afbeelding ]
Geef nou maar toe dat je hier op lijkt:quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Ze zeggen dat ik hier op lijk
[ afbeelding ]
Ze zeggen dat dit mijn broertje is.quote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef Tabloid het volgende:
Ze zeggen dat dit mijn papa en mama zijn.![]()
[ afbeelding ]
Daar moet je dan blij mee zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit mijn broertje is.
[ afbeelding ]
Nee, want ik had vrouwlijke trekjes.quote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je hier op lijkt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want ik had vrouwlijke trekjes.![]()
Ow, wacht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 19:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elke keer als ik die foto zie, dan rebelleert mijn maag
quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan post ik het wel.
Foto van Danique:
[ afbeelding ]
Ik heb lekker de echte foto van haar.quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan post ik het wel.
Foto van Danique:
[ afbeelding ]
Klopt. Iedereen wordt nu gebanned.quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef KingOfPop het volgende:
HEy, je mocht toch geen pics van elkaar hier neer zetten!
heb me zelf nog niet echt voorbij zien komenquote:Op maandag 15 september 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen wordt nu gebanned.
Ze woont overigens wel in Noord-Brabantquote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb nooit gezegd welke Danique.
Maar die is eigenlijk best hot bij nader inzien en ik heb dr pf @@@@!!!![]()
Voor dat ik een ban krijg.quote:Op maandag 15 september 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen wordt nu gebanned.
Oké maandban.quote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Voor dat ik een ban krijg.![]()
[ afbeelding ]
Goed topic.quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan post ik het wel.
Foto van Danique:
[ afbeelding ]
Van mijn vriendin dan?quote:Op maandag 15 september 2008 19:40 schreef KingOfPop het volgende:
HEy, je mocht toch geen pics van elkaar hier neer zetten!
Welke stinkt erger: De paling van Jan Smit of de mossel van Yolanthe?quote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Voor dat ik een ban krijg.![]()
[ afbeelding ]
50/50quote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Welke stinkt erger: De paling van Jan Smit of de mossel van Yolanthe?
Is ze nog vrij?quote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mijn vriendin dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Welke stinkt erger: De paling van Jan Smit of de mossel van Yolanthe?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk de mossel van Yolanthe als de paling van Jan erin is geweest.
Haha, jij heet Jorisquote:Op maandag 15 september 2008 19:46 schreef Rhythm het volgende:
J. People adore you
O. Awesome kisser
R. Fucking crazy
I. You are great in bed.
S. Easy to fall in love with
HET KLOPT @@ omg einzeE@@1!!!
Welk deel van "mijn vriendin" snap je niet?quote:
Wel veel GMTA momenten vandaagquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "mijn vriendin"
GMTAquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke deel van "mijn vriendin" snap je niet?
Ik hoop voor jou dat het niet waar is!quote:Op maandag 15 september 2008 19:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ze vinden dat ik op deze jongen lijk
[ afbeelding ].
Ik heb zoeen magische-telekinetische-frikandel-gedachtelezings-voorspel gaven jewaids.quote:
Ik hoop het ookquote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het niet waar is!
quote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie gaat er koffie voor mij halen ?
Ze lijkt er inderdaad opquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef Rhythm het volgende:
Waarom lijkt [ afbeelding ] op Jan Vayne?
[ afbeelding ]________________!
Vraag Stella maar.quote:Op maandag 15 september 2008 19:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie gaat er koffie voor mij halen ?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kap eens een keer met je koffie-gejank.
Hihiquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef Rhythm het volgende:
Waarom lijkt [ afbeelding ] op Jan Vayne?
[ afbeelding ]________________!
Dacht dat jij vrouwelijk was, maar zie nu dat je vrouwe gevoelens had van binnen... dit verklaart allesquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk deel van "mijn vriendin" snap je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |