Dat had ik met mn RB, toen ik hem uit mn klauwen liet vallenquote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Renzoku het volgende:
LB stopte opeens met werken en laat dat nou net de knop zijn die ik altijd gebruik in PES.
Breng hem dan gewoon naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Hun zijn er voor verantwoordelijk dat het gemaakt wordt.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef Renzoku het volgende:
Ik heb trouwens gewoon nog garantie.
Omdat je dan een pimp bent.quote:Op maandag 15 september 2008 10:41 schreef Renzoku het volgende:
Ik zie alleen niet in waarom Xbox mijn verzendkosten niet vergoed, terwijl ze dit wel doen als je in het bezit bent van een 360.
Gamen?quote:Op maandag 15 september 2008 10:42 schreef JortK het volgende:
WTF moet je met een Xbox controller op je PC
Wat fliepke zegt.quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat had ik met mn RB, toen ik hem uit mn klauwen liet vallen.
Overigens moet je gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt, want daar moeten ze dat ook afhandelen
Ga ik zo bellen naar bol.comquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat had ik met mn RB, toen ik hem uit mn klauwen liet vallen.
Overigens moet je gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt, want daar moeten ze dat ook afhandelen
Ze zijn alleen goed voor mensen die een 360 hebben en niet voor mensen zoals ik.quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Jordi_B het volgende:
Microsoft klantenservice is juist de beste. Toen mijn 360 naar de kloten ging had ik een week later een nieuwe, zonder wat te betalen
Als ze het bij één iemand toelaten, bellen de volgende dag een hele hoop mensen met een niet werkende xbox 360 controller. Dat snap je toch ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ze zijn alleen goed voor mensen die een 360 hebben en niet voor mensen zoals ik.
Ja 100% zeker Tsjechië, maar ik heb goed nieuws Xbox belde en zeiden dat ik het maar moest opsturen naar bol.com .quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ze het bij één iemand toelaten, bellen de volgende dag een hele hoop mensen met een niet werkende xbox 360 controller. Dat snap je toch ook wel.
En weet je zeker dat ie naar Tjechie moet?. Voorheen was dat namelijk 'gewoon' Duitsland.
Wat een vage support is het geworden mênquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ja 100% zeker Tsjechië, maar ik heb goed nieuws Xbox belde en zeiden dat ik het maar moest opsturen naar bol.com .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |