SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Hoax!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef afcajos het volgende:
jordy . says:
zal ik mezelf aftrekken, en als ik klaar kom richting m'n zusje dr kamer lopen en haar onderspuiten?
waor ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef afcajos het volgende:
NOG EEN PAAR UUR EN DAN SMAAAAAAAAAAAAAAAATJES HOSSELEN
Ennnn jij bent?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef kraakhelder het volgende:
zullen we het weer over zeeegels houden ipv de baas?
veel smaaaaaaaaaatjes daar?quote:
Valt meequote:
vertrouwd kan ook best lekkah zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Valt meeVaak dezelfde, maar wie weet vers bloed!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef gers het volgende:
jordy . says:
gers, zet eens dit neer in de SC:
ALS JE EEN ZWART HERTJE BENT DAN GA JE GODVERDOMME NAAR DE ZWARTE HERTJES BBQ, KANKERLUL
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
Vorige week vrijdag waren er iets van 20 piemels en 2 wijven![]()
Toen kwam er een spang smaatje binnen om enkel ff te pissen, iedereen werd gekHet is dat het aan het begin van de avond was en dus nog niet zoveel bier op had maar anders werd er zeker ingezet:"DAAR MOET EEN PIEMEL IN!'
tss haten = verlatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef gers het volgende:
boh gek ik ga naar de lesgers en KLB SC NTB WJNMK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |