Maar dit maakt veel goed. Wat een geil wijf is het toch.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:17 schreef Sackboy het volgende:
Hey er is tot op Hayden nog geen heden in dit topic gepost.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
Maar dit maakt veel goed. Wat een geil wijf is het toch.
Jij hoeft haar ook niet te doenquote:
Ik heb niks tegen Onur, maar die semi naakt foto's hoeven niet van mij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:20 schreef Sackboy het volgende:
Wat heeft iedereen nu opeens tegen Onur? Haters![]()
Onur is een baas
Schoolquote:
Gelukkig, ik val nl. niet op dames.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Jij hoeft haar ook niet te doendoe ik wel voor je
![]()
Ik weetz, ik moet nog wat papieren halen anders word ik kansloos.quote:
ghehe iedereen die hier post is gedoemd kansloos te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weetz, ik moet nog wat papieren halen anders word ik kansloos.
Jij weet echt niet wat je wil he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig, ik val nl. niet op dames.
Dus jij gaat ook nooit naar het strand of naar het zwembad, 'omdat je daar mannen met ontbloot bovenlijf tegen zou kunnen komen'?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Onur, maar die semi naakt foto's hoeven niet van mij.
Hoe post je thumbnails?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Hey, er is nog geen Hilary gepost in dit topic.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Vanaf nu post ik enkel thumbnails met links naar de HQ's.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Nee, dat zeg ik niet, ik verwacht in een topic waarin voornamelijk HQ babes worden gepost geen foto's van liliputters met ontbloot bovenlijf en al helemaal niet in de OP waar ik iedere keer langs moet scrollenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook nooit naar het strand of naar het zwembad, 'omdat je daar mannen met ontbloot bovenlijf tegen zou kunnen komen'?
Bij photobucket zit dat er standaard inquote:
Je bent gezakt voor het bazenexamen. Onur is diep teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik verwacht in een topic waarin voornamelijk HQ babes worden gepost geen foto's van liliputters met ontbloot bovenlijf en al helemaal niet in de OP waar ik iedere keer langs moet scrollen![]()
Boeiend ik ben al geslaagd voor het Hayden, Haley, en Hilary examen. Nu jij weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor het bazenexamen. Onur is diep teleurgesteld in je.
nee man, gewoon in een keer groot. Anders moeten wij speciaal klikken om het te kunnen zien. Liever gewoon relaxt naar beneden scrollen en die picca's zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig, die lagen vannacht alledrie bij mij in bed. Straks nog ff 1x er overheen en dan breng ik ze weer naar Schiphol.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend ik ben al geslaagd voor het Hayden, Haley, en Hilary examen. Nu jij weer
Hoe kan dat nou? Haley lag vanach bij mij in bed. Hayden kan wel, die heb ik gister het huis uit geschopt. Moest je haar weer ontmaagden trouwens?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toevallig, die lagen vannacht alledrie bij mij in bed. Straks nog ff 1x er overheen en dan breng ik ze weer naar Schiphol.
Ik vond er in de HMH niet zo veel aan, beetje te soft en te stijfquote:
Nee, want het scrolled lekkerder zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
nee man, gewoon in een keer groot. Anders moeten wij speciaal klikken om het te kunnen zien. Liever gewoon relaxt naar beneden scrollen en die picca's zien
Ik vond dit een bagger concert, itt de vorige twee. Dat waren echt rock concerten, nu was het gewoon een kut show. Zelfs Losing Grip heeft ze om zeep geholpen en ze deed bijna alleen maar die Mickey Mouse nummers. Ik had wel meer oudere nummers willen horen zoals Who Knows, Together, Nobody's Home etc.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond er in de HMH niet zo veel aan, beetje te soft en te stijf
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Haley lag vanach bij mij in bed. Hayden kan wel, die heb ik gister het huis uit geschopt. Moest je haar weer ontmaagden trouwens?
Ach, zij word ook oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond dit een bagger concert, itt de vorige twee. Dat waren echt rock concerten, nu was het gewoon een kut show. Zelfs Losing Grip heeft ze om zeep geholpen en ze deed bijna alleen maar die Mickey Mouse nummers. Ik had wel meer oudere nummers willen horen zoals Who Knows, Together, Nobody's Home etc.
Ja, en je zou dan juist denken dat de muziek wat volwassener werd, maar het klinkt zo kinderachtig.quote:
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en je zou dan juist denken dat de muziek wat volwassener werd, maar het klinkt zo kinderachtig.
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.
Girlfriend was een tijdje populair geweest, maar meer was niet echt uitgekomen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?
Nah k vind Cisco niks aan, misschien omdat ik het nooit echt gedaan hebquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cisco is goed hoor![]()
Rapmuziek op school horen is kudt
Microsoftquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k vind Cisco niks aan, misschien omdat ik het nooit echt gedaan heb
Of omdat ik later die kant niet op wil
Nou, ik vond haar oudere nummers echt veel volwassener klinken. In haar gedrag was ze wel kinderachtig, maar ja, ze was toen ook nog jong.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, ja maar vroeger was ze dan ook vrij kinderachtig, maar ook weer stoer. Maar idd, dit is nog erger.
In NL niet echt nee. Zulke muziek is meer populair in de Aziatische landen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik hoor Avril eigenlijk nooit meer op de radio.. heeft ze momenteel nog top40 hits?
Wat?quote:
Vista met server functionaliteitquote:
Mwah, valt mee hoor, dit is in tegenstelling tot Vista wèl stabiel en snel.quote:
Want Vista is niet stabiel en snel? Als je al die grafische shit uit zet en al die andere onnodige functies is Vista ook prima werkbaar hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hoor, dit is in tegenstelling tot Vista wèl stabiel en snel.
Hoezo dacht je dat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht dat Bio zou stoppen als mod? Nederland
Mwah, het heeft tè hoge systeemeisen. En out-of-the-box is het dus niet te doen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want Vista is niet stabiel en snel? Als je al die grafische shit uit zet en al die andere onnodige functies is Vista ook prima werkbaar hoorServer 2008 is gewoon Vista, met precies diezelfde dingen uitgeschakeld maar met server functies erin
Dat riep iedereen hiero.quote:
Dat was een gerucht jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht dat Bio zou stoppen als mod? Nederland
Ja, maar als je die rotzooi allemaal uitschakelt, draait het prima op een oudere PC.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, het heeft tè hoge systeemeisen.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was een gerucht jais allang tegengesproken door remlof, in de SC die hij geopend heeft.
Dirkh daarentegen is wel echt FA geworden.quote:
Bio is een goede mod hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:35 schreef McFearless het volgende:
Mogge.
HIHIHI!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef afcajos het volgende:
JORDDDDDEEEHH nog 1 nachtje slapen en dan BBQ met jonge chicks
Lijkt me een strak plan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:42 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik wat mixdrankjes meeneem om die smaatjes dronken te voeren
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.
Komt jouw zusje ook nog?
Mooizoquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja![]()
Leonie vroeg of ze ook kwam.
Jouw zusje dan?
Gaat naar stage gij luie dikzak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef afcajos het volgende:
Nu op veronica: narcotic - liquido
TUTUTUTUTUTUTUTUTU!!!
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef afcajos het volgende:
Thanks, Leuk voor de kids!
Ben ik, vrij rustig weetzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gaat naar stage gij luie dikzak.
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.
Voor jou geen water meer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
De hoeren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampen![]()
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
internetzradiozzzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah nice, en gewoon tv'tje erbij?
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Dat is toch vrij normaal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal?
Polenbier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |