Succesquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef gers het volgende:
boh gek ik ga naar de lesgers en KLB SC NTB WJNMK
quote:
Nvmquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Behangplakker plakken we even achter het behang, want voetbal bespreken op het forum blijkt te stressvol voor 'm.
(Snappie, behangplakker, achter het behang?!.
.
.)
JATOCH.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
ZH-HOOLIGANS!! ZH-HOOLIGANS!!!
ZWARTE HERTJES CAN'T BE STOPPED!
Goed, met jou?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Dudes/dudettes![]()
Hoe is het met jullie?
Heyquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Dudes/dudettes![]()
Hoe is het met jullie?
Goed ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
HeyGoed, bijna weekend he
![]()
Met u?
Ik vroeg het ook hoor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed ja.Nieuwe school bevalt goed dus
![]()
Hier nog nieuwe hypes?
Neeu, wat gezeik over de disclaimer enzo. Lees de vorige pagina's maar doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed ja.Nieuwe school bevalt goed dus
![]()
Hier nog nieuwe hypes?
Zeuw he!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een gekraakte mossel![]()
![]()
http://upload.wikimedia.o(...)scheln_Mytilus_2.jpg
Ik ben zo n00b dat ik geen twee mensen heel cool kan kwootten. Sorry jordeehquote:
branden zal je, zeeegels zijn bazen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
De mooiste zee egel is een dode zee egel.
[ afbeelding ]
Samenvatting? Paint?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neeu, wat gezeik over de disclaimer enzo. Lees de vorige pagina's maar door
Maar ik vroeg het eerder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben zo n00b dat ik geen twee mensen heel cool kan kwootten. Sorry jordeeh![]()
Ja goed, nieuwe school is erg leukquote:
Zie onder je postquote:
Laat PK dat maar niet zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja goed, nieuwe school is erg leuk
True.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef kraakhelder het volgende:
je bent zelf een kloon jordeeehhh
Wat een ranzige tyfuszooiquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
K zal t op msn wel naar m sturen als ie er is.quote:
T ziet er dan ook wel uit als een vruchtquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Triptamine het volgende:
De purperen zeeklit (Spatangus purpureus) is een zee-egel,
Zeeklitquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Triptamine het volgende:
De purperen zeeklit (Spatangus purpureus) is een zee-egel,
Nu is TMF nog wel boeiend. Als Nikkiquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik mis de goede oude tijd
Bobby-B!
Nikki is toch weg?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu is TMF nog wel boeiend. Als Nikkiof Saar
erop zijn
Dat was toch Miljuska?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nikki is toch weg?
En wat is er met die post, Ananas?
Ja, maar Nikki heeft nu zo'n kansloos programma op RTL, dus dacht dat ze bij TMF ook wel weg was.quote:
Effe een dikke joint draaienquote:
Prachtigquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/188141/0a6736ab/twee_dames.html
Lekker masten.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/188141/0a6736ab/twee_dames.html
Lekker masten.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik luister alleen naar muziek van Hilary en Miley
Goede smaak Sackboy.quote:
Ik luister naar Metallica - So Whatquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ik luister Pink - So What
*zoekt naar Rammstein
Jos hoeveel bier heb je al achter de kiezen en heb je al een minderjarig breezersletje geregeld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
Ik luister nu ajax hits uit 95. Geniale muziek
2 bierquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos hoeveel bier heb je al achter de kiezen en heb je al een minderjarig breezersletje geregeld?
Ik heb nu op:quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
En daarna Anti Nowhere League - So What.
11+?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 bier![]()
0 wijven![]()
Karige oogst tot nu toe.
Net ff biertje gedronken, zat naast ons tafel met wat meiden die aan de cola zatendas dus echt te jong he
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 bier![]()
0 wijven![]()
Karige oogst tot nu toe.
Net ff biertje gedronken, zat naast ons tafel met wat meiden die aan de cola zatendas dus echt te jong he
iPodquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga trouwens even een iPod touch winnen van de Rabobank.
Jaartje of 13, 14quote:
quote:
quote:
Dus de KLB-meet is in de ArenA? Hij trakteert?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 manquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 man350/400 euro per jaar is mij teveel aangezien ik elke zondag ook nog eens 30 euro kwijt ben voor bus/trein/bier
Heb wel een keer een seizoenskaart voor half jaar gehad
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.
Zoals u wilt meneer.quote:
Op Noord2 was toch zeker wel plek?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.![]()
Komend seizoen ben ik de 1e die belt, als het vanaf 10 uur kan begin ik 10 uur met bellen.
Daar zou ik wel lekker op willen springen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Absoluut, zo'n lekker geil neusje ook.
Directeur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |