Maar dit maakt veel goed. Wat een geil wijf is het toch.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:17 schreef Sackboy het volgende:
Hey er is tot op Hayden nog geen heden in dit topic gepost.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
Maar dit maakt veel goed. Wat een geil wijf is het toch.
Jij hoeft haar ook niet te doenquote:
Ik heb niks tegen Onur, maar die semi naakt foto's hoeven niet van mij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:20 schreef Sackboy het volgende:
Wat heeft iedereen nu opeens tegen Onur? Haters![]()
Onur is een baas
Schoolquote:
Gelukkig, ik val nl. niet op dames.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Jij hoeft haar ook niet te doendoe ik wel voor je
![]()
Ik weetz, ik moet nog wat papieren halen anders word ik kansloos.quote:
ghehe iedereen die hier post is gedoemd kansloos te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weetz, ik moet nog wat papieren halen anders word ik kansloos.
Jij weet echt niet wat je wil he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig, ik val nl. niet op dames.
Dus jij gaat ook nooit naar het strand of naar het zwembad, 'omdat je daar mannen met ontbloot bovenlijf tegen zou kunnen komen'?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Onur, maar die semi naakt foto's hoeven niet van mij.
Hoe post je thumbnails?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Hey, er is nog geen Hilary gepost in dit topic.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Vanaf nu post ik enkel thumbnails met links naar de HQ's.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Nee, dat zeg ik niet, ik verwacht in een topic waarin voornamelijk HQ babes worden gepost geen foto's van liliputters met ontbloot bovenlijf en al helemaal niet in de OP waar ik iedere keer langs moet scrollenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook nooit naar het strand of naar het zwembad, 'omdat je daar mannen met ontbloot bovenlijf tegen zou kunnen komen'?
Bij photobucket zit dat er standaard inquote:
Je bent gezakt voor het bazenexamen. Onur is diep teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik verwacht in een topic waarin voornamelijk HQ babes worden gepost geen foto's van liliputters met ontbloot bovenlijf en al helemaal niet in de OP waar ik iedere keer langs moet scrollen![]()
Boeiend ik ben al geslaagd voor het Hayden, Haley, en Hilary examen. Nu jij weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor het bazenexamen. Onur is diep teleurgesteld in je.
nee man, gewoon in een keer groot. Anders moeten wij speciaal klikken om het te kunnen zien. Liever gewoon relaxt naar beneden scrollen en die picca's zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig, die lagen vannacht alledrie bij mij in bed. Straks nog ff 1x er overheen en dan breng ik ze weer naar Schiphol.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend ik ben al geslaagd voor het Hayden, Haley, en Hilary examen. Nu jij weer
Hoe kan dat nou? Haley lag vanach bij mij in bed. Hayden kan wel, die heb ik gister het huis uit geschopt. Moest je haar weer ontmaagden trouwens?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toevallig, die lagen vannacht alledrie bij mij in bed. Straks nog ff 1x er overheen en dan breng ik ze weer naar Schiphol.
Ik vond er in de HMH niet zo veel aan, beetje te soft en te stijfquote:
Nee, want het scrolled lekkerder zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
nee man, gewoon in een keer groot. Anders moeten wij speciaal klikken om het te kunnen zien. Liever gewoon relaxt naar beneden scrollen en die picca's zien
Ik vond dit een bagger concert, itt de vorige twee. Dat waren echt rock concerten, nu was het gewoon een kut show. Zelfs Losing Grip heeft ze om zeep geholpen en ze deed bijna alleen maar die Mickey Mouse nummers. Ik had wel meer oudere nummers willen horen zoals Who Knows, Together, Nobody's Home etc.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond er in de HMH niet zo veel aan, beetje te soft en te stijf
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Haley lag vanach bij mij in bed. Hayden kan wel, die heb ik gister het huis uit geschopt. Moest je haar weer ontmaagden trouwens?
Ach, zij word ook oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond dit een bagger concert, itt de vorige twee. Dat waren echt rock concerten, nu was het gewoon een kut show. Zelfs Losing Grip heeft ze om zeep geholpen en ze deed bijna alleen maar die Mickey Mouse nummers. Ik had wel meer oudere nummers willen horen zoals Who Knows, Together, Nobody's Home etc.
Ja, en je zou dan juist denken dat de muziek wat volwassener werd, maar het klinkt zo kinderachtig.quote:
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en je zou dan juist denken dat de muziek wat volwassener werd, maar het klinkt zo kinderachtig.
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.
Girlfriend was een tijdje populair geweest, maar meer was niet echt uitgekomen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?
Nah k vind Cisco niks aan, misschien omdat ik het nooit echt gedaan hebquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cisco is goed hoor![]()
Rapmuziek op school horen is kudt
Microsoftquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k vind Cisco niks aan, misschien omdat ik het nooit echt gedaan heb
Of omdat ik later die kant niet op wil
Nou, ik vond haar oudere nummers echt veel volwassener klinken. In haar gedrag was ze wel kinderachtig, maar ja, ze was toen ook nog jong.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.
In NL niet echt nee. Zulke muziek is meer populair in de Aziatische landen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?
Wat?quote:
Vista met server functionaliteitquote:
Mwah, valt mee hoor, dit is in tegenstelling tot Vista wèl stabiel en snel.quote:
Want Vista is niet stabiel en snel? Als je al die grafische shit uit zet en al die andere onnodige functies is Vista ook prima werkbaar hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hoor, dit is in tegenstelling tot Vista wèl stabiel en snel.
Hoezo dacht je dat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht dat Bio zou stoppen als mod? Nederland
Mwah, het heeft tè hoge systeemeisen. En out-of-the-box is het dus niet te doen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want Vista is niet stabiel en snel? Als je al die grafische shit uit zet en al die andere onnodige functies is Vista ook prima werkbaar hoorServer 2008 is gewoon Vista, met precies diezelfde dingen uitgeschakeld maar met server functies erin
Dat riep iedereen hiero.quote:
Dat was een gerucht jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht dat Bio zou stoppen als mod? Nederland
Ja, maar als je die rotzooi allemaal uitschakelt, draait het prima op een oudere PC.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, het heeft tè hoge systeemeisen.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was een gerucht jais allang tegengesproken door remlof, in de SC die hij geopend heeft.
Dirkh daarentegen is wel echt FA geworden.quote:
Bio is een goede mod hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:35 schreef McFearless het volgende:
Mogge.
HIHIHI!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef afcajos het volgende:
JORDDDDDEEEHH nog 1 nachtje slapen en dan BBQ met jonge chicks
Lijkt me een strak plan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:42 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik wat mixdrankjes meeneem om die smaatjes dronken te voeren
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.
Komt jouw zusje ook nog?
Mooizoquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja![]()
Leonie vroeg of ze ook kwam.
Jouw zusje dan?
Gaat naar stage gij luie dikzak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef afcajos het volgende:
Nu op veronica: narcotic - liquido
TUTUTUTUTUTUTUTUTU!!!
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef afcajos het volgende:
Thanks, Leuk voor de kids!
Ben ik, vrij rustig weetzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gaat naar stage gij luie dikzak.
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.
Voor jou geen water meer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
De hoeren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampen![]()
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
internetzradiozzzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah nice, en gewoon tv'tje erbij?
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Dat is toch vrij normaal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal?
Polenbier.
Hayden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef afcajos het volgende:
Anders gaat iemand even hayden posten
Haydenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef afcajos het volgende:
Anders gaat iemand even hayden posten
Ik heb jaren in 413 gezeten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
Godver ik moet tegen even een klacht plaatsen hier.
Ik sta godverdomme nu al 2 en een half jaar ingeschreven voor 3 seizoenskaarten bij ajax in een cheapass vak ( 414 voor de kenners) En telkens bel ik 1 dag te laat waardoor er enkel nog maar 3 stoelen naast elkaar zijn op vakken van 400 per jaar![]()
Heb wel een keer voor een half seizoen seizoenskaart gehad maar die kon weer niet verlengt worden ofzo![]()
ik wil gewoon 3 stoelen naast elkaar, 2e ring achter doel voor 190 per jaar. Wat een gekanker om dat te regelen
Wat is een Hayden?quote:
Nu niet meer dan?quote:
Ik heb zo m'n contacten, nu betaal ik bijna nooit voor me kaartje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
Dat gekut met telkens kaartjes kopen is ook irritant.
Opzich kan ik 400 per jaar wel betalen, maar ik ben dan ook nog minimaal 30 euro per zondag uit aan bus/trein/bier kosten
Dit is Haydenquote:
handigquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n contacten, nu betaal ik bijna nooit voor me kaartje.
Ja, is wel gaaf. Ik ga over drie weken met een paar maten in Birmingham naar Aston Villa - Sunderland.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
handigof zit je op de lange zijde tussen de bobo's
![]()
![]()
Ik wil dit seizoen eigenlijk een paar keer naar het buitenland als ajax bijvoorbeeld in Duitsland ergens speelt. Gewoon met paar maten met trein erheen en dan zien we daar wel of we het stadion wel of niet inkomen
hehe, nou dan ga ik ook maar solliciteren als watervuller bij ajax ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, is wel gaaf. Ik ga over drie weken met een paar maten in Birmingham naar Aston Villa - Sunderland.![]()
Maar een van m'n beste vrienden heeft tien jaar bij Ajax gevoetbald, dit jaar niet meer, maar hij kreeg evengoed twee seizoenskaarten thuis._! Dus daar ga ik nu op heen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
hehe, nou dan ga ik ook maar solliciteren als watervuller bij ajax ofzo
je plaatje werkt niet, maar ik zie aan de link al wat je bedoeltquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef Juup© het volgende:
Beste Sackgirl,
Lastig die edit mogelijkheden en dan het verkeerde knopje aanklikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:58 schreef afcajos het volgende:
KLASSE JUUP!_!
Ow, ninjaedit van juuup, hij had die OP als post hier geplaatst![]()
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef Juup© het volgende:
OP aangepast.
Beste Sackgirl, ik had niet voor niets aangegeven dat de disclaimer erin moest blijven staan. Heel simpel, halen jullie eruit wat wij als regelgevening erin hebben geplaatst, dan edit ik de OP en zet het standaard WIKI gebeuren erin. Plaatjes van Onur zijn nu ook weg, omdat ik niet de OP aan ga passen. Pech gehad.
?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
Juup, leuk hoor al die meldingen in de OP, maar die disclaimer neemt nu al meer dan de helft van de OP in.
Je kan het ook best in 3 of 4 regeltjes zetten. Alsof iemand die lange verhalen gaat zitten lezen..
Wellicht quote tags weg en alles in [small] tags.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:
[..]
?
voor TOP kan je zo seizoenskaarten krijgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
Godver ik moet tegen even een klacht plaatsen hier.
Ik sta godverdomme nu al 2 en een half jaar ingeschreven voor 3 seizoenskaarten bij ajax in een cheapass vak ( 414 voor de kenners) En telkens bel ik 1 dag te laat waardoor er enkel nog maar 3 stoelen naast elkaar zijn op vakken van 400 per jaar![]()
Heb wel een keer voor een half seizoen seizoenskaart gehad maar die kon weer niet verlengt worden ofzo![]()
ik wil gewoon 3 stoelen naast elkaar, 2e ring achter doel voor 190 per jaar. Wat een gekanker om dat te regelen
Blijkbaar is het nodig om alles zo uitgebreid mogelijk te omschrijven, omdat er anders telkens vragen komen van niet al te heldere lichten in deze topicreeks waarom iets wel of niet mag. Vandaar de grote en uitgebreide Disclamer e.d.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:
[..]
?
01. 411 jordeeehquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, ik had vandaag mijn record. Laat eens zien dat ik meer posts dan tong80 had
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker zo'n disclaimer
Zijn er dan zoveel huilies die er niet mee om kunnen gaan?
In dit topic niet nee. In de reeks vanaf deel 1 of 2quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
Maar onderschat die rol nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks. [ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt worden enzo, en een sociaal leven enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks. [ afbeelding ]
Viespeuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
photobucket is echt flauw, er zijn keiveel ploatjes verwijderdPreutse hypocriete Amerikanen
Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.quote:
Als je nou Miley + pedobear had, had ie er nog wel opgestaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.
Het is gebleken dat meerdere personen het vertikken om de Policy e.d. te lezen en telkens komen zeuren waarom iets wel of niet mag. En om te voorkomen dat de reeks op een gegeven moment gesloten moet worden vanwege het domme en vaak bewuste overtreden van de Policy heb ik het op deze manier gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Juicyhil het volgende:
Maar waarom staat die disclaimer er, er zijn toch ook algemene voorwaarden en de policy?
Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef Sackboy het volgende:
Ach dat kan toch veel korter.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Ik heb alle dubbele en onzinnige informatie verwijderd en het belangrijkste overgelaten, en zo dat de regels in 1 oogopslag duidelijk zijn. Dan leest misschien iemand het nog.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).
F5-en?quote:
Moet jij weten, jouw risico.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb alle dubbele en onzinnige informatie verwijderd en het belangrijkste overgelaten, en zo dat de regels in 1 oogopslag duidelijk zijn. Dan leest misschien iemand het nog.
Maar goed, als jij een disclaimer wil die niemand leest.
Ik haal hem toch lekker weg als ik een nieuw deel open![]()
En naar mijn mening zou het erg jammer zijn dat deze gezellige reeks weg moet omdat een stelletje minkukels het niet nodig vind om zich aan de regeltjes te houden of gewoon tegendraads zijn. Sowieso snap ik niet waarom het openen van een nieuw topic iedere keer zo'n probleem moet zijn en als het echt te moeilijk word kun je ook gewoon PMen oid of hem zelf openen als het je te lang duurt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef Juup© het volgende:
De discussie over het wel of niet opdoeken van deze reeks is al eerder gevoerd dus daar begin ik nu niet meer aan, maar mijn mening is duidelijk "hanteer de Policy of de boel gaat dicht".
Nee, dan hadden ze meteen mijn account gesloten. Mileyquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je nou Miley + pedobear had, had ie er nog wel opgestaan.
Inderdaad, het kan hier best gezellig en leuk zijn. Het is alleen jammer dat sommige personen constant de grenzen aan het opzoeken zijn en proberen deze op te rekken. De rek is er nu uit en de regels zijn duidelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En naar mijn mening zou het erg jammer zijn dat deze gezellige reeks weg moet omdat een stelletje minkukels het niet nodig vind om zich aan de regeltjes te houden of gewoon tegendraads zijn. Sowieso snap ik niet waarom het openen van een nieuw topic iedere keer zo'n probleem moet zijn en als het echt te moeilijk word kun je ook gewoon PMen oid of hem zelf openen als het je te lang duurt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze meteen mijn account gesloten. Miley
Ja, ik (en sackboy ook geloof ik) hebben al een aantal keren alle links bijgewerkt, maar o.a. PK vertikt het gewoon om de links bij te werken. prima, maar ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
Fijn ook dat er op een paar na niemand de vorige topics bijhoudt.
Staat nu nog op 122
Tjaquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
Fijn ook dat er op een paar na niemand de vorige topics bijhoudt.
Staat nu nog op 122
Ik wist niet dat je zo kinky was...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik (en sackboy ook geloof ik) hebben al een aantal keren alle links bijgewerkt, maar o.a. PK vertikt het gewoon om de links bij te werken. prima, maar ik ben er klaar mee.
En dat moet ook niet nodig zijn. Mag aannemen dat de meeste hier toch wel oud en wijs genoeg zijn om te weten wat wel en niet kan. Sorry dat ik het zeg, maar de modjes en FA's zijn erg flexibel geweest in deze reeks mbt de regeltjes, dus dat ze het een keertje genoeg vinden kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan hier best gezellig en leuk zijn. Het is alleen jammer dat sommige personen constant de grenzen aan het opzoeken zijn en proberen deze op te rekken. De rek is er nu uit en de regels zijn duidelijk.
Wij blijven geen politieagentje/kinderjuffrouw spelen.
Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja
Om de OP kleiner te maken zoals Sackboy aangeeft, kunnen ook de verwijzingen naar de vorige topics weggehaald wordenIs maar een idee
Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:39 schreef BobbyB het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar de modjes en FA's zijn erg flexibel geweest in deze reeks mbt de regeltjes, dus dat ze het een keertje genoeg vinden kan ik me ook wel voorstellen.
Ik vind dat ze moeten blijvenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?
Ach, die links nemen nu ook weer niet zoveel ruimte in. Laat de OP maar lekker zoals die nu isquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?
Eens, dat kan altijd natuurlijk. Maar los het zelf op vind ik, bent oud en wijs genoeg. Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.
Sommige wel ja, maar ik vind (tenminste, dat is mijn ervaring) geld niet voor de KLB modjes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.
Inderdaad, kappen met al het gezeik en terug naar quality posts!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, dat kan altijd natuurlijk. Maar los het zelf op vind ik, bent oud en wijs genoeg. Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hier
Dat mocht je voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef Juup© het volgende:
Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hier
Nou, ik deel inderdaad ook wel de mening dat de disclaimer van Sackboy prettiger leest en overzichtelijker is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil heus niet tegendraads zijn ofzo hoor, maar dan moeten de mods ook eens leren dingen aan te nemen van de users en niet doen alsof hun eigen visie altijd de beste is. De huidige disclaimer is compleet nutteloos want niemand gaat hem helemaal lezen.
Is er iemand die uberhaupt ooit een disclaimer heeft gelezen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil heus niet tegendraads zijn ofzo hoor, maar dan moeten de mods ook eens leren dingen aan te nemen van de users en niet doen alsof hun eigen visie altijd de beste is. De huidige disclaimer is compleet nutteloos want niemand gaat hem helemaal lezen.
ik heb de disclaimer wl een x gelezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is er iemand die uberhaupt ooit een disclaimer heeft gelezen?
Verveelde je je zo erg?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik heb de disclaimer wl een x gelezen
Iedereen die hier post als het goed is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is er iemand die uberhaupt ooit een disclaimer heeft gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Hoax!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef afcajos het volgende:
jordy . says:
zal ik mezelf aftrekken, en als ik klaar kom richting m'n zusje dr kamer lopen en haar onderspuiten?
waor ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR UUR EN DAN SMAAAAAAAAAAAAAAAATJES HOSSELEN
Ennnn jij bent?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef kraakhelder het volgende:
zullen we het weer over zeeegels houden ipv de baas?
veel smaaaaaaaaaatjes daar?quote:
Valt meequote:
vertrouwd kan ook best lekkah zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Valt meeVaak dezelfde, maar wie weet vers bloed!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef gers het volgende:
jordy . says:
gers, zet eens dit neer in de SC:
ALS JE EEN ZWART HERTJE BENT DAN GA JE GODVERDOMME NAAR DE ZWARTE HERTJES BBQ, KANKERLUL
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
Vorige week vrijdag waren er iets van 20 piemels en 2 wijven![]()
Toen kwam er een spang smaatje binnen om enkel ff te pissen, iedereen werd gekHet is dat het aan het begin van de avond was en dus nog niet zoveel bier op had maar anders werd er zeker ingezet:"DAAR MOET EEN PIEMEL IN!'
tss haten = verlatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef gers het volgende:
boh gek ik ga naar de lesgers en KLB SC NTB WJNMK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
je bent zelf een kudtkloonquote:
Succesquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef gers het volgende:
boh gek ik ga naar de lesgers en KLB SC NTB WJNMK
quote:
Nvmquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Behangplakker plakken we even achter het behang, want voetbal bespreken op het forum blijkt te stressvol voor 'm.
(Snappie, behangplakker, achter het behang?!.
.
.)
JATOCH.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
ZH-HOOLIGANS!! ZH-HOOLIGANS!!!
ZWARTE HERTJES CAN'T BE STOPPED!
Goed, met jou?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Dudes/dudettes![]()
Hoe is het met jullie?
Heyquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Dudes/dudettes![]()
Hoe is het met jullie?
Goed ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
HeyGoed, bijna weekend he
![]()
Met u?
Ik vroeg het ook hoor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed ja.Nieuwe school bevalt goed dus
![]()
Hier nog nieuwe hypes?
Neeu, wat gezeik over de disclaimer enzo. Lees de vorige pagina's maar doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed ja.Nieuwe school bevalt goed dus
![]()
Hier nog nieuwe hypes?
Zeuw he!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een gekraakte mossel![]()
![]()
http://upload.wikimedia.o(...)scheln_Mytilus_2.jpg
Ik ben zo n00b dat ik geen twee mensen heel cool kan kwootten. Sorry jordeehquote:
branden zal je, zeeegels zijn bazen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
De mooiste zee egel is een dode zee egel.
[ afbeelding ]
Samenvatting? Paint?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neeu, wat gezeik over de disclaimer enzo. Lees de vorige pagina's maar door
Maar ik vroeg het eerder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben zo n00b dat ik geen twee mensen heel cool kan kwootten. Sorry jordeeh![]()
Ja goed, nieuwe school is erg leukquote:
Zie onder je postquote:
Laat PK dat maar niet zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja goed, nieuwe school is erg leuk
True.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef kraakhelder het volgende:
je bent zelf een kloon jordeeehhh
Wat een ranzige tyfuszooiquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
K zal t op msn wel naar m sturen als ie er is.quote:
T ziet er dan ook wel uit als een vruchtquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Triptamine het volgende:
De purperen zeeklit (Spatangus purpureus) is een zee-egel,
Zeeklitquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Triptamine het volgende:
De purperen zeeklit (Spatangus purpureus) is een zee-egel,
Nu is TMF nog wel boeiend. Als Nikkiquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik mis de goede oude tijd
Bobby-B!
Nikki is toch weg?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu is TMF nog wel boeiend. Als Nikkiof Saar
erop zijn
Dat was toch Miljuska?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nikki is toch weg?
En wat is er met die post, Ananas?
Ja, maar Nikki heeft nu zo'n kansloos programma op RTL, dus dacht dat ze bij TMF ook wel weg was.quote:
Effe een dikke joint draaienquote:
Prachtigquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/188141/0a6736ab/twee_dames.html
Lekker masten.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/188141/0a6736ab/twee_dames.html
Lekker masten.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik luister alleen naar muziek van Hilary en Miley
Goede smaak Sackboy.quote:
Ik luister naar Metallica - So Whatquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ik luister Pink - So What
*zoekt naar Rammstein
Jos hoeveel bier heb je al achter de kiezen en heb je al een minderjarig breezersletje geregeld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
Ik luister nu ajax hits uit 95. Geniale muziek
2 bierquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos hoeveel bier heb je al achter de kiezen en heb je al een minderjarig breezersletje geregeld?
Ik heb nu op:quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
En daarna Anti Nowhere League - So What.
11+?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 bier![]()
0 wijven![]()
Karige oogst tot nu toe.
Net ff biertje gedronken, zat naast ons tafel met wat meiden die aan de cola zatendas dus echt te jong he
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 bier![]()
0 wijven![]()
Karige oogst tot nu toe.
Net ff biertje gedronken, zat naast ons tafel met wat meiden die aan de cola zatendas dus echt te jong he
iPodquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens even een iPod touch winnen van de Rabobank.
Jaartje of 13, 14quote:
quote:
quote:
Dus de KLB-meet is in de ArenA? Hij trakteert?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 manquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 man350/400 euro per jaar is mij teveel aangezien ik elke zondag ook nog eens 30 euro kwijt ben voor bus/trein/bier
Heb wel een keer een seizoenskaart voor half jaar gehad
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.
Zoals u wilt meneer.quote:
Op Noord2 was toch zeker wel plek?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.![]()
Komend seizoen ben ik de 1e die belt, als het vanaf 10 uur kan begin ik 10 uur met bellen.
Daar zou ik wel lekker op willen springen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Absoluut, zo'n lekker geil neusje ook.
Directeur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |