quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.![]()
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
[ afbeelding ]
En wat vinden julie van de combinatie?
''Raar Uiterlijk'' archief:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[ Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden? ]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Daniane het volgende:
Heeeuy.
heb ik alle lol gemist gisterenavond. damn.Ja ze had maarliefst zes dagen een tepelpiercing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Daniane het volgende:
Heeeuy.
heb ik alle lol gemist gisterenavond. damn.Join the club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The first casualty of war is innocence'
Kan je toch terug lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jahwol wij hebben de pret gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt ons niet zielig, maar ongelukkig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jahwol wij hebben de pret gemist.
Haar hoofd is al op Onur geshoptquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
SuperXmacho Ist Macho.
Ik zou bijna Baas Onur erop shoppen
Dan zijn we ongelukkigquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat maakt ons niet zielig, maar ongelukkig.![]()
Ik weiger zielig genoemd te worden en het te accepteren.
Uhh nee...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Goedemiddag alweer.![]()
Jij was er gisteravond bij dus weet jij de hyves van superXmacho?
quote:
Alleen superXmacho kan dat goedmaken.quote:
Ik was er lekker wel bijquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alleen superXmacho kan dat goedmaken.
Wat zijn we laag gezonken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |