Gaat naar stage gij luie dikzak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef afcajos het volgende:
Nu op veronica: narcotic - liquido
TUTUTUTUTUTUTUTUTU!!!
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef afcajos het volgende:
Thanks, Leuk voor de kids!
Ben ik, vrij rustig weetzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gaat naar stage gij luie dikzak.
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hossel haar waar je moeder bij staat.
Voor jou geen water meer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
De hoeren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn helaasch niet van de partij, ze hebben feest bij fam van kampen![]()
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Ik moet stoppen met drinken op de vroege ochtend
internetzradiozzzquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah nice, en gewoon tv'tje erbij?
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Dat is toch vrij normaal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef afcajos het volgende:
Ben ik alcoholist omdat ik vanochtend 6 halve liter blikken polenbier naar binnen heb gewerkt?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal?
Polenbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |