Zie meettopicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, waar heb je moblo's nummer voor nodig dan?
Ja, problemen meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus jullie bepalen even met zijn tweeen dat we gaan paintballen
Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah, daar moet ik nog even over nadenken.
In Arnhemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo
Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan horen we volgend jaar wel wat 't is geworden.
Jij altijd, als je je tieten niet vergeet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ondertussen kan ik dan wel gewoon op die meet komen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik wel een pyjama party houden met LR en Moblo
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Swarma ga eens van Piet zijn account af
Gaat hij zo met steentjes tegen de ruit gooien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
hij zwaait tegen mn zusje lol
Nee, nu morgen pas richting oudersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
dus je mot nog n dagje op t huis passen of ?
10 minuten geleden had je nog kunnen bestellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Een biertje heb ik al lang bij de hand. Probleem is dat ik niks te snaaien heb, want sinds ik terug ben van vakantie ben ik nog niet in een supermarkt geweest.
Anyway, fuck die friet, geen zin meer om de deur uit te gaan. Ik ga wel honger lijden op de bank, even tv kijken.
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn papa heeft een nieuwe digitale camerahet is de ixus 90 geworden, geil ding
als dat over die van Houniet ging, dat effect ga ik wss nooit van mn leven bereikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
ja
en gister was er nog een linkje van hoe je fotos moest maken
welk gedeelte vn mn vorige post snapte je neit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet die tas niet allang gepakt zijn enzo
whehe, jullie zijn altijd zo aardig tegen elkaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
welk gedeelte vn mn vorige post snapte je neit?
Zeker! Zulke films heb je wel nodig bij die lange vluchten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
danknuwel dkwas t een leuke film? ik ga m morgen in t vliegtuig kijken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
houniet heeft ook nog wel wat fotos van n geil ding
Yep en brakker dan brakkenstein huhuhuhuquote:
Brakkensteinquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep en brakker dan brakkenstein huhuhuhu
Jep, knallende ruzie met yashi gehadquote:
De mijne zei altijd: "Van jou komt nooit wat terecht"! Die had beter waarzegger kunnen worden dan docent!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn basisschooldocent zei altijd "voor breuken moet je in 't ziekenhuis zijn".
Jah sjonge, beloofd ie me naar huis te brengen, moet ik het laatste stuk nog fietsen omdat de fiets niet in de auto paste volgens hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, knallende ruzie met yashi gehad.
Zit in Arnhemquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef J-heronimus het volgende:
Gaan er nog mensen uit vanavond?
Ik ga denk ik weer naar VB.
Misschien typte ik ook wel vandaag hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:51 schreef Mikkie het volgende:
Je neefje is een mietje. Als ie gisteren wel kon lopen en vandaag niet is 't hooguit wat stijf, verder moet ie niet zeiken.
Sociaal leven enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Als ik een dagje mocht vingeren dan zat ik hier nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, hebben jullie allemaal de hele dag lopen rukken en vingeren ofzo? D'r is amper gepost hier.
Hey daar! Jij lijkt me wel zoon 'mijn geheim' lezeres!quote:
Jo.quote:
Ik wist niet dat wij dezelfde moeder hadden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
bonjour LG
heb net mijn moeder voor de 1000e keer laten zien hoe je foto's op de pc zet via een sd aartlezerdingetje.. maar deze keer met geduld
Blauwe ogen = familiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk stammen we toch allemaal van dezelfde personen af
Donkerbruin hier = geen familie = geen inteeltquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Blauwe ogen = familie.
Bron: Quest Magazine.
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
In het centrum van de stad. Ik kan lopen vanaf het station, via het grote verkeersplein (wat is dat trouwens rottig als je haast hebt met alle stoplichten).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor werk is het dan? Waar ben je te vinden?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi, ik kom vanaf maandag in Nijmegen werken. Als ze daar evenveel praten als jullie, wordt het vast gezellig.
We zijn allemaal kindjes van Godquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk stammen we toch allemaal van dezelfde personen af
Ben wel eens in Mallorca geweestquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:18 schreef LaGrive het volgende:
Hoi!
Hoe is jullie vakantie?
Ik wil een lastminute boeken naar Menorca, lijkt me een mooi eiland. Iemand weleens geweest?
Welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
En wat ga je daar dan precies doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
In het centrum van de stad. Ik kan lopen vanaf het station, via het grote verkeersplein (wat is dat trouwens rottig als je haast hebt met alle stoplichten).
Waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:07 schreef Doodkapje het volgende:
mossel...
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond isquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
is er al een nieuw 'meet' topic.....
Is omdat het al 2 keer is geweest in juliquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht dat het koopzondag was maar das heul niet zo, mooi kan ik tenminste rustig naar mijn kamer lopen met al dat spul wat ik er ff moet dumpen..
okee........quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond is
Mijn theorie is juist dat zo'n idee rond wordt door een meet topic maar goed
Denk hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
..
..
Zal wel met de vakantie te maken hebben
Dit komt gewoon zo van de site af dusquote:
bij ons ook niet....alleen maar zeikmensen die haast hebben en mensen die voor de opruiming komen....quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En inderdaad Cali, bij ons is er sowieso geen reet te doen
Proef ik daar enige frustratiequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond is
Mijn theorie is juist dat zo'n idee rond wordt door een meet topic maar goed
Dankjewel.quote:
Wat ik precies ga doen gooi ik liever niet hier online.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat ga je daar dan precies doen?
Ooh, dat is ook op tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niks te melden. Net m'n herinschrijving geregeld via StudieLink
.
Het is een herinschrijving dus alle gegevens hebben ze al, kan zelfs gelijk de machtiging printenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:18 schreef J-heronimus het volgende:
Maar fok StudieLink, ik vind ze redelijk irritant bezig de laatste tijd. Krijg al een tijdje elke week fanmail van ze.
Die geniet momenteel van z'n massage met happy endingquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
swarma!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zo'n idee dat hij gewoon loop te Fokken vanuit een of ander internet cafe'tjequote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die geniet momenteel van z'n massage met happy ending.
Hoe zag je datquote:
Zo Pietquote:
voor wanneer moet dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niks te melden. Net m'n herinschrijving geregeld via StudieLink
.
Zo snel mogelijk eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef LaGrive het volgende:
[..]
voor wanneer moet dat?
ik heb d epost in Nijmegen liggen, maar nooit gelezen en dacht: dat doe ik binnekort wel
De machtiging moet voor 01-08 binnen zijn, maar als je iets opnieuw moet opsturen of ze herinschrijven je niet "zomaar" kost een een aantal dagen totdat je de machtiging kan printen (die kan je pas printen als de faculteit je inschrijving accepteert).quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef LaGrive het volgende:
voor wanneer moet dat?
Huh ik heb die machtiging pas vrijdag gekregenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De machtiging moet voor 01-08 binnen zijn, maar als je iets opnieuw moet opsturen of ze herinschrijven je niet "zomaar" kost een een aantal dagen totdat je de machtiging kan printen (die kan je pas printen als de faculteit je inschrijving accepteert).
Ik krijg helemaal niksquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:53 schreef J-heronimus het volgende:
Huh ik heb die machtiging pas vrijdag gekregen
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dienquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef LaGrive het volgende:
hmm oke, ben benieuwd, wat als je het te laat doet?
Dat dus. Of de opleiding is volquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dien.
Wat wil je gaan studeren dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
naja ik hoop maar gewoon dat ik mij kan inschrijven en anders ga ik wel wat anders studeren
Is geen probleem hoor, via de ru gaat het gewoon via:quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
naja ik hoop maar gewoon dat ik mij kan inschrijven en anders ga ik wel wat anders studeren
Swarma zat dus goed in de buurt met zijn uitlegquote:Waar komt de uitdrukking vechten tegen de bierkaai vandaan?
--------------------------------------------------------------------------------
Vechten tegen de bierkaai betekent 'het onmogelijke proberen te bereiken, een verloren strijd aangaan'.
Deze uitdrukking is ontstaan in Amsterdam. De bewoners van de Bierkade (een deel van de Oudezijds Voorburgwal, gelegen bij de Oude Kerk) stonden bekend als echte vechtersbazen. Wie het tegen hen wilde opnemen, kon er bij voorbaat zeker van zijn de strijd te verliezen. Zie ook Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden van F.A. Stoett.
Dat wist ik inderdaad al nu je het zegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:44 schreef LaGrive het volgende:
Bestuurskunde
Bedoel je dat serieus of watquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef LaGrive het volgende:
Da's hier niet hoor, je kunt je tot 1 sept inschrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan sta je niet ingeschreven en studeer je dus officieel niet, met alle (stufi, OV, tentameninschrijvingen, etc.) van dien.
Een website die de link vormt tussen IB en je uniquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Wtf is studielink? Jullie hebben het er allemaal over, maar ik heb er nog nooit van gehoord
Mijn idee!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Owh dat heb ik laatst al gedaan. Meteen een machtiging op de bus, alles in één keer afschrijven, scheelt weer vaste lasten door het jaar heen
haha nee niet zo letterlijk, maar ik heb wel laatst overwogen om iets anders te gaan studeren, dus heel erg zou ik het niet vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bedoel je dat serieus of wat?
Voornamelijk van oude vrouwtjes met gevulde handtasjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef J-heronimus het volgende:
In 1x afschrijven![]()
Waar halen jullie 1.565 euro vandaan? Ik kan het alleen in termijn betalen
Daar werk ik de halve zomer voor, en daarvoor sta ik een paar maanden rood. Maar: het scheelt daarna wel 150 euro per maandquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef J-heronimus het volgende:
In 1x afschrijven![]()
Waar halen jullie 1.565 euro vandaan? Ik kan het alleen in termijn betalen
Papi? Is dat je surinaamse loverboy?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik knipper een keer lief naar Papi en die schrijft het dan in 10 keer naar mijn rekening over
Ze hadden geen geld bij zichquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja, klacht, leuke meisjes op een feestje die bezet zijn maar toch gaan flirten![]()
![]()
Het was gratis. + de bezetter was ook aanwezig, en ik ga niet vissen in andermans vijverquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hadden geen geld bij zich.
jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je postte laatst toch zo'n screenshot![]()
?
Je hebt je stufi niet stopgezetquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja niet helemaal waar, ik krijg genoeg stufi om er alles mee te betalen wat nodig is, zelfs zorgverzekeringOja, ook kanker, laptop die crasht door lege batterij en je hebt geen dvd's voor de backup en nu alles weg
![]()
Sjongejonge wat een epic failquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
jamaar ik koppelde de netstroom iets te laat aan, en toen ging ie kloten, en toen ineens de keus backup van schijf of dvd
pfff net of bezette meisjes niet een leuke avond mogen hebben!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
En ik maar bijlenen zeg![]()
oja, klacht, leuke meisjes op een feestje die bezet zijn maar toch gaan flirten![]()
![]()
Zolang die vriend er niet naast staat is ze niet bezet!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
pfff net of bezette meisjes niet een leuke avond mogen hebben!
Het gaat toch niet gelijk om scoren.
Ik heb zo'n hekel aan jongens die gelijk weg zijn als ze omslachtig hebben gevraagd of je bezet bent
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, ook kanker, laptop die crasht door lege batterij en je hebt geen dvd's voor de backup en nu alles weg![]()
Ransen en Sjansen in Dio heeft toch nutquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan jongens die gelijk weg zijn als ze omslachtig hebben gevraagd of je bezet bent
Stiekem ga je toch wel, alleen een kwartiertje laterquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owww wat haat ik het als mijn moeder doet wat ze nu doet:
"Yasha kom eens even"
"waarvoor"
bam deur weer dicht.. als k niet weet waarom ik moet komen kom ik ook niet fdomme
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef LaGrive het volgende:
oke
meisjes hebben gewoon het liefst dat er zoveel mogelijk mannelijk schoon op hun geilt
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.
Dat dus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom zijn het allemaal kuthoeren.
Waar CP een/geen blauwtje heeft gelopenquote:
Ok mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waar alle vrouwen kuthoeren zijn
Nijmegen #160 Flirten zonder bedoelingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar CP een/geen blauwtje heeft gelopen
[..]
Ok mooi
Dat noem jij mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nijmegen #160 Flirten zonder bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |