abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61398046
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
Godver ik moet tegen even een klacht plaatsen hier.

Ik sta godverdomme nu al 2 en een half jaar ingeschreven voor 3 seizoenskaarten bij ajax in een cheapass vak ( 414 voor de kenners) En telkens bel ik 1 dag te laat waardoor er enkel nog maar 3 stoelen naast elkaar zijn op vakken van 400 per jaar

Heb wel een keer voor een half seizoen seizoenskaart gehad maar die kon weer niet verlengt worden ofzo

ik wil gewoon 3 stoelen naast elkaar, 2e ring achter doel voor 190 per jaar. Wat een gekanker om dat te regelen
voor TOP kan je zo seizoenskaarten krijgen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:07:24 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61398089
Bitchfight!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_61398113
Zoiets?

KLB-SC is een plek binnen het Klaagbaak subforum waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling.

Vandaar:
Post geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen) , foto's, of andere gegevens van elkaar. Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken (of het overschrijdt de regels van de Policy) dan is het niet zeker gewenst en zullen die links dus ook verwijderd worden. Tevens krijgen die postings een note.
Verder zou het fijn zijn als jullie zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Stukjes uit de Policy.
Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Dames en heren, graag uw aandacht voor het volgende:
Aub het wel of niet openen van een KLB-SC topic BUITEN KLB-FB te houden. Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent en jij hebt daar moeite mee, ga dan niet in KLB-FB huilen maar open hem zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

Dank u voor uw aandacht.

Juup©
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61398167
Dat mag vast wel BobbyMod, edit het maar in de wiki
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61398314
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:
[..]

?
Blijkbaar is het nodig om alles zo uitgebreid mogelijk te omschrijven, omdat er anders telkens vragen komen van niet al te heldere lichten in deze topicreeks waarom iets wel of niet mag. Vandaar de grote en uitgebreide Disclamer e.d.
pi_61398321
Waarom zie ik dit nu pas, klasse jordy !

Top 25 van zondag 24 augustus 2008

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 406 jordeeeh

op 25 van dinsdag 26 augustus 2008
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, ik had vandaag mijn record. Laat eens zien dat ik meer posts dan tong80 had
01. 411 jordeeeh
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61398400
ninja edit juup!

Maar als ie zo goed is, zet ik hem zo in de wiki.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 12:20:59 #134
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61398465
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker zo'n disclaimer

Zijn er dan zoveel huilies die er niet mee om kunnen gaan?
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 12:23:06 #136
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61398503
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks.
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 12:24:21 #138
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:24:53 #139
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61398533
Maar waarom staat die disclaimer er, er zijn toch ook algemene voorwaarden en de policy?
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 12:25:22 #140
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61398544
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks. [ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt worden enzo, en een sociaal leven enzo
pi_61398569
Ach dat kan toch veel korter.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61398580
photobucket is echt flauw, er zijn keiveel ploatjes verwijderd Preutse hypocriete Amerikanen
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:27:38 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61398601
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
photobucket is echt flauw, er zijn keiveel ploatjes verwijderd Preutse hypocriete Amerikanen
Viespeuk!
pi_61398626
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Viespeuk!
Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.

vrijdag 5 september 2008 @ 12:29:54 #145
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61398663
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.
Als je nou Miley + pedobear had, had ie er nog wel opgestaan.
pi_61398676
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Juicyhil het volgende:
Maar waarom staat die disclaimer er, er zijn toch ook algemene voorwaarden en de policy?
Het is gebleken dat meerdere personen het vertikken om de Policy e.d. te lezen en telkens komen zeuren waarom iets wel of niet mag. En om te voorkomen dat de reeks op een gegeven moment gesloten moet worden vanwege het domme en vaak bewuste overtreden van de Policy heb ik het op deze manier gedaan.
De discussie over het wel of niet opdoeken van deze reeks is al eerder gevoerd dus daar begin ik nu niet meer aan, maar mijn mening is duidelijk "hanteer de Policy of de boel gaat dicht".

Vanaf gisteren ga ik de Policy wat strikter volgen mbt deze reeks, ik ben het zat om elke keer als kinderoppas te moeten fungeren omdat er iemand geen zin heeft om een topic te openen o.i.d.. Tevens is KLB-FB geen plek om te te klagen dat iemand die de laatste post had geen topic opent.
pi_61398707
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef Sackboy het volgende:
Ach dat kan toch veel korter.

[ afbeelding ]

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).
pi_61398714
Inderdaad, als de er geen nieuw deel wordt geopend kun je daar gewoon een klaagtopic over openen.

pi_61398738
En nu stop ik met discussiëren c.q. uitleg geven. Ik heb meer te doen.
pi_61398779
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).
Ik heb alle dubbele en onzinnige informatie verwijderd en het belangrijkste overgelaten, en zo dat de regels in 1 oogopslag duidelijk zijn. Dan leest misschien iemand het nog.

Maar goed, als jij een disclaimer wil die niemand leest.

Ik haal hem toch lekker weg als ik een nieuw deel open

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')