Die beloftes zijn zo kansloos he als je toch weet dat 't niet gaat werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vriendinnetje en ik hebben elkaar vandaag beloofd dat we alles gaan bijhouden dit jaar.
De studiestofquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie eik bijhouden?
Ligt aan je definitie van bijhouden, daar versta ik 't voorbereiden van colleges ook onder, dat is me nog nooit geluktquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou met 6 hoorcollegs en 1 werkgroep = 14 contacturen moet dat toch wel haalbaar zijn of niet!!
Donderdag in ieder geval of sporten of de bieb induiken
Al jouw TTsuggestiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie eik bijhouden?
Mjah gewoon zo goed mogelijk de opgegeven stof doorlezen.. Maarja maandag doe ik sowieso al niks want na half 4 heb ik geen zin meer om iets te doen.. Maar op dinsdag en woensdag kan ik best wel wat doen en dan donderdag of de bieb in of sporten en dan vrijdag gewoon helemaal niksquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van bijhouden, daar versta ik 't voorbereiden van colleges ook onder, dat is me nog nooit gelukt.
Moehahahahhaah, en jullie gaan alles bijhoudenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we gaan voortaan minstens 1 keer in de week ergens (uit) eten en stappen
Ik heb inmiddels al samenvattingen van elk vak dat ik nog moet halen en vrij uitgebreid, daarbij ook nog opdrachten en alles van vorige jaren, dus avond vantevoren even doorlezen helpt denk ik wel voor collegequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van bijhouden, daar versta ik 't voorbereiden van colleges ook onder, dat is me nog nooit gelukt.
Goed bezigquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb inmiddels al samenvattingen van elk vak dat ik nog moet halen en vrij uitgebreid, daarbij ook nog opdrachten en alles van vorige jaren, dus avond vantevoren even doorlezen helpt denk ik wel voor college
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |