Blijf gewoon hier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef superXmacho het volgende:
Ik mag lkkr als eerste posten.. sal wel wat minder reageren want ga besig met me eigen forum
Vast Invisionfree.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef drummerdude het volgende:
Niet zo moeilijk, onderwerp uitkiezen, free+forum googelen en inbouwen, of codeer je zelf? Op een eigen domein?
Met die typefouten ontwerpen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef drummerdude het volgende:
Niet zo moeilijk, onderwerp uitkiezen, free+forum googelen en inbouwen, of codeer je zelf? Op een eigen domein?
Vet man..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het begin is der al..
ga nog besig met de rest
hebben we 2 leden kunnen we lkkr met elkaar praten:Pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je eigen forum, daar zou ik maar wat graag lid van worden zeg! Jottum!
Taalbestanden niet vergeten te bewerken om het aan je eigen stijl aan te passenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het begin is der al..
ga nog besig met de rest
Het gaat KOF-CHIN heten heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vet man..
Gaat hij succesvol worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |