F5-en?quote:

Moet jij weten, jouw risico.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb alle dubbele en onzinnige informatie verwijderd en het belangrijkste overgelaten, en zo dat de regels in 1 oogopslag duidelijk zijn. Dan leest misschien iemand het nog.
Maar goed, als jij een disclaimer wil die niemand leest.
Ik haal hem toch lekker weg als ik een nieuw deel open![]()

En naar mijn mening zou het erg jammer zijn dat deze gezellige reeks weg moet omdat een stelletje minkukels het niet nodig vind om zich aan de regeltjes te houden of gewoon tegendraads zijn. Sowieso snap ik niet waarom het openen van een nieuw topic iedere keer zo'n probleem moet zijn en als het echt te moeilijk word kun je ook gewoon PMen oid of hem zelf openen als het je te lang duurt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef Juup© het volgende:
De discussie over het wel of niet opdoeken van deze reeks is al eerder gevoerd dus daar begin ik nu niet meer aan, maar mijn mening is duidelijk "hanteer de Policy of de boel gaat dicht".

Nee, dan hadden ze meteen mijn account gesloten. Mileyquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je nou Miley + pedobear had, had ie er nog wel opgestaan.

Inderdaad, het kan hier best gezellig en leuk zijn. Het is alleen jammer dat sommige personen constant de grenzen aan het opzoeken zijn en proberen deze op te rekken. De rek is er nu uit en de regels zijn duidelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En naar mijn mening zou het erg jammer zijn dat deze gezellige reeks weg moet omdat een stelletje minkukels het niet nodig vind om zich aan de regeltjes te houden of gewoon tegendraads zijn. Sowieso snap ik niet waarom het openen van een nieuw topic iedere keer zo'n probleem moet zijn en als het echt te moeilijk word kun je ook gewoon PMen oid of hem zelf openen als het je te lang duurt.

quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze meteen mijn account gesloten. Miley

Ja, ik (en sackboy ook geloof ik) hebben al een aantal keren alle links bijgewerkt, maar o.a. PK vertikt het gewoon om de links bij te werken. prima, maar ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
Fijn ook dat er op een paar na niemand de vorige topics bijhoudt.
Staat nu nog op 122

Tjaquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
Fijn ook dat er op een paar na niemand de vorige topics bijhoudt.
Staat nu nog op 122

Ik wist niet dat je zo kinky was...quote:

Ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik (en sackboy ook geloof ik) hebben al een aantal keren alle links bijgewerkt, maar o.a. PK vertikt het gewoon om de links bij te werken. prima, maar ik ben er klaar mee.

En dat moet ook niet nodig zijn. Mag aannemen dat de meeste hier toch wel oud en wijs genoeg zijn om te weten wat wel en niet kan. Sorry dat ik het zeg, maar de modjes en FA's zijn erg flexibel geweest in deze reeks mbt de regeltjes, dus dat ze het een keertje genoeg vinden kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan hier best gezellig en leuk zijn. Het is alleen jammer dat sommige personen constant de grenzen aan het opzoeken zijn en proberen deze op te rekken. De rek is er nu uit en de regels zijn duidelijk.
Wij blijven geen politieagentje/kinderjuffrouw spelen.

Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja
Om de OP kleiner te maken zoals Sackboy aangeeft, kunnen ook de verwijzingen naar de vorige topics weggehaald wordenIs maar een idee

Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:39 schreef BobbyB het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar de modjes en FA's zijn erg flexibel geweest in deze reeks mbt de regeltjes, dus dat ze het een keertje genoeg vinden kan ik me ook wel voorstellen.

Ik vind dat ze moeten blijvenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?

Ach, die links nemen nu ook weer niet zoveel ruimte in. Laat de OP maar lekker zoals die nu isquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Wie gebruikt dit linkjes? Worden ze uberhaupt gebruikt?

Eens, dat kan altijd natuurlijk. Maar los het zelf op vind ik, bent oud en wijs genoeg. Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.

Sommige wel ja, maar ik vind (tenminste, dat is mijn ervaring) geld niet voor de KLB modjes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar sommige kunnen al op hun pik getrapt zijn na 1 verkeerd woordje.

Inderdaad, kappen met al het gezeik en terug naar quality posts!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, dat kan altijd natuurlijk. Maar los het zelf op vind ik, bent oud en wijs genoeg. Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hier

Dat mocht je voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef Juup© het volgende:
Nu naar toilet, heb krampen gekregen door het gezeik hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |