voor TOP kan je zo seizoenskaarten krijgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
Godver ik moet tegen even een klacht plaatsen hier.
Ik sta godverdomme nu al 2 en een half jaar ingeschreven voor 3 seizoenskaarten bij ajax in een cheapass vak ( 414 voor de kenners) En telkens bel ik 1 dag te laat waardoor er enkel nog maar 3 stoelen naast elkaar zijn op vakken van 400 per jaar![]()
Heb wel een keer voor een half seizoen seizoenskaart gehad maar die kon weer niet verlengt worden ofzo![]()
ik wil gewoon 3 stoelen naast elkaar, 2e ring achter doel voor 190 per jaar. Wat een gekanker om dat te regelen
Blijkbaar is het nodig om alles zo uitgebreid mogelijk te omschrijven, omdat er anders telkens vragen komen van niet al te heldere lichten in deze topicreeks waarom iets wel of niet mag. Vandaar de grote en uitgebreide Disclamer e.d.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beste Juup, ga je dan ook antwoord geven op het volgende:
[..]
?
01. 411 jordeeehquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, ik had vandaag mijn record. Laat eens zien dat ik meer posts dan tong80 had
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker zo'n disclaimer
Zijn er dan zoveel huilies die er niet mee om kunnen gaan?
In dit topic niet nee. In de reeks vanaf deel 1 of 2quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij loopt niet lang genoeg me ein deze reeks dus
Maar onderschat die rol nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks. [ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt worden enzo, en een sociaal leven enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze heeft meer een gastrol in deze reeks. [ afbeelding ]
Viespeuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
photobucket is echt flauw, er zijn keiveel ploatjes verwijderdPreutse hypocriete Amerikanen
Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.quote:
Als je nou Miley + pedobear had, had ie er nog wel opgestaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, zelfs mijn Hayden met pedobear in de hand is verwijderd.
Het is gebleken dat meerdere personen het vertikken om de Policy e.d. te lezen en telkens komen zeuren waarom iets wel of niet mag. En om te voorkomen dat de reeks op een gegeven moment gesloten moet worden vanwege het domme en vaak bewuste overtreden van de Policy heb ik het op deze manier gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Juicyhil het volgende:
Maar waarom staat die disclaimer er, er zijn toch ook algemene voorwaarden en de policy?
Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef Sackboy het volgende:
Ach dat kan toch veel korter.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Ik heb alle dubbele en onzinnige informatie verwijderd en het belangrijkste overgelaten, en zo dat de regels in 1 oogopslag duidelijk zijn. Dan leest misschien iemand het nog.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan, maar gebeurd niet. Ik heb het niet voor niets zo uitgebreid omschreven (zie eerdere post).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |