quote:
quote:
Dus de KLB-meet is in de ArenA? Hij trakteert?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 manquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
joske had jij nou een seizoenskaart voor ajax?
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Teruglezen, ik sta al 2 en een half jaar ingeschreven maar kan geen goedkope plekken nast elkaar krijgen voor 3 man350/400 euro per jaar is mij teveel aangezien ik elke zondag ook nog eens 30 euro kwijt ben voor bus/trein/bier
Heb wel een keer een seizoenskaart voor half jaar gehad
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voor komend jaar op tijd bestellen, dan kom je er wel tussen.
Zoals u wilt meneer.quote:
Op Noord2 was toch zeker wel plek?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit jaar kon je dacht ik 14 juli bellen. Dus ik bel aan het eind van de dag heen, waren er nog maar paar plekken uit elkaar over op de goedkope vakken.![]()
Komend seizoen ben ik de 1e die belt, als het vanaf 10 uur kan begin ik 10 uur met bellen.
Daar zou ik wel lekker op willen springen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Absoluut, zo'n lekker geil neusje ook.
Directeur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |