Hayden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef afcajos het volgende:
Anders gaat iemand even hayden posten
Haydenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef afcajos het volgende:
Anders gaat iemand even hayden posten
Ik heb jaren in 413 gezeten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
Godver ik moet tegen even een klacht plaatsen hier.
Ik sta godverdomme nu al 2 en een half jaar ingeschreven voor 3 seizoenskaarten bij ajax in een cheapass vak ( 414 voor de kenners) En telkens bel ik 1 dag te laat waardoor er enkel nog maar 3 stoelen naast elkaar zijn op vakken van 400 per jaar![]()
Heb wel een keer voor een half seizoen seizoenskaart gehad maar die kon weer niet verlengt worden ofzo![]()
ik wil gewoon 3 stoelen naast elkaar, 2e ring achter doel voor 190 per jaar. Wat een gekanker om dat te regelen
Wat is een Hayden?quote:
Nu niet meer dan?quote:
Ik heb zo m'n contacten, nu betaal ik bijna nooit voor me kaartje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
Dat gekut met telkens kaartjes kopen is ook irritant.
Opzich kan ik 400 per jaar wel betalen, maar ik ben dan ook nog minimaal 30 euro per zondag uit aan bus/trein/bier kosten
Dit is Haydenquote:
handigquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n contacten, nu betaal ik bijna nooit voor me kaartje.
Ja, is wel gaaf. Ik ga over drie weken met een paar maten in Birmingham naar Aston Villa - Sunderland.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
handigof zit je op de lange zijde tussen de bobo's
![]()
![]()
Ik wil dit seizoen eigenlijk een paar keer naar het buitenland als ajax bijvoorbeeld in Duitsland ergens speelt. Gewoon met paar maten met trein erheen en dan zien we daar wel of we het stadion wel of niet inkomen
hehe, nou dan ga ik ook maar solliciteren als watervuller bij ajax ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, is wel gaaf. Ik ga over drie weken met een paar maten in Birmingham naar Aston Villa - Sunderland.![]()
Maar een van m'n beste vrienden heeft tien jaar bij Ajax gevoetbald, dit jaar niet meer, maar hij kreeg evengoed twee seizoenskaarten thuis._! Dus daar ga ik nu op heen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
hehe, nou dan ga ik ook maar solliciteren als watervuller bij ajax ofzo
je plaatje werkt niet, maar ik zie aan de link al wat je bedoeltquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef Juup© het volgende:
Beste Sackgirl,
Lastig die edit mogelijkheden en dan het verkeerde knopje aanklikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:58 schreef afcajos het volgende:
KLASSE JUUP!_!
Ow, ninjaedit van juuup, hij had die OP als post hier geplaatst![]()
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:59 schreef Juup© het volgende:
OP aangepast.
Beste Sackgirl, ik had niet voor niets aangegeven dat de disclaimer erin moest blijven staan. Heel simpel, halen jullie eruit wat wij als regelgevening erin hebben geplaatst, dan edit ik de OP en zet het standaard WIKI gebeuren erin. Plaatjes van Onur zijn nu ook weg, omdat ik niet de OP aan ga passen. Pech gehad.
?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
Juup, leuk hoor al die meldingen in de OP, maar die disclaimer neemt nu al meer dan de helft van de OP in.
Je kan het ook best in 3 of 4 regeltjes zetten. Alsof iemand die lange verhalen gaat zitten lezen..
Wellicht quote tags weg en alles in [small] tags.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |