Proef ik daar enige frustratiequote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma en Pietje hebben besloten dat er pas een nieuwe komt als een of ander idee van hen rond is
Mijn theorie is juist dat zo'n idee rond wordt door een meet topic maar goed
Dankjewel.quote:
Wat ik precies ga doen gooi ik liever niet hier online.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat ga je daar dan precies doen?
Ooh, dat is ook op tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niks te melden. Net m'n herinschrijving geregeld via StudieLink
.
Het is een herinschrijving dus alle gegevens hebben ze al, kan zelfs gelijk de machtiging printenquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:18 schreef J-heronimus het volgende:
Maar fok StudieLink, ik vind ze redelijk irritant bezig de laatste tijd. Krijg al een tijdje elke week fanmail van ze.
Die geniet momenteel van z'n massage met happy endingquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
swarma!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zo'n idee dat hij gewoon loop te Fokken vanuit een of ander internet cafe'tjequote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die geniet momenteel van z'n massage met happy ending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |